pumex1 Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 Witanko czeka mnie obecnie "maly" wydatek na wymiane opon. Do tej pory jezdzilem na felgach metalowych, teraz w samochodzie mam niskoprofilowe (205/50R16). Wczesniej mialem Pirelli P6000, ktore nie byly zle, ale znalazlem dobra strone o oponach http://www.bridgestone.opony.com.pl/ i tam w sumie bardzo dobre oceny ma Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50R16 ZR (opinie uzytkownikow a nie firmy ). Czy ktos moze zna opone, albo moze polecic jakies inne o dobrych parametrach i w rozsadnej cenie? Pozdrowienia Szymon (Subaru Legacy Sedan II 2,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 W warsztacie Saaba w konstancinie, maja cyba w tym rozmiarze MIcheliny w cenie chyba 200 cos tam. telefon do nich:7017107 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Na temat Goodyear, słyszałem piania zachwytu, ale również dużo krytyki. Osobiście jeżdżę na Michelin i jestem zadowolony. Odradzam natomiast opony typu Kumhu i Hankuk. Komfort jazdy, jak na czterech ziemniakach, przyczepność tępej łyżwy, głośność - jak dobre audio, cena zbyt wysoka, choćby nawet były gratis. Siwus Lateksus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Ja mam te nowe Goodyeary, i na suchym, mokrym, rewelacja. Natomiast, wymienilem je jak sie cieplo zrobilo a potem spadl maly snieg. KOSZMAR. 20 na godzine i koniec. W zyciu czegos takiego nie mialem. Podjezdzalem pod mala gorke, auto sie zaczelo cofac i zero kontroli. Ale jak jest cieplo - malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krebelka Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Arno a Ty subaru jezdzisz?? Bo jakos nie moge pojac, ze subaru pod gorke nie podjedzie:) Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Nie, saabem, ale te opony prawie jak slicki. i twardnieja na mroyie kosymarnie. Lyzwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 27 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2003 Odradzam natomiast opony typu Kumhu i Hankuk. Jakieś konkretne modele, czy całą gamę produkcyjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 29 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2003 Helo Pumeksie. Eagle F1 miałem kupić sam, nie kupiłem tylko dlatego że nie robią tak śmiesznie małych rozmiarów coby do Meganki wlazły. Nasłuchałem się o nich dużo i wiem że mają 2 wady: 1. cena 2. szybko się ścierają Ale w ostatnim (5) AutoMotor i Sport jest test rozmiaru 205/55 - 16' i tam jest też F1 i jest dopiero na 4 miejscu. Wg nich bezapelacyjnym zwycięzcą jest Bridgestone Potenza S-03, a za nią Dunlop i Semperit. No ale na ile jest to obiektywna ocena... Tyle ode mnie. Joy właściciel MichelinPilotExalto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoking Opublikowano 31 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2003 Helo Pumeksie.Eagle F1 miałem kupić sam, nie kupiłem tylko dlatego że nie robią tak śmiesznie małych rozmiarów coby do Meganki wlazły. Nasłuchałem się o nich dużo i wiem że mają 2 wady: 1. cena 2. szybko się ścierają Ale w ostatnim (5) AutoMotor i Sport jest test rozmiaru 205/55 - 16' i tam jest też F1 i jest dopiero na 4 miejscu. Wg nich bezapelacyjnym zwycięzcą jest Bridgestone Potenza S-03, a za nią Dunlop i Semperit. No ale na ile jest to obiektywna ocena... Tyle ode mnie. Joy właściciel MichelinPilotExalto Bridgestone Potenza .... mialem i byly bardzo bardzo dobre, zdarlem je na prawie slicki .......... a teraz zalozylem Nokian NRV czy tak jakos i TRAGEDIA wyrzucone pieniadze ...... w zakretach piszcza bardziej od zimowych continentali jestem NIEZADOWOLONY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 31 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2003 HEHE. Co do continentali to miałem takie oryginalne - ContiEco - po chwili zostały z nich paski i po zmnianie felg o nich zapomniałem. Wczoraj wygrzebałem stare kólka i załżyłem je dla checy - ubaw po pachy piszczą przy 50 km/h :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 7 