Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 buahahah, czekałem na ripostę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 W wurcu jest napisane, że będzie jeździł M3. potwierdzisz, zapczeczysz? :wink: o takim właśnie zakupie usłyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Buncol555, wpadnij posluchac mojego zanim go zrobie. Virnika nie przebije, ale Honde chyba wciagne kurnikiem i wypluje wydechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jak mnie zabolą uszy to zwracam honor. W przypadku w/w dwóch aut tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 oj tak, Majcherowe EP3 było potwornie głośne... http://www.youtube.com/watch?v=cNT9IaQ1NFM i żeby nie było, to N3 jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Coś te Majchery chyba rodzinnie głośne auta mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 takie genetyczne skrzywienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zupelnie nie wiem o jakich skrzywieniach genetycznych mowicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Są chyba tańsze metody suszenia pasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Są chyba tańsze metody suszenia pasa? Tak Poczekać na słońce! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 halo halo nikt tu nie pisze jak cudownie jechalismy,jak pieknie brzmi moj subaraczek,jakie boczury byly ....ech szkoda słow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 vert, cudownie jechaliście, pięknie brzmi Twoj subaraczek i były taaaaaaaaakie boczury - no brak słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 halo halo nikt tu nie pisze jak cudownie jechalismy,jak pieknie brzmi moj subaraczek,jakie boczury byly ....ech szkoda słow A to Ty tam wogóle byłeś i jechałeś :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 widzę, że na ROnline już się sepy rzuciły na bezpiecznerajdy :shock: http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=27756 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 DNL, ja to bym chciał mieć na tyle silną wolę, żeby ich po prostu olać, ale niestety nie daję rady i strasznie mnie denerwują te wpisy Prawda jest taka, że znaczna większość tam piszących to po prostu palanty, nie mające zielonego pojęcia jak to wszystko działa i na czym polega ten cały biznes, a dzięki anonimowości internetu pozują na wielkich znawców tematu i insiderów :? PS ale bardzo dobrze Verciu ich uciszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ja ten rajdowy onet czytam, bo czasem naprawdę pojawiają się fajne spiskowe teorie dziejów Poprzednia "ciekawa dyskusja" była o Clio Cup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Than...no piszę bo mnie szlag trafia jak czytam te głupoty...wiem że to nic nie da ale moze jak to tak kropla co o kamień spada i w końcu dziura w nim powstaje...coś dotrze...wstyd mi za to .bylem ostatnio na rajdzie Antib we francji i widzialem jaka tam jest organizacja.te nasze numery z kibicami by tam nie przeszly.tam jest ciupa za glupote i niesubordynacje...mamy kase,subaraki,baseny,splendor....i dla tego jezdzimy jako zerowki...mamy lepiej niz majkel dzekson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Hołek startuje w ten weekened w Rally All Stars : http://rajdy.autoklub.pl/news/holowczyc ... unen,29434 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie jestem anonimowy i wyrażę swoje zdanie na poruszony wyżej temat. Osobiście ta inicjatywa mnie się nie podoba. Obiektywnie rzecz biorąc zerówki to zerówki i mają określone zadania, to są oczy dyrektora rajdu. A czy w "0" pojedzie ten czy tamten to i tak musi zrobić swoje. Tam nie wybiera się leszczy ani taksówkarzy. Często są to zawodnicy którzy nie mają kaski na start lub byli zawodnicy. Czym wyróżnia się ta "profesjonalna" grupa do zabezpieczenia rajdów? PZM tak wykombinował że kluby mają obowiązek korzystania z tej firmy, mało tego trzeba za to zapłacić! Wcześniej było tak, że zerówki wnosiły wpisowe. Czyli jest to wyciąganie z budżetu klubu kaski, której i tak nie jest za wiele na zorganizowanie rajdu. To jest moje zdanie i nie każdy musi się z tym zgodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 MARKO, nie wiem ile kosztuje ta "profesjonalna" grupa do zabezpieczenia rajdów, ale tak jak napisał Bolek na RO - zera nie są od zapieprzania po OSach i dachowania na któryms kolejnym oesie bo to na przykład zawodnicy którzy nie mają kaski na start , albo znajomi królika (...dyrektora rajdu? - wiem jakie bitwy były, o bycie zerami na Elmocie, Świdnickim, czy Nikonie)tak, masz rację, nie kazdy sie musi z Tobą zgadzać. halo halo nikt tu nie pisze jak cudownie jechalismy,jak pieknie brzmi moj subaraczek,jakie boczury byly ....ech szkoda słow tak, cuuuuuuuudne boki... boki booooookami, ale jak GieTeczyna gada...masakra coś ten Dunlop na boku DUŻY jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Teraz dopiero zauważyłem, że kurcze prawie jak w Niemczech: brak loga na grillu ze względu na ilość zmian technicznych w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 DNL, zera nie mają zapieprzać. Tak nie napisałem. Chodzi o to że zawodnik czy były zawodnik to osoba która "ogarnia" ma doświadczenie, czuje klimat więc dobrze spełni swoją rolę. A że u Was były przepychanki to już nie moja wina :wink: Według mnie to sztucznie napompowany twór, który nie musi być jedynym słusznym wyborem. Natomiast mógłby być alternatywą. Tylko że wtedy komuś by się nie opłacało. I tu doszliśmy do sedna sprawy. Dziękuję za uwagę, pozdrawiam wszystkich serdecznie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Than nie ma znaczka co by lepiej powietrze wpadało MARKO RALLY no nie zgodze sie z toba w paru kwestiach. po pierwsze pamietam jak na ostatnim nikonie były zamawiane własnie taksówki przez dyrektora rajdu bo sie zera rozwaliły ! co z tego ze nawet mega zawodnik wpłaci biednemu klubowi tysiaka a potem strzeli rolke jak to sie wielokrotnie zdarzało ? nic ? i odcinek z tego powodu odwołany -nic ? A może nie.wlasciwie to fajnie bo kibic przecie na to czeka... a to ze nawet teraz na elmocie zerówka z RPP wybuchła i nasz zespół dawał ,,000,, bo nie było tam komu jechać ? dziwne masz podejscie w takim razie. ...co do kasy.tak jak napisałem jedziemy za swoje i nikt nam nie płaci za to a tym bardziej klub jak piszesz. to przez okrągły rok szukamy kasy po sponsorach. a pisząc o profesjonalizmie mam na mysli to ze nie nie dachujemy,nie potrącamy kibiców,auta dojezdzaja do mety,sprzątamy rozbite butelki po piwie z odcinków tuz przed pedzącymi zawodnikami etc.dzieki własnie takiemu zachowaniu miedzy innymi uratowalismy byc moze nawet zycie panu Sołowowowi który by wjechał w kupe rozbitego szkła jadąc 200km/h... a na koniec. nazywamy sie samochodami funkcyjnymi i wykonujemy polecenia CKR i dyrektora klubu majac na dachu antene z GPS Ciekaw jestem jak ty jako dyrektor rajdu zareagowal bys w momencie kiedy twoj kolega na zerze walnął by dacha ? czy ten tysiaczek od niego by ci poprawił humor ? dla mnie wlasciwie temat zakończony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 vert, czy zawodnik jadący zerówką zaraz musi dachować? No po co? :wink: Jeśli nikt Wam nie płaci to znaczy że ktoś Was robi w trąbę :wink: W końcu wykonujecie pracę sędziego zabezpieczenia A my jako klub musimy płacić za Wasze usługi PZM-otowi. Dlaczego uważasz że mój kolega musi walnąc dacha ? :wink: A jako dyrektor rajdu zareagował bym tak samo na jego dzwon, jak i na Twój, czego nikomu nie życzę. Chociaż nie, Ciebie jako profesjonaliste zjechał bym bardziej :wink: :wink: :wink: Miałem wątpliwą przyjemność być dyrektorem d/s zabezpieczenia i jakoś moje zerówki nie dzwoniły. Wcześniej sam też powoziłem zerem i również nie dzwoniłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Marko, jest inny aspekt, który według mnie w tym przypadku daje Herrkamowi, Vertowi i spółce dużą przewagę. Bo nawet zakładając, że "Twoi" zerówkarze będą jechali stosunkowo spokojnie i nie będą dachować, to jedkak Rally Safety zajmuje się tym na każdym rajdzie, jest zgranym teamem i znają doskonale zasady i procedury, podczas gdy jeśli z rajdu na rajd dobierani są inni członkowie "z doskoku", takich zalet nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się