SoltysSubaruRX+ Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam jako ze jestem nowy na forum to moge nie ustrzec się kilku błędów więc z góry proszę o wybaczenie. Jestem posiadaczem Subaru imprezy z roku 1997 bez turbo wersja sportowa. Ostatnio dałem pojeździć żonie no i pech chciał że padł przegub zewnętrzny rozerwało kompletnie gumę oraz połamało w pół taki pierścień właśnie z przegubu. jako że pilnie potrzebuje auta szukałem czym prędzej przegubu by go wymienić na nowy i tu mam dylemat znalazłem oto takie zamienniki: http://www.allegro.pl/item807780454_prz ... 2000r.html http://www.allegro.pl/item807792419_prz ... 2000r.html http://www.allegro.pl/item808950697_prz ... 0_4wd.html http://www.allegro.pl/item808956298_prz ... 6_2_0.html Bardzo prosiłbym forumowiczów o doradzenie który z tych produktów warto kupić i czy wogóle warto. Pozdrawiam Serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... 7d7#946037 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam jako ze jestem nowy na forum to moge nie ustrzec się kilku błędów więc z góry proszę o wybaczenie. Jestem posiadaczem Subaru imprezy z roku 1997 bez turbo wersja sportowa.Ostatnio dałem pojeździć żonie no i pech chciał że padł przegub zewnętrzny rozerwało kompletnie gumę oraz połamało w pół taki pierścień właśnie z przegubu. jako że pilnie potrzebuje auta szukałem czym prędzej przegubu by go wymienić na nowy i tu mam dylemat znalazłem oto takie zamienniki: http://www.allegro.pl/item807780454_prz ... 2000r.html http://www.allegro.pl/item807792419_prz ... 2000r.html http://www.allegro.pl/item808950697_prz ... 0_4wd.html http://www.allegro.pl/item808956298_prz ... 6_2_0.html Bardzo prosiłbym forumowiczów o doradzenie który z tych produktów warto kupić i czy wogóle warto. Pozdrawiam Serdecznie HDK , to nie jest żadna japońska marka (może siedziba gdzieś jest zarejestrowana, dla zmyłki), tylko chiński wyrób z napisem Japan, generalnie straszne gówno. Kup przegub firmy NKN , firma ta jest producentem m.in. przegubów, łożysk , dla Subaru, albo kup OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A gdzie dokladnie moge dostac przeguby tej firmy?? [ Dodano: Pon Lis 09, 2009 12:00 pm ] Bylem dzisiaj w sklepie i chcialem zamowic ten nieszczesny przegub gosc w sklepie powiedzial ze nie da sie samego przegubu wymienic i trzeba cala poloske...... zastanawiam sie nad sensem jego wypowiedzi pachnie mi tu troche zdzierstwem nie wiem co mam w tej sytuacji zrobic na allegro dostepne sa kompletne poloski za niecale 200 zl chociaz bede mial pewnosc ze jest orginalna i faktycznie nie bede kupowal przegubu HDK za 170 zl bo to chyba mija sie z celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Przegub jest częścią zamienną. Zajrzyj tutaj --> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=128256 Mnie też próbują naciągnąć tą samą bajką. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A gdzie dokladnie moge dostac przeguby tej firmy?? A chociażby w InterCarsie. W piątek zamówione, we wtorek miałem przegub w ręku. Zapłaciłem 100 zł, po sporej zniżce. gosc w sklepie powiedzial ze nie da sie samego przegubu wymienic i trzeba cala poloske...... Kompletna bzdura. Dwa razy wymieniałem u siebie ten przegub. Jeśli masz Imprezę z 1997 roku, przypilnuj, czy ma być to przegub z pierścieniem ABS czy bez niego. Mi wszyscy wmawiali, że potrzebuję przegubu z pierścieniem, który kosztuje 350 zł. Po demontażu okazało się, że mogłem kupić przegub bez pierścionka, za ponad 200 zł mniej. Jeśli będziesz miał problemy z zakupem części, daj znaka. Załatwię Ci tego NKN'a, ale musisz być pewien, czy z pierścieniem, czy bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Panowie ja mam Impreze GT produkcja 97, model 98. Na 3 zamówione w 3 róznych sklepach przeguby, (podawałem VIN i wszystkie dane samochodu) Przychodził przegub dłuższy od tego który jest zamontowany u mnie. Zawsze padała odpowiedź że jest tylko jeden rodzaj i niema dłuższy i krótszy. Może chodzi właśnie o to żeby był bez pierśnienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja za pierwszym razem założyłem właśnie ten z pierścieniem, pasował jak ulał. W tym roku miałem okazję go wymienić na odpowiedni, bez pierścienia /wymieniałem, bo w starym zawleczka była źle założona i przegub wyszedł/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Różnica wielkości była mniej więcej 1 cm . W moim przegubie zaznaczony element był krótszy, od tych które proponowały mi sklepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Widze ze zainteresowanie postem rosnie fajnie ze piszecie jakie moga byc problemy z niby orginalnymi przegubami. Zabralem sie za odkrecanie calej poloski niestety moj mizerny plan legl w gruzach. Śruba ktora trzyma tarcze jest tak zabita ze z latwoscia poradzila sobie z kluczem 32 przedluzka pekkla w pol Jednak zauwazylem zarowno wewnetrzny jak i zewnetrzny przegub doszedlem do takich wniosków: Kompletna poloska od subaru GT wystawiona na aukcji: http://www.allegro.pl/item811744167_pol ... 