Skocz do zawartości

SoltysSubaruRX+

Użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Zainteresowania
    Sprzęt Audio

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SoltysSubaruRX+

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz węże wydaje się, że wszystko powinno być OK lecz pewny nie jestem. Zostawie jednak fachowcowi. czy manometr ze sprężarki do malowania może być?? i w które miejsce go podpiąć?? Autko uzdrowiene☺ nie uwierzycie jakieś zabezpieczenie sztangi turbiny spadło po wpięciu na swoje miejsce turbo bije 1 bar i jeździ jak powinno Dziękuję wszystkim za podpowiedzi temat do zamkniecia Autko uzdrowiene☺ nie uwierzycie jakieś zabezpieczenie sztangi turbiny spadło po wpięciu na swoje miejsce turbo bije 1 bar i jeździ jak powinno Dziękuję wszystkim za podpowiedzi temat do zamkniecia
  2. Bardzo dziękuję za wyczerpujący opis jutro popatrzę bez uruchamiania podopinam weze i zobaczymy nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać na aso do czwartku lub mojego mechanika
  3. No jestem umówiony już chyba to najlepsza opcja. Napiszę jak będę coś wiedział. Pozdro
  4. Właśnie jestem po wymianie BOV na orginalnego DV autko rozgrzałem przejechałem dwie rundki wokół bloku i nic żadnych zmian:(
  5. Mam seryjny DV zostawiłem go jutro zamontuję i zobaczymy, może coś to da dzisiaj pół dnia myślałem i nic aż w końcu zadzwoniłem do Aso Subaru lecz Pani umówiła mnie dopiero na czwartek. Boje się jednak że to turbina. Ta sztanga turbiny powinna chodzić przy mocniejszym wciśnięciu gazu??
  6. BOV wygląda na zamknięty a powiedz czy jak odepne wąż ten mały od BOVA to powietrze powinno lecieć czy być zasysane?? bo już zgłupiałem pomocy nie wiem co mam robić teraz jakies pomysły??
  7. Miałeś takie same objawy? Co daje odpiecie przepływki jak ma auto się zachowywac?
  8. zobacze już jutro myślisz, że to jest przyczyna??
  9. Witam serdecznie wszystkich. Panowie mam problem z autem: Subaru Impreza WRX rok 2005 225PS. Wczorajszego dnia jechałem normalnie do pracy ( 80 km/h ) chciałem przyśpieszyć i dodałem gazu a tu nic sie nie dzieje autko idzie do 120 jak wolnossące BOW nie świszczy kompletnie stracił moc. Następnego dnia tj dzisiaj podjechałem do mechanika w celu diagnozy. na komputerze zero błędów nie dymi obroty normalne tylko turbina w ogóle nie działa jest gorąca IC znowu zimny. Sprawdziliśmy pod kompem zero błędów, sprawdzony elektro zawór ( podłączenie na sztywno do 12v otwiera się na aucie też), restryktor nie zlokalizowałem więc nie sprawdziliśmy ale za to grucha i wychodzący z niej siłownik jest kompletnie sztywny nie da się nim poruszyć jak rozumiem powinien chodzić do przodu i do tyłu. Czy to znak że łopatki się zatarły na turbinie czy może właśnie ta grucha. Węże posprawdzane i są dobre stało się to wszystko nagle. Olej motul 300v 15w50. Paliwko tylko 98 wcześniej żadnych problemów. Auto będzie u mnie stało aż do poniedziałku bo dopiero wtedy mechanik ma wolny termin. Napiszcie proszę co moge jeszcze sprawdzić może ktoś miał podobny problem. Przeszukałem całe forum ale niestety nic ciekawego nie znalazłem. czy prawdopodobne jest że turbina się zatarła? Czy po odłączeniu wężyków powinno iśc jakieś ciśnienie bo po odłączeniu wężyków nie ma żadnej reakcji tak jak nie było by w ogóle żadnego ciśnienia w układzie ( westgate, selenoid). Bardzo proszę o pomoc i wszelkie porady.
  10. Witam mam problem z doborem przegubów zewnętrzynych na przednią oś do Subarki jak w temacie. Samochód nowy więc nigdy tego nie wymienialem, nie mam żadnych informacji na temat typu tych przegubów ilość zębów długość części jest sporo ale koleś w sklepie mówi, że najlepiej jakby mechanik rozebrał i zmierzył tylko, że auto będe miał uziemione na conajmniej dwa dni a tego bym nie chciał. Bardzo proszę o pomoc
  11. No zobaczymy jutro być może uda się coś zrobić Witam wszystkich ponownie robilłem auto od 9 rano wlasnie tyle co wszedlem do domu. Rozkrecilem prawie cala deche rozrusznik wszystkie styki sprawdzałem i nic. Czyscilem klemy dalej to samo. Mowie dam mu ostatnia szanse przed wezwaniem fachowca sprawdzałem połączenie na lampach czy tam nic sie nie dzieje i kolo lampy z prawej strony przy akumulatorze mam poprowadzony do slupka przewod masowy. Chciałem nim poruszać i zobaczyć czy nie jest lużny no i urwała się końcówka byl tak zaśniedziały wiec uciełem zrobilem koncowke przykreciłem na nowo zamknelem maske i wsiadam do auta i patrze zapalila sie dioda od imobilajzera wow zegarek zaswiecil lampka w srodku dziala wiec mowie odpale no i co na dotyk autko zapalilo odrazu. Kto by mogł sie spodziewac dziekuje wszystkim za porady szczescie ze moja niebieska strzala moze juz dalej latac:D nic tak nie cieszy jak uniknięcie mechanika
  12. dzieki wielkie za wszystkie porady napewno jutro zaczne od klem pozniej wiazka i dojde do rozrusznika i wtedy zobaczymy. Jesli jednak by sie okazało że nic z tego to chyba bez porzadnego elektryka sie nie obejdzie oby tylko to nic poważnego i tylko gdzieś nie łąćzyło jasiek202- identycznie jak u mnie tez nie miales nic na desce??
  13. napewno z akumulatora jeszcze teraz jak wyszedlem z psem mowie zobacze moze sie naprawil ale nic niestety
×
×
  • Dodaj nową pozycję...