SLIWA Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Przeglądałem forum i wiem że bardzo polecana jest 6mt z STi. Jednak chciałbym pójść bardziej w stronę rajdów (chciałbym kłówkę)?. Type-R służy tylko do upalania (KJS-y, Rallysprinty, jak będzie klatka to Kamionki, Czechy na spróbowanie chociaż). Teraz mam taką skrzynię: 5mt TY752VB5CA a chcę mieć kłową, mam być DCCD (tak jak teraz mam) i chcę aby była jeszcze szpera (helical LSD) na przód (obecnie dyfer przedni mam open). O taką skrzynie mi chodzi JDM Impreza WRX STi RA V-Limited Ver.IV MY98 TY752VB6EA JDM Impreza WRX STi RA Ltd. Ver. V/VI MY99-00 TY754VB1EA (ze strony http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_28.html ) I teraz problem: Kupno takiej skrzyni to 5- 7 tys. lecz musiałbym do tego kupić wkład np. PPG albo inny. Więc koszty robią się spore. Czy obudowy tych skrzyń (mojej z przodem open i tych 2 wymienionych z przodem helical LSD) się czymś różnią (z uwagi na szperę)? Bo jeśli tylko różnią się wkładem to wystarczy do obudowy mojej zakupić taki wkład np. PPG aby można było mieć helical LSD z przodu. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli ktoś mógłby mnie poprawić jeśli się mylę. No chyba że istnieje inna dobra i (jak zawsze :roll: ) atrakcyjna cenowo alternatywa. 6mt nie chcę bo trochę przeróbek potrzeba a to nie GT-ek i jeździ na prawdę fajnie i nie ma potrzeby aż takiego dłubania. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Przeglądałem forum i wiem że bardzo polecana jest 6mt z STi. Jednak chciałbym pójść bardziej w stronę rajdów (chciałbym kłówkę)?. Type-R służy tylko do upalania (KJS-y, Rallysprinty, jak będzie klatka to Kamionki, Czechy na spróbowanie chociaż). Teraz mam taką skrzynię: 5mt TY752VB5CA a chcę mieć kłową, mam być DCCD (tak jak teraz mam) i chcę aby była jeszcze szpera (helical LSD) na przód (obecnie dyfer przedni mam open). O taką skrzynie mi chodzi JDM Impreza WRX STi RA V-Limited Ver.IV MY98 TY752VB6EA JDM Impreza WRX STi RA Ltd. Ver. V/VI MY99-00 TY754VB1EA (ze strony http://spda-online.ca/modules/tinycontent/rewrite/tc_28.html ) I teraz problem: Kupno takiej skrzyni to 5- 7 tys. lecz musiałbym do tego kupić wkład np. PPG albo inny. Więc koszty robią się spore. Czy obudowy tych skrzyń (mojej z przodem open i tych 2 wymienionych z przodem helical LSD) się czymś różnią (z uwagi na szperę)? Bo jeśli tylko różnią się wkładem to wystarczy do obudowy mojej zakupić taki wkład np. PPG aby można było mieć helical LSD z przodu. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli ktoś mógłby mnie poprawić jeśli się mylę. No chyba że istnieje inna dobra i (jak zawsze :roll: ) atrakcyjna cenowo alternatywa. 6mt nie chcę bo trochę przeróbek potrzeba a to nie GT-ek i jeździ na prawdę fajnie i nie ma potrzeby aż takiego dłubania. Z góry dziękuję za pomoc. Do Twojej obudowy mozesz dolozyc klowy wklad i przednia szpere ale musisz wiedziec ze klowy wklad pancerny nie jest i z czasem sie wysypie. Wez tez pod uwage, ze nie jest to rozwiazanie "bezobslugowe". Jesli bardzo chcesz miec klowa skrzynie to polecam kupic klowke w obudowie 6MT. Zdecydowanie lepsza do amatorskiego sportu opcja jest 6MT z STI. Wychodzi to tez duzo korzystniej finansowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jesli bardzo chcesz miec klowa skrzynie to polecam kupic klowke w obudowie 6MT. w razie czego mam taką , nówkę Cena pasztet , 10K...... euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 To jeszcze troszkę dołożę i będę miał sekwencję :cool: :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Edwin daje capke gruszek :grin: warte 2x po pincet koła..eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artguma Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Tomek tu masz cos takiego: http://cgi.ebay.co.uk/Impreza-STI-Type- ... 2c52684950 a ja bardzo chetnie przygarne Twoje DCCD, bo moje odmowilo posluszenstwa i po przejechaniu ok 10km przechodzi w stan serwisowy :???: wyslij mi nr do Ciebie na PW to sie odezwe w sprawie klimy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Fajne to to z ogłoszenia. Pięknie by pasowało do mojego. Czym się różnią helical i straight cut gears? Straight cut to proste zęby i można wbijać biegi bez sprzęgła? A helical? Też można bez sprzęgła? No i jeszcze ta cena. Za używkę, bądź co bądź upalaną aż tyle kasy :roll: Co prawda z dyframi, całym sprzęgłem lecz jednak uważam że trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Straight cut to proste zęby i można wbijać biegi bez sprzęgła? Tak to proste zęby ale skrzynia na prostych zębach może być kłowa lub zsynchronizowana. W kłowej możesz wbijać bez sprzęgła w synchronizowanej nie.A helical? Też można bez sprzęgła? Kształt zębatek nie ma znaczenia dla sposobu wbijania biegów tylko to czy jest synchronizacja czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dzięki za wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się