2_0_t.html Jest identaczna zgodna ze specyfikacja auta i seryjna czescia: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ Wiec zaqstanawiam sie nad kupnem jednak kompletu pomimo ze nie jest nowa by uniknac pomylki. Nie wiem czy to dobry pomysl bardzo prosilbym o rade auto jest mi pilnie potrzebne. I tu chyba zgodze sie z forumowiczem Tomir ze warto bylo by kupowac przegub wlasnie bez pierscienia ABS raz ze jest tanszy a dwa ze nie ma problemu z montazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 SoltysSubaruRX+, kupując używaną półoś licz się z tym że przegub może zacząć w najbliższym czasie znowu się odzywać, ponieważ to dość częsta usterka. Szukaj sprawdzonych firmowych przegubów. Wstawisz nowy i wiesz co masz. [ Dodano: Pon Lis 09, 2009 4:13 pm ] Mateoos, czy zauważyłeś żeby w przegubach jakie miałeś w ręku była różnica w długości tego elementu jaki zaznaczyłem na zdjęciu ? Ten dłuższy do mnie nie pasuje, a krótszego (prawidłowego) w żadnym sklepie nie znalazłem . Narazie mam założony spowrotem stary org i odpukać nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Kompletna poloska od subaru GT wystawiona na aukcji: Wedlug mojej wiedzy w turbo sa inne polosie i przeguby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Zewnetrzny napewno jest krotszy niz ten pokazany przez Tomira Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Zewnetrzny napewno jest krotszy niz ten pokazany przez Tomira W turbo jest krótszy czy dłuższy, bo zaraz się okaże ze mam półoś z wolnegossaka :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 WEWNETRZNY JEST DLUZSZ W GT-ku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Mateoos, czy zauważyłeś żeby w przegubach jakie miałeś w ręku była różnica w długości tego elementu jaki zaznaczyłem na zdjęciu ? Wersja z pierścieniem miała dokładnie taką samą długość jak wersja bez pierścienia. Trzech mechaników to oglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 jak nie zauearzylem to przepraszam, masz wersje bez pierscienia ABS? jak tak to IC 118zl szt firma NKN orginał japoniec jak z pierscieniem ok 300zl z półosia bzdura. Czas wymiana Niecala godzinka z browarem i sporym młotkiem. Z tego co wiem starsze wersje (jak i moja) maja te same wg katalogu NKN przegóby (i kilku innych ) nie ma roznicy czy turbo czy nie w modelach przed 98r. Nie potwierdzone info ale zawsze tak w sklepach wg katalogu wychodzilo i zawsze było dokladnie takie samo jak orginal w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 SoltysSubaruRX+, Ja miałem zakładać NKN ale, że trzeba było czekać kilka dni to zaryzykowałem i założyłem przegub euro driveshafts czy jakoś tak, kosztował ok. 200zł jeżdżę prawie rok i jest OK. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 masz wersje bez pierscienia ABS? Tak, bez pierścienia. Mnie on kosztował około 100 zł w IC. Jak się okazało, mam jeszcze poprzedni przegub, ten z pierścieniem. Jak wcześniej pisałem, wyleciała zawleczka a ja ten przegub wymieniłem cały, jednak mechanik wczoraj mi powiedział, że on ten przegub cały czas trzyma, bo po włożeniu nowej zawleczki nadal jest to sprawna część /przegub w żaden sposób nie został uszkodzony/. Jako, że drogie to ustrojstwo, może ktoś chciałby ten mój, za połowę ceny hurtowej W końcu rok ten przegub przejechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Panowie nie moge ściągnąć półośki kompletnie nie wiem jak wyciągnąć przegub od strony skrzyni biegów, zewnętrzny poszedl caly ale potrzebuje wyciągnąć kompletną półośkę. Nie ma tam zadnego zabezpieczenia procz jednej sruby nr 14 z kawalkiem blaszki która widocznie blkuje przegub do skrzyni zeby luzu nie bylo ale dalej nic.... guma na wewnetrznym przegubie też jest walnięta więc cala półośka do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 SoltysSubaruRX+, :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ Wyciągnij "pina" - to przy czym jest dużo cyferek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 SoltysSubaruRX+, :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ Wyciągnij "pina" - to przy czym jest dużo cyferek. Weź jakiegoś wkrętaka krzyżaka taki akurat żeby mieścił się w otwór w przegubie wewnętrznym i spokojnie wybijesz młotkiem ten pin/zabezpieczenie. Przynajmniej ja tak robię i zawsze się udaję. Pozdrawiam Ps nie kupuj żadnych tanich przegubów bo będziesz żałował i będzie Cię to kosztowało znów kupę pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 tylko ze tam w srodku nie ma zadnego pinu wkladalem nit zeby zobaczyc czy cos tam jest i nic ten nit przechodzi zarowno z prawej strony jak i lewej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 i co przechodzi na przelot?? to jest nie możliwe jeśli Ci nie chce zejść przegub. musi coś tam być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoltysSubaruRX+ Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 No wlasnie przechodzi bo to nie jest wypelniony pin tylko wyglada jak rurka bambusowa w srodku pusty takze jutro sie zabieram do roboty. A to efekt dania kobiecie pojezdzic po lesie:) ] kompletna rozwalka zarowno wewnetrzny jak i zewnetrzny no ale i tak przymiezalem sie do wymiany wiec zona troszeczke przyspieszyla moje zamiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się