alfistabyły Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Od tygodnia jestem posiadaczem Subaru Imprezy (wersja cywilna) 2.5i Premium US spec MY08.`Przebieg 3000 mil. Do tej pory jeździłem Alfą 156 1.8. No i Subaru daje radę, nawet więcej niż daje radę. Jest zje... chociaż hamulce jakby nie te i troche więcej obrotów kierownicą. Szukam manuala do tej wersji i opini innych użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Zaglądnij najpierw tu http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfistabyły Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wpadłem tam, ale z technicznych pytań; czy lekki zapach spalonego oleju (o poranku) po dociśnięciu powyżej 6000 obrotów to norma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wpadłem tam, ale z technicznych pytań; czy lekki zapach spalonego oleju (o poranku) po dociśnięciu powyżej 6000 obrotów to norma? Nie. Na zimnym tak katujesz auto? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfistabyły Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 nie na zimnym, dobrze rozgrzany na trasie i w mieście. chyba , że to smród diesla oszołomionego przede mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 wpadłem tam, ale z technicznych pytań; czy lekki zapach spalonego oleju (o poranku) po dociśnięciu powyżej 6000 obrotów to norma? Oj chyba kolega daje czadu biednemu autku nono nieładnie nieładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 wpadłem tam, ale z technicznych pytań; czy lekki zapach spalonego oleju (o poranku) po dociśnięciu powyżej 6000 obrotów to norma? Standardową usterką jest pocenie się oleju spod pokrywy zaworów. Kapnie na gorący kolektor wydechowy i smród w kabinie gwarantowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 jaki jest powód tej usterki i czy można ją wyeliminować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Standardową usterką jest pocenie się oleju spod pokrywy zaworów. Kapnie na gorący kolektor wydechowy i smród w kabinie gwarantowany. Czy to dotyczy również tych starszych roczników? Bo u mnie też podśmierduje olejem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Samochodzik Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Dotyczy i starszych roczników. Ja właśnie czekam na uszczelki. Z obydwu stron pojawił mi się olej, jak narazie malutko. U mnie było to odczuwalne po dłuższej jeździe placykowej, dwa razy był taki nietypowy zapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Dotyczy i starszych roczników. Ja właśnie czekam na uszczelki. Z obydwu stron pojawił mi się olej, jak narazie malutko. U mnie było to odczuwalne po dłuższej jeździe placykowej, dwa razy był taki nietypowy zapach. U mnie jest to samo. Też będę zamawiał uszczelki... Ponoć tanie są tylko roboty przy tym troche... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Od tygodnia jestem posiadaczem Subaru Imprezy (wersja cywilna) 2.5i Premium US spec MY08.`Przebieg 3000 mil. Do tej pory jeździłem Alfą 156 1.8. No i Subaru daje radę, nawet więcej niż daje radę. Jest zje... chociaż hamulce jakby nie te i troche więcej obrotów kierownicą. Szukam manuala do tej wersji i opini innych użytkowników. witam ex-alfisti. sam zrobiłem to samo...podobno po AR tylko SI podtrzymuje banana na twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Miałem podobny egzemplarz (MY 08 z 2.5i). Z równie małym przebiegiem - zaczynałem od 600 mil. Nie czułem jednak zapachu oleju na granicy odcięcia ani też poza nią Może rozlało się coś na silnik? Wątpię, że nowy samochód ma walniętą uszczelka pokrywy zaworów, jak sugeruje jeden z kolegów... Raczej jakieś fabryczne 'resztki' lub zassało zapach z zewnątrz... :cool: Miłej jazdy... Polecam na wstępie zainstalować stabilizatory z tyłu. W US w serii tego nie ma Trochę mocniej dociska na zakrętach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Standardową usterką jest pocenie się oleju spod pokrywy zaworów. Kapnie na gorący kolektor wydechowy i smród w kabinie gwarantowany. Orietujesz sie może jaki jest koszt naprawy wraz z uszczelkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Samochodzik Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Robili mi to razem z nowymi mocowaniami dyfra. Wyszło 6 stów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się