Kura Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam!! Jestem szczęśliwym posiadaczem auta z drugiej (niemieckiej) ręki - imprezy GX 2003 z półautomatyczną klimą... Niemieckiego nie znam, a czyta się go podobnie jak węgierski Czy ktoś mógłby przybliżyć mi (nam - bo w "kompendium wiedzy" w FAQ na ten temat bida). opcje nastawów owej klimy i jej automatyczność?? Pytam dlatego, że kilkakrotnie włączyła mi się "sama", czyli raczej podczas operowania środkowym pokrętłem od prędkości nawiewu. Można mnie traktować jak przysłowiową "blondynkę" Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 w subaru mam akurat manualną ale w samochodach innych marek automatyczność klimy polega na tym że po ustawieniu temp i włączeniu auto sam dobiera siłe i kierunek nawiewu tak aby jak najszybciej uzyskać żądaną temp a następnie ją utrzymać. w momencie kiedy sam zmienisz siłę nadmuchu auto się wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 w subaru mam akurat manualną ale w samochodach innych marek automatyczność klimy polega na tym że po ustawieniu temp i włączeniu auto sam dobiera siłe i kierunek nawiewu tak aby jak najszybciej uzyskać żądaną temp a następnie ją utrzymać. w momencie kiedy sam zmienisz siłę nadmuchu auto się wyłącza. Rozumiem, że opisany przez Ciebie patent dotyczy pełnych "automatów", czyli tych subarynek z panelami i trzema ringami zamiast klasycznych pokręteł... Półautomat utrzymuje tylko zadaną temperaturę i siłę nawiewu, a rodzaj nawiewu mogę regulować sam?? Tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 jej automatyczność polega tylko na tym ze automatycznie sie włacza jak skierujesz ręcznie obieg na szybe lub nogi / szyba , reszte regulujesz sobie sam , łot taki awtomat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 jej automatyczność polega tylko na tym ze automatycznie sie włacza jak skierujesz ręcznie obieg na szybe lub nogi / szyba , reszte regulujesz sobie sam , łot taki awtomat Czyli nie utrzymuje zadanej temperatury?? Nie wierzę Przeca za kratką w panelu czai się rura z czujnikami i kablami - sam widziałem, gdy wymieniałem radio... :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 jej automatyczność polega tylko na tym ze automatycznie sie włacza jak skierujesz ręcznie obieg na szybe lub nogi / szyba , reszte regulujesz sobie sam , łot taki awtomat Czyli nie utrzymuje zadanej temperatury?? Nie wierzę Przeca za kratką w panelu czai się rura z czujnikami i kablami - sam widziałem, gdy wymieniałem radio... :shock: :wink: ten czujnik co jest za kratką , to mozesz w subaru sobie wsadzić w .... generalnie o nim zapomnij :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kura :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=128391 co prawda temat o klimie w forku, ale pewnie pokrywa sie z imprezą i moze ci pomoze zrozumiec zeby za wiele od klimy w subaru nie wymagać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 jej automatyczność polega tylko na tym ze automatycznie sie włacza jak skierujesz ręcznie obieg na szybe lub nogi / szyba , reszte regulujesz sobie sam , łot taki awtomat Czyli nie utrzymuje zadanej temperatury?? Nie wierzę Przeca za kratką w panelu czai się rura z czujnikami i kablami - sam widziałem, gdy wymieniałem radio... :shock: :wink: ten czujnik co jest za kratką , to mozesz w subaru sobie wsadzić w .... generalnie o nim zapomnij :cool: Oki, wsadzę i zapomnę To już nie będę się chwalił tym elementem wyposażenia w subarce Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 To już nie będę się chwalił tym elementem wyposażenia w subarce bez przesady, mozna sie chwalić - tylko nie dodawać do słowa 'klima' przedrostka 'auto' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 hmm nie zgodze sie u mnie automatdziała bdb w forku 99....tylko jedno ale jest to jdm i klimatronik Bezbłednie w auto utrzymuje tem reguluje on/off klimy i siłe nadmuchu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 U mnie automatyka tez dziala dobrze Aby klimatyzaje ustawic w tryb pelnoautomatyczny nalezy ustawic pokretlo predkosci wentylatora w polozenie "auto", pokretlo wyboru nawiewu w polozenie "auto", przycisk AC nacisnac i przytrzymac na dluzej niz sekunde, przycisk recylkulacji rowniez przytrzymyc nacisniety dluzej niz sekunde. Wowczas mamy tryb pelnoautomatyczny, i klimatyzacja utrzymuje zadana temperature. Opis jest tu, na stronie 11 manuala: http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pd ... mpreza.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Można mnie traktować jak przysłowiową "blondynkę" Nieautomatyczność polega na tym , że ustawiasz temperaturę nawiewu . W automatycznych klimach ustawiasz żądaną temperaturę kabiny i termometr steruje klimą . W półautomatach nie możesz tak ustawić . Środkowe pokrętło służy do ustawienia temperatury nadmuchiwanego powietrza . Działa to tak , że klima chodzi na full i daje Ci zimne powietrze ok 7-8 stopni . Tym pokrętłem możesz ustawić tak , że dołoży Ci trochę ciepłego i wtedy dostajesz na wylocie np 25 stopni . Ręcznie też ustawiasz siłę nadmuchu . Chciałbym mieć Twoją wersję klimy . W zimny dni mam tak , że po nagrzaniu silnika daje mi tak gorące powietrze , że aż zatyka - dopiero po nagrzaniu kabiny trochę folguje . Dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest komfort w aucie i klimatronik pracuje normalnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się