Skocz do zawartości

boryna

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Dobra
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Osiągnięcia boryna

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. aflinta, witam może kolego będziesz mi w stanie pomóc może wiesz gdzie znajduje się cewka pochłaniacza par paliwa w subaru ja mam 2,2 z 92r nie mogę nic znaleźć
  2. boryna

    amortyzatory legacy 92

    zwykłe hydrauliczne coś w dobrej cenie! Mam jeszcze pytanie mój rozwalony amortyzator jest ulany cały olejem więc wychodzi na to że jest olejowy, i mam dziwny numer po którym nie mogę dojść co to za firma podaje numer (20314AA000RH, 91 07 10 prawy, 20314AA010LH lewy 92 07 10) czy te amortyzatory są jeszcze oryginale i czy olejowe. pozdro
  3. boryna

    amortyzatory legacy 92

    witam!! Poszukuję przednich amortyzatorów do subaru legacy 92r kombi 2.2. Może ktoś pomoże albo podpowie gdzie znaleźć nowe nie drogie lub coś używanego w dobrym stanie, lub czy pasują od czegoś innego. proszę o pomoc możecie pisać na mejla lub gg 2603063, babej@poczta.onet.pl pozdrawiam
  4. boryna

    alternator

    dzieki!!! Jacy wy pomocni jesteście blokujecie mi temat i w ogóle super rady, sam sobie dałem rade. Co do nie palenia na P i N w automacie to jest pierdolnik przełącznik ale bardzo dziwnie umiejscowiony trzeba wleźć w kanał i go tam odnaleźć poczyściłem kostki jego tez trudno się go wykręca i jest OK. Pisze to dla tych którzy mieli by taki problem i chcieli by to zrobić samemu a nie jeździć po serwisach bo to jest prosta sprawa. A co do alternatora to kupiłem drugi i jest dobrze jest ciepły ale taki widocznie ma być innej przyczyny się nie doszukałem. Dla tych co mi blokują temat dziękiiii !!!!
  5. sylvan, Wielkie dzięki za taką instrukcje bo tak w ogóle to ja nie mam kluczyka od mojego bo kupiłem bez bo gościu zgubił a w serwisie mu kupę kasy mówili i nie byli pewni czy zrobią ja bym sobie dokupił kluczyk od Legacy z podobnego rocznika i podczerwienią i może mi się uda dostroić, dzięki za pomoc jak to zrobię to odpisze. [ Dodano: Pon Gru 10, 2007 11:33 am ] sylvan, podeślij mi te instrukcje na babej@poczta.onet.pl dzięki z góry [ Dodano: Pon Gru 10, 2007 4:38 pm ] pablo2k, W jakim FAQu są te instrukcje bo bym poczytał przydała by mi sie po polsku instrukcja!!
  6. Może ktoś wie czy można dostroić w jakiś sposób kluczyk oryginalny na podczerwień do auta?? A jak tak to jak??? [ Dodano: Pią Gru 07, 2007 3:02 pm ] Może ktoś wie czy można dostroić w jakiś sposób kluczyk oryginalny na podczerwień do auta?? A jak tak to jak??? Mam jeszcze jedną prośbę może ktoś ma w wersji elektronicznej instrukcje obsługi po polsku bo chętnie bym przeczytał o niektórych rzeczach. Mam automata nie wiem do czego służy przełącznik MANUAL koło ręcznego i jak go używać I do czego jest miejsce na bezpiecznik w komorze silnika FWD do odłączanie tylniego napędu???
  7. witam!! Jak widać w temacie Legacy czasem nie odpala na P i N zdarza się to sporadycznie może ktoś wie co może być tego przyczyną. Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.
  8. Witam!! Mam 2 pytania do wszystkich -Pierwsze to co ile się wymienia rozrząd w Subaru Legacy 92r 2.2 -A drugie co może się dziać gdy auto ze skrzynią automatyczna nie chce odpalić czasami na P i N ale nie zawsze zdarza się to sporadycznie proszę o jakieś wskazówki
  9. boryna

    alternator

    no nie łożysko tak odrazu nie nagrzeje alternatora a poza tym to sie grzeje chyba uzwojenie tez stary mi padł a tego jeszcze uratuje jak bede wiedział jaka jest przyczyna i łozyska nie szumią a ten drugi temat napisałem w tym drugim technicznym bo myąlałem ze to cos innego i mi przezuciło tytaj jestem nowy i nie wiedziałem pozdro
  10. boryna

    alternator

    dlaczego moze sie grzać alternator zaraz po odpaleniu co może byc powodem tego nie przez łozyska bo on robi sie goroący 5 min po odpaleniu i dlaczego nie zawsze odpala na P i N w automacie co moze byc tego powodem? czekam na info Pozdrawiam
  11. Witam!!! Niedawno kupiłem Legacy 92 2.2 automat. Jeździłem miesiąc i było wszystko ok. i raz przypadkiem gdy zajrzałem pod maskę to okazało się ze alternator jest bardzo gorący wręcz się pali i to było z 5 min po odpaleniu auta. Przejrzałem wszystko i okazało się ze ładowanie jest na akumulatorze takie jak powinno być ale alternator się grzeje i to bardzo po małej chwili od odpalenia. Nie znalazłem żadnych innych przyczyn co mogło to powodować więc kupiłem drugi alternator i tez się grzeje ale na razie słabo jak przejadę parę kilometrów nie jest takie gorący jak tamten ale boje się że się spali jak tamten. Ten stary miał chyba zwarcie bo jak przekręciłem kluczyk na zapłon to kontrolka od ładowania zapalała się i gasła od razu bez odpalania silnika i czasami rano akumulator był rozładowany ale nie zawsze ale mogło to być przez nadpalone uzwojenie. Może ktoś wie co może powodować grzanie alternatora , jeszcze czasami nie chce zapalić na P ani na N tak jak by był na biegu ma odcięty zapłon może to jest związane z tym poprzedniemu właścicielowi też się zdarzało ze nie chciał palić to miał kabel od rozrusznika do wprost do akumulatora i odpalał ja czasami kilka razy ruszę lewarkiem zmiany biegów i odpala to jest AUTOMAT Może ktoś wie co to może być czekam na jakieś wskazówki POZDRAWIAM!!
  12. Witam!!! Jestem nowy na forum subaru bo własnie zakupiłem Legacy 92 i mam kilka pytanek ale to na właściwych forach. Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi i jeśli ja będę mógł pomuc tez pomogę!! pozdro!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...