Witam. Mieszkam obecnie w Anglii i poszukuje Legaca 2,0 turbo z jedną turbiną w budzie z 2000-2002r. Czy takowy w ogóle występuje? Oglądałem kilka ale wszystkie mają twin-turbo. Chciałbym jedną turbinkę jakoś nie mam przekonania do twin.
Do mycia zewnętrznego. ARKA lub ARVA z firmy K2 bardzo dobrze czyści. Nie niszczy plastików i uszczelek!!! Psikasz na silnik czekasz 5 min i spłukujesz nawet nie potrzeba myjki. Silniczek jak nowy.
Witam nie mogłem znaleźć nic na forum odnośnie napędu w antyku (dokładnie legac 2,2 93r). Jak tam jest rozwiązany napęd? Czy jest jakaś wizkoza czy inne ustrojstwo?Czy na przeglądzie mogę spokojnie wjeżdżać na rolki jedną osią??
No własnie byłem w 6 sklepach i mówią że ta jest nietypowa. Mają troszke większe lub mniejsze które też występują w mojej desce. Dokładnie ta żaróweczka pochodzi z kontrolki oleju
Nie da się wsadzić tych samych co do postojówek. Są sporo większe.
No i chyba tak zrobię. Mam ASO nie daleko w Radomiu myślę że poznają "swoją" żarówkę. Dzięki za pomoc
No właśnie to nie jest takie proste. Są w każdym sklepie takie żarówki ale troszkę mniejsze lub troszkę większe. Dokładnie takich samych nie ma.... Byłem w 6 sklepach Mówią że jakieś nietypowe...
Ja ostatnio wymieniałem amorki w swoim dziadku. Założyłem KYB AGX(GAZOWE). Jest troszkę twardziej niż w serii. Cena za sztuke około 500zł trochę odstraszająca ale jeśli chce się troszkę na nich pojeździć to warto. Wszelaka chińszczyzna to złom nie polecam. Może taniej ale na dłuższą metę chyba nie.
Ta "czkawka" to może być przygasanie jednego z cylindrów. Sprawdz swiece i przewody. Czy wystepuje na benzynie? Krokowca czyściłem zmywaczem do hamulców lub benzyną. Pomaga ale na niezbyt długo. Bedziesz musiał postarać sie o nowego jeśli chcesz mieć równe obroty. I sprawdz kody to dużo może pomóc