maniek_zak Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje miesięczne utrzymanie GT'ka? Ile pieniędzy trzeba włożyć w to auto jeżdżąc normalnie, bez szaleństw ok 10 tyś km rocznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104355 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 jeżdżąc normalnie, bez szaleństw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_zak Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamknacccccccccccccccccccc ile osob na forum tyle odpowiedzi. Tyle samo co innego samochodu podobnej klasy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje miesięczne utrzymanie GT'ka? Ile pieniędzy trzeba włożyć w to auto jeżdżąc normalnie, bez szaleństw ok 10 tyś km rocznie? Benzyna - 14-15 litrów na 100 km, przelicz sobie. Do tego jak pierdnie skrzynia, to 3-4 tysiaki, jak pierdnie uszczelka pod głowicą 2-3 tysiaki, jak trzeba będzie wymienić hamulce to klocki przód tył ok. tysiak, tarcze drugie tyle, wymiana olejów, płynów itp. i filtrów tysiak. Jak amorki stracą sprawność to komplet 4 szt. - 2 tysiaki. Sprzęgło 2 tysiaki. Nie można zakładać, że miesięczne utrzymanie GT'a to tylko paliwo. Dolicz potencjalnie powyższe (zawsze trzeba mieć te parę złotych bo nigdy nie wiadomo co się zdarzy ) Do tego dolicz mandaty zmianę kół (dokupienie?), geometrię, mycie i woskowanie karoserii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 I jak przywalisz z własnej winy (odpukać), nie zawsze da się wydrapać kasę z ubezpieczalni i czasem trzeba za naprawę blacharską zapłacić z własnej kieszeni....a Subaru z turbiną do wolnych nie należy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 zasada jest prosta: jesli sie nad tym zastanawiasz to cie nie stac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 zasada jest prosta: jesli sie nad tym zastanawiasz to cie nie stac Z tym akurat się nie zgodzę. Mieć świadomość (w tym przypadku kosztów) dopiero daje podstawę do oceny, czy mnie stać czy nie. Nie trzeba mieć sponsora czy być milionerem, żeby jeździć Gietekiem, ale trzeba mieć świadomość, że kupuje się auto, które może się przy normalnej jeździe często nie psuje, ale jak się popsuje, co może się zdarzyć, to kosztuje sporo (w porównaniu do większości innych aut w tej cenie, mówimy o ok. 25 tys. zł). Nie demonizowałbym, że "jak się pytasz, to Cię nie stać" - ja wolę wiedzieć ile, na co, za co, i dlaczego płacę. Nie każdy ma sponsorów, albo dobrze prosperującą firmę. Ja liczę swoje ciężko zarobione peeleny i lubię mieć prognozę swojej płynności finansowej, może to zboczenie zawodowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Klocki tysiak? Wymiana oleju i filtrów tysiak? Pagidy niebieskie/Ferodo DS2500 to około 600 zł. Olej, zależnie jak się zakręcisz 150-250 zł. No chyba, że do Twojego GT-ka wchodzi 15 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Jak amorki stracą sprawność to komplet 4 szt. - 2 tysiaki AGXy 1600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Klocki tysiak? Wymiana oleju i filtrów tysiak? Pagidy niebieskie/Ferodo DS2500 to około 600 zł. Olej, zależnie jak się zakręcisz 150-250 zł. No chyba, że do Twojego GT-ka wchodzi 15 litrów Ad1. Napisałem byłem : Klocki przód + tył -> tysiak. Nie trzeba zresztą ładować DS2500, można np OMP R&S, albo Ferodo Premier (do miasta bez katowania przecież wystarczy), z wymianą, kwoty szacunkowe, z głowy. Ad2. Olej 200, filtr 20, olej do skrzyni i dyfrów 200, płyn wspomagania, płyn hamulcowy, odpowietrzenie, płyn chłodniczy, dolicz koszty usługi w serwisie (jakimkolwiek, ASO czy nie ASO, to cośtam kosztuje), nie każdy robi to sam, wyjdzie tysiak, a może osimset, a może dziwieńcet, co za różnica? [ Dodano: Czw Paź 01, 2009 11:50 pm ] Jak amorki stracą sprawność to komplet 4 szt. - 2 tysiaki AGXy 1600 Dolicz usługę wymiany, geometrię... nie każdy umie lub chce lub ma czas lub ma sprzęt dłubać sam. Nie czepiajmy się 200 zł w tą czy w tamtą. Moja wypowiedź miała zadziałać na wyobraźnię, dać pewien przegląd sytuacji. Pozdro, t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 a moim zdaniem utrzymanie GTka nie wliczając spalania jest bardzo tanie do czasu aż się coś nie posypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 TZD - chlopie co ty gadasz!!!!! KLocki co miesiac zmieniasz i tarcze oleje tez i te ceny????? Ja ostatnio skosilem kraweznik i latarnie wyrawalem zawias kola i 3,5tys wyszlo (ps co do dzwonów) a wymien rozrzad np w pasku 2,5tdi 99r 2,5tys zl!!! Kosztuje tyle samo co kazdego innego samochodu tej klasy(japońskiego)!!!!! 