Skocz do zawartości

wolne obroty legacy 2,2


karol-antyk2.2

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...

b4k3, przypnij voltomierz do klem -najlepiej analogowy sprawdź ładowanie również (może szczególnie) w momencie włączania wentylatorów,dodatkowo włącz światła i inne graty.Duże spadki mogą powodować jakieś chwilowe odcięcia lub inne głupie sygnały i nie wiadomo jak to ECU odbiera.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w necie pojawiła się informacja , że Subaru już tak ma i po odłączeniu klemy na dłuższy czas , auto "uczy się" od nowa i "kalibruje" ze wszystkimi czujnikami itd itp

To Prawda.NIektórzy twierdzą,że możesz naukę przyspieszyc przez kilkukrotne utrzymanie obrotów przez kilka sekund na wartości ok.4000/min. Te spadki V nieduże.Napięcie na klemach nie powinno spadać niżej 13,5 V nawet pod obciążeniem odbiornikami.Musisz jechać na diagnozę,gdy mrugani ebłędów nie rozjaśnia sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...