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2003 Dzieki JOY, stanelo na tym, ze kupilem Micheliny Pilot'y. Nie sa zle - zrobilem pare kilometrow i jakos nie bylo najgorzej. Moze troche za glosne, no i nie wiem jak na mokrej nawierzchni, bo ostatnimi czasy to warunki mamy bardziej afrykanskie niz srodkowoeuropejskie :wink: Natomiast zimowki mam continentala. Musze niestety 2 przed zima dokupic, bo samochod mial zle ustawiona zbieznosc i troche je pozdzieralo od wewnatrz Ale na szczescie to wydatek dopiero za pare miesiecy pozdrowska Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2003 Musze niestety 2 przed zima dokupic, bo samochod mial zle ustawiona zbieznosc i troche je pozdzieralo od wewnatrz Ale na szczescie to wydatek dopiero za pare miesiecy pozdrowska Mam nadzieję że to nie do Subaraka? Bo do czterolapa to potrzebujesz 4 takie same opony, tak samo zuzyte. Wymiany pojedyńcze sa niezdrowe dla wiskoz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 7 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2003 Dzieki Azreal za cenna wiadomosc ) przyznam sie szczerze, ze nie wiedzialem, ze bedzie to mialo az taki wplyw. W takim razie tamte 2 opony mimo przyzwoitego bieznika ida w odstawke. Pozdr. Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2003 Dzieki Azreal za cenna wiadomosc ) przyznam sie szczerze, ze nie wiedzialem, ze bedzie to mialo az taki wplyw. W takim razie tamte 2 opony mimo przyzwoitego bieznika ida w odstawke. Pozdr. Szymon vel Pumex Taniej Ci będzie sprzedać jakoś tamte i kupic cztery takie same niż np. naprawiać VC. Oczywiście na pewno są ludzie którzy jeżdżą i nic im się nie dzieje ale po co ryzykowac? Ja bym nie ryzykował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTA3 Opublikowano 9 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2003 Bridgestone Potenza .... mialem i byly bardzo bardzo dobre, zdarlem je na prawie slicki .......... a teraz zalozylem Nokian NRV czy tak jakos i TRAGEDIA wyrzucone pieniadze ...... w zakretach piszcza bardziej od zimowych continentali jestem NIEZADOWOLONY Mam pytanie do tomokinga: Jak wygląda z hałaśliwością Twoich nokianów ? Ja mam założone NRH2, to o indeks prędkości niżej od NRV choć z wyglądu udają ZR- ki. Znośna przeczepność na suchym, ( ja nie jeżdżę imprezą na mokrym żenada. Ale poziom hałasu jak przy zajechanych łożyskach. W wynikach testaów czytałem że są ciche a tymczasem to jakaś G-mela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoking Opublikowano 9 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2003 Bridgestone Potenza .... mialem i byly bardzo bardzo dobre, zdarlem je na prawie slicki .......... a teraz zalozylem Nokian NRV czy tak jakos i TRAGEDIA wyrzucone pieniadze ...... w zakretach piszcza bardziej od zimowych continentali jestem NIEZADOWOLONY Mam pytanie do tomokinga: Jak wygląda z hałaśliwością Twoich nokianów ? Ja mam założone NRH2, to o indeks prędkości niżej od NRV choć z wyglądu udają ZR- ki. Znośna przeczepność na suchym, ( ja nie jeżdżę imprezą na mokrym żenada. Ale poziom hałasu jak przy zajechanych łożyskach. W wynikach testaów czytałem że są ciche a tymczasem to jakaś G-mela twoje wrazenia dotyczace glosnosci ...... trafiles w sedno ... odglos jak przy zajechanych lozyskach ..... szczegolnie z tylu slychac ich glosny odglos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTA3 Opublikowano 10 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2003 Wobec powyższych faktów wyrobom gumianym z Finlandii mówimy stanowcze NIE! A czy ktoś z forumowiczów może jeszcze wyrazić swoje opinie (najlepiej jednak z autopsji nie z gazetowych testów ) na temat opon. Mam na myśli coś o indeksach prędkości 190 - 210 i tak w granicach 1200 PLN za komplet (185R14)bo nie zamierzam uprawiać zabytkiem street racingu tylko przewozić dupsko w miarę komfortowo, mając świadomość przyzwoitej przyczepności i przede wszystkim CICHO. Mam wrażenie że Legacy'92 to jakieś straszlwie "akustyczne" pudło. Jak mi klęknął przegub to miałem wrażenie że po obu stronach hałasuje. jeszcze