Jump to content

Subaru Impreza WRX 1998r. - Przekładka? I czy warto!?


ArturTuner

Recommended Posts

Witam;

 

W sumie pytanie jest takie jak w temacie.

Zastanawiem się nad sprowadzeniem Imprezy z Japoni. I pytanie czy watro?

Koszty sprowadznia wyjdą mi takie że i tak zapłace mniej niż miał bym kupić jakś dobrą tu

w Polsce ew. w Niemczech.

 

Nie ukrywam że chodzi tu o to auto :

http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... x/1750499/

 

Mimo że jestem już praktycznie przekanany to zwracam się do was (spycjalistów od Subaru)

Co o tym sądzicie? Czy to Auto jest warte zachodu. Cana przy obecynch kursach to ok. 4800 zł

sam samochód, bez kosztów. Jak się rozglądałem to w Japoni po tyle one chodzą.

 

Mam też jeszcze jedno pytanie jak jest z przykładką... Bo miałem gdziś okazje czytać (w jakimś

czaspopiśmie) że nie są to jakieś ogromne pieniądze?! Może się ktoś oriętuje?

 

Z góry dziękujeza .

Pozdrawaim.

Link to comment
Share on other sites

ArturTuner,

wydaje mi się, że temat wiele razy już poruszany, a DT jest ostatnią instytucją, która zajmuje się przekładkami. Poszukaj troche w technicznym...

Link to comment
Share on other sites

Zalezy jakie Subaru, zalezy w jakiej cenie, zalezy jaki ma sie dostep do czesci do przekladki itp. itd.

Ale patrzac na klopoty niektorych ze znalezieniem czesci do przekladki - moze lepiej poszukac jakiegos GT z zepsutymi bebechami w Polsce i jakiegos WRX/STi z zepsuta buda?

I to nawet niekoniecznie GC8?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Może masz racje... Aczkolwiek patrząc na stan aut w PL i DE

to jestem lekko załamany, a jak już coś znajdę to cena jest masakrycznie wielka.

 

A Rynki z innych kraji? Części do przekładki z Niemiec (nie kończnie chodzi ogólnie o Europe), albo U.S.A ?? Tam napewno jest większy dostęp niż w PL.

Co o tym myslicie?

 

A jednak auta z Japoni mnie bardziej przyciągają.

Link to comment
Share on other sites

co do przekladki zgadzam sie cywila nie warto tylko szukac lepiej odrazu sti type R/RA koszta przekladki sa podobne a masz nietuzinkowe auto.

Co do niezawysokie to pojecie wzglede ale nie wierz ze za 3,5tys da sie to zrobic dobrze na dobrych częściach.

Np przekladka moje forka kosztowala ponoc przeszlo 30tys zl ale przy okazji bylo zrobione wszystko co wykazywalo ślady zużycia.

 

Niezapominaj o problemach z rejstracja takiego auta ktora da sie zrobi ale zajmuje to z 6miesiecy minimów i cała mase papierów.......chyba ze zmienisz bude ale to musisz drugie auto kupic

Link to comment
Share on other sites

ja tez cos dumam aby sobie sciagnac z JP albo kupic w UK(narazie tylko glosno mysle) GC8 STI v3 albo v4 jak znajde po pieniadzach to moze nawt RA :twisted: i przelozyc.... tylko ze mna jest tak ze ja niemam cisnienia na przekladke i moge poczekac dluzej na czesci i cala ta operacje :mrgreen:

ArturTuner, tak jak Ci "chlopacy :twisted: "napisali zwyklego WRXa to nie za bardzo sie oplaca sciagac i przekladac ale STI to juz chyba inna bajka.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

cypis, ja to sobie tylko tak rozmyslam ze fajnie by bylo miec takiego klasyka w polandzie w garazu i przyjezdzajac na "holideje" :razz: poprostu sobie nim pomykac bedac w pl czasem wybarac sie na jakies upalanie z ekipa forumowa :mrgreen: a ze duzo z tym wszystkim biegania i zachodu to zdaje sobie sprawe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Wreszcie coś troche pozytywniej. :razz:

Ok. Rozmumiem może rzeczywiście nie opłaca się z tym WRX-em

 

W takim razie skupiam się na WRX STi i WRX STi-RA

 

Jak patrzyłem taką GC8 STi-RA mogę w Japoni wyrwać z 2000r. za ok. 500,000 ¥

Czyli w granicach 5500 USD. Czy to możliwe bo nie ukrywam że to stosunkowo nie wiele jest.

Oczywiście zdaje sobie sprawe z kosztów sprowadzenia i ew. przekładki.

 

Jeszcze raz dziękije i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ArturTuner, jesli przeliczysz sobie kase ktora wydasz na JDM WRX,przekladke i inne tam pierdoly z tym autem zwiazane zrobi Ci sie pewnie taka wieksza sumka zrobi :wink: za ktora mozesz kupic sobie w PL albo gdzies w Europie jakiegos GTka a jesli kupisz JDM WRX STI to bedziesz mial tzw."rodzynka" :mrgreen: ktorego pozazdrosci Ci niejeden w PL :twisted: wiec kupuj :arrow: sciagaj :arrow: przekladaj i upalaj :mrgreen::twisted:

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Kamillbn

Czy mógłby ktoś rozwinąć temat 9-cyfrowego Vinu in Japan, Dużo czytałem i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat. Jaka jest procedura rejestracji (angliki dość szybko). Ale co z tym Vinem, jest na allegro japoniec przełożony widziałem i ma polskie blachy. I coś pisał w aukcji, że miał problemy,

Zanim sprowadzę samochód, chciałbym się dowiedzieć jak jest z tą biurokracją,

Kiedyś zajmowałem się przekładkami anglików, więc akurat temat mechaniczny miałbym z bani...

Link to comment
Share on other sites

Jak patrzyłem taką GC8 STi-RA mogę w Japoni wyrwać z 2000r. za ok. 500,000 ¥

Czyli w granicach 5500 USD. Czy to możliwe bo nie ukrywam że to stosunkowo nie wiele jest.

Oczywiście zdaje sobie sprawe z kosztów sprowadzenia i ew. przekładki.

 

.

 

 

sorry, chyba jednak nie zdajesz sobie sprawy z kosztow rej, cła (bo spoza EU), vatu, i kosztu przywiezienia,

 

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 3:13 pm ]

ps,

jesli bedziesz chcial to mam takiego GT do sprzedania, w UK.

 

jeden z 96r, srebrny

i z 98 czerwony (po facelifcie)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...