Skocz do zawartości

Nie tryskają mi spryskiwacze reflektorów


Thomas

Rekomendowane odpowiedzi

No to i ja dobrałem się do moich spryskiwaczy reflektorów.

 

Potrzebuję kupić dysze (nr 3 na obrazku, x2, w ASO ~70 zł/szt), bo moje są połamane. Pompka działa, woda (w końcu, dziś popodłączałem rurki... ) dochodzi tam, gdzie ma dochodzić - po psiknięciu z kabiny pod zderzakiem po obu stronach robi się mokro :mrgreen:

 

Dodatkowe pytanie - czy aby dostać się do podłączenia rurek do spryskiwaczy (elementy nr 5 i 8 na obrazku poniżej) trzeba zdjąć zderzak!?

Bo jakoś nie mogłem się do tego dobrać, mimo zdjęcia grilla. Mowa o S-Turbo.

 

[ http://static.opposedforces.com/epc_img/583494887701.png ]

 

Niestety, obawiam się, że będziesz musiał zdemontować zderzak. Próbowałem podobnych cudów w imprezie, też nie dało rady. Element nr 4 to zapinka, która trzyma spryskiwacz w zderzaku, od dołu dochodzi do spryskiwacza przewód. Z uwagi na dość wysokie ciśnienie, wszystkie połączenia są raczej odporne, nie jest łatwo cokolwiek rozłączyć, bez dobrego dostępu.

 

Miłego majsterkowania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

A jak sprawa się ma do przegrzewania pompki spryskiwaczy reflektorów. raz działa raz nie. ale jak podłączyłem ja na krótko to chwile działa i niesamowicie się grzeje stając. ktoś gdzies pisał o zaparzeniu pompki i o jakiejś metodzie na reanimacje... ktoś podratuje...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

wczoraj zabrałem się za pompkę spryskiwaczy reflektorów, bo raz działały a raz nie. okazało się, że utlenił się i przerwał jeden z przewodów zatopionych w silikonie. udało się dolutować, zatem dziś zamontuję.

co do samego dojścia do pompki w Forester MY07 trzeba stety/niestety zdjąć zderzak. i okazuje się, że to 10-15 minut roboty dla jednej osoby:

1) zdejmujemy atrapę chłodnicy [chyba 6 spinek]

2) odpinamy spinki górne zderzaka

3) odpinamy spinki dolne [łączące z osłoną pod silnikiem i nadkolem]

4) odpinamy spinki w rogach zderzaka - dojście od strony koła i odchylenie nadkola [jest tam elastyczne i można odgiąć bez problemu]

5) odpinamy spryskiwacze reflektorów

6) zdejmujemy zderzak - jest na zatrzaski

7) odpinamy kostki halogenów

 

co do samej pompki - w moim przynajmniej jest nierozbieralna. wydaje mi się, że do SG pasuje z modelu SH - o ile średnica w zbiorniczku jest taka sama. co do SF nie wiem, bo SG i SH mają wysuwane ciśnieniowo dysze a SF ma stałe dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się,

Jak myślicie?

Czy spryskiwacze - chodzi mi konkretnie o dyszę i kapturek (el. 2 i 3 na rys. powyżej) - będą pasować z S-turbo MY99 do 2.0xt MY2003?  (obie wersje EU).

 

W ASO powiedziano mi, że figuruje to pod innym nr - ale czy to o czymś świadczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Spryskiwacze reflektorów wskrzeszone :) silniczek nie pracował ale po odrobinie WD40 i lekkiej siły persfazji ożył :D do kompletu prac można dodać jeszcze wężyk który okazał się mocno przygnieciony pod akumulatorem  :) dzieki za rady jakie znalazlem w tym temacie i pokrewnych jak np. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/10476-silniczek-od-spryskiwacza/#entry339574 czy http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/26938-pompka-do-zbiorniczka-spryskiwaczy-z-gt-my97-a-my98/

Edytowane przez szywoj011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...