gorzej z łożyskiem - wydaje się że wszystkie wyją. Z góry dziękuję za rzeczowe informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 11 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 GTA3, ostatnio wlasnie pozbylem sie swoich opon Pirelli P6000 (195/60/14). Jezdzilem na nich w sumie jeden sezon (jakies 10.000 km) ale nie narzekam. Na suchym trakcja byla dobra, halas umiarkowany. Na mokrym radzily sobie calkiem przyzwoicie - ale fakt, ze zdarzylo sie miec do czynieni az oponami o lekko lepszej przyczepnosci w czasie opadow. Gdybym mial oceniac skali 1-10 dalbym 7. W kazdym razie byly o kilka klas wyzej od Kormoranow Sprint, ktore kiedys zalozylem w chwili pustek na koncie... :wink: na suchym jakos jeszcze sie trzymaly drogi... ale na mokrym... :shock: czesto hamowanie konczylem... po drugiej stronie skrzyzowania.... cud, ze nie mialem stluczki ocena 1 na 10... to jeden za to, ze wytrzymaly 3 lata i 65.000 km przebiegu... Za to zimowki tej samej firmy zaskoczyly mnie bardzo pozytywnie - a dokladniej na sniegu - inne samochody nie mogly ruszyc, podczas kiedy moja stara Vectra ruszala be problemu. Natomoiast na lodzie zaczynal sie "balet" Z pozostalych opon, to krotko jezdzilem na Dunlopach Sport, ale za krotko zeby sie wypowiadac. Ale przez ten krotki okres nie mialem zastrzezen. Pozdr. Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 3 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2003 No i sezon zimowy sie zbliza... czas zimowek poszukac... Niestety ten sezon mnie tez nie oszczedzi i na zakupy trza udac sie bedzie... Znowu karta kredytowa zapiszczy cienko przy zakupie ale wlasnie sie zastanawiam - czy zakladac zimowki na alufelgi - powiem szczerze, ze wygladaja ladnie - ale z drugiej strony pytanie jak sie zachowaja w terenie - zwlaszcza gorskim - przy dyzej ilosci sniegu. Czy tez moze kupic felgi metalowe i z 205-tek zejsc w dol jak tradycja nakazuje na 195-tki albo 185-tki - ale juz na metalowych felgach.... Jak Wy podchodzicie do tego tematu? Pozdravka Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2003 Stałówek mniej szkoda ale ja np. jestem skazany tylko na alusy. Kwestia tego na co Cię stać. Najfajniej miec dwa komplety alusów w tym jedne specjalnie zimowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 Wobec powyższych faktów wyrobom gumianym z Finlandii mówimy stanowcze NIE! A co z zimówkami pt. Hakkapelita? Podobno dobre? Właśnie się zastanawiam jakie zimowe buty kupić subaraczkowi... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 Wobec powyższych faktów wyrobom gumianym z Finlandii mówimy stanowcze NIE! A co z zimówkami pt. Hakkapelita? Podobno dobre? Właśnie się zastanawiam jakie zimowe buty kupić subaraczkowi... :roll: HKPL na snieg to rewelacja, na suchym trochę gorzej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 4 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 ja np. jestem skazany tylko na alusy. Azreal - :shock: dlaczego jestes "skazany tylko na alusy"? :shock: Przy okazji jeszcze jedno pytanie - do wszytskich - czy w terenie gorskim oprocz zimowek zdarzalo Wam sie, ze musieliscie wspomagac sie lancuchami na kolach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip D. Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 Krakow - Limanowa, zeszla baaaardzo mrozna zima ----> lancuszki konieczne, co kilkaset metrow auta w rowie przy zakopiance...ale to byla zima. Poza tym juz nigdy. PZDR, Filip D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 ja np. jestem skazany tylko na alusy. Azreal - :shock: dlaczego jestes "skazany tylko na alusy"? :shock: Przy okazji jeszcze jedno pytanie - do wszytskich - czy w terenie gorskim oprocz zimowek zdarzalo Wam sie, ze musieliscie wspomagac sie lancuchami na kolach? Bo do mojego auta nie da się kupić stalówek. Z doświadczeń znajomych posiadaczy Imprez - utyka się dopiero jak auto osiądzie na podwoziu. Niemniej używając drogowego czterołapa do przekopywania przez zaspy łatwo spalić wiskozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się