lapcok Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Jest to forester 2.0 '98 non turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A kiedy ostatnio sprawdzałeś świece i kable WN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 b4k3, przypnij voltomierz do klem -najlepiej analogowy sprawdź ładowanie również (może szczególnie) w momencie włączania wentylatorów,dodatkowo włącz światła i inne graty.Duże spadki mogą powodować jakieś chwilowe odcięcia lub inne głupie sygnały i nie wiadomo jak to ECU odbiera.pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Gdzieś w necie pojawiła się informacja , że Subaru już tak ma i po odłączeniu klemy na dłuższy czas , auto "uczy się" od nowa i "kalibruje" ze wszystkimi czujnikami itd itp To Prawda.NIektórzy twierdzą,że możesz naukę przyspieszyc przez kilkukrotne utrzymanie obrotów przez kilka sekund na wartości ok.4000/min. Te spadki V nieduże.Napięcie na klemach nie powinno spadać niżej 13,5 V nawet pod obciążeniem odbiornikami.Musisz jechać na diagnozę,gdy mrugani ebłędów nie rozjaśnia sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boryna Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 aflinta, witam może kolego będziesz mi w stanie pomóc może wiesz gdzie znajduje się cewka pochłaniacza par paliwa w subaru ja mam 2,2 z 92r nie mogę nic znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Nie mam niestety pojęcia, ale może znajdzie się ktoś inny z wiedzą Zawsze można też do warsztatu odpowiedniego podjechać - pytanie tylko, która Dobra to ta Twoja właściwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się