2,0t (nawet bez turbo ) pali min 10-11l Auto jest malo awaryjne, jesli jest w dobrym stanie (glopie w sumie bo to sie tyczy kazdego auta....) czesci ogolno dostepne i w normalnych cenach (mialem kilka i mam kilka aut i nie ma roznicy wielkiej a czesto jest i taniej niz do innych marek......) Tyle temat bez konca byl setki razy walkowany i zaraz zaczna wypowiadac sie ludzie co urzywaja aut tylko na co dzien i ci co nimi sie scigaja i bedzie wojna i totalny burdel i rozne opinie..... ZAMKNAĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 TZD - chlopie co ty gadasz!!!!!Klocki co miesiac zmieniasz i tarcze oleje tez i te ceny????? O co Ci chodzi? jasne, że nie zmieniam co miesiąc, ale się chłopak pyta, to przedstawiam to co wiem (a wiem bo sprawdzam, bo lubię wiedzieć, co mnie czeka, przynajmniej w kwestii finansów). Najgorszą rzeczą jest kupowanie auta a dopiero później zastanawianie się, ile co kosztuje. Ja ostatnio skosilem kraweznik i latarnie wyrawalem zawias kola i 3,5tys wyszlo (ps co do dzwonów) a wymien rozrzad np w pasku 2,5tdi 99r 2,5tys zl!!! A co do ma do rzeczy? wymiana rozrządu w GT kosztuje też ok. 2,5 kafla. No może 2 kafle, mega różnica. Pozdro, t. [ Dodano: Pią Paź 02, 2009 12:03 am ] a moim zdaniem utrzymanie GTka nie wliczając spalania jest bardzo taniedo czasu aż się coś nie posypie Myślę dokładnie tak samo, i wszelkie moje wcześniejsze wypowiedzi są właśnie w tym tonie, trzeba mieć tylko świadomość, co się może (ale nie musi) sypnąć i ile to kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Dolicz usługę wymiany, geometrię... nie każdy umie lub chce lub ma czas lub ma sprzęt dłubać sam. można znaleźć Mietka co w stodole lepiej to ogarnie niż ASO czy 4 litery, a weźmie 5 razy mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Dolicz usługę wymiany, geometrię... nie każdy umie lub chce lub ma czas lub ma sprzęt dłubać sam. można znaleźć Mietka co w stodole lepiej to ogarnie niż ASO czy 4 litery, a weźmie 5 razy mniej. Nie jestem fanem druciarstwa, panów Mietków, Waldków i te pe, fanem jeżdżenia ze wszystkim do ASO też nie jestem, ale chyba 4 stówy za wymianę i pełną geometrię to nie jest jakaś mega wygórowana cena? normalna cennikowa, w nie-aso i nie tej-firmie-której-nazwy-wspominać-nie-wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A co do ma do rzeczy? wymiana rozrządu w GT kosztuje też ok. 2,5 kafla. Wolnossaka 1k, a podobno w GT taniej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Napisałem byłem Oż prosze jaki wyrafinowany - czasu zaprzeszłego używa... A to nie zanikło za Reja jeszcze :?: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Nie jestem fanem druciarstwa, panów Mietków, Waldków i te pe, czego od razu "druciarstwa"? jest paru Zenków przy których chowa się nie jeden "renomowany" warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 hehehe fakt ja zawias sam skladalem a geometria hmmm i tak tanio :cool: A rozrzad na orginalnych czesciach +robocizna (np aso chyba 400zl??) kosztowal mnie 1200zl:)) Przegób orginal w sklepie 120-300zl??? (zal od rocznika) Klocki 250-300zl i to jest doooobra liga a niczego sobie na co dzien mozna kupic za 120zl (np ferrodo premiery) Powaznie ceny takie same jak w aucie porównywalnym i niech ktos nie mowi ze do np golfa mozna np klocki za 45zl kupic bo i mozna za 500zl kupic!!!! GT w zalerznosci jakie jest jego przeznaczenie (jazdna na co dzien czasem tor lub sport) ma ceny takie same jak kazde inne auto. Na co kogo stac i jak jeździ takie materialy kupi, a wybierac jest w czym!! Jest internem, znajomi jak sie chce zawsze mozna obnirzyc koszta kwestia wysilenia sie i inwencji tworczej .....a sie zdenerwowalem i jeszcze wino mi sie skonczylo :mad: :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 orginal w sklepie 120-300zl??? (zal od rocznika) Klocki 250-300zl i to jest doooobra liga a niczego sobie na co dzien mozna kupic za 120zl (np ferrodo premiery) Powaznie ceny takie same jak w aucie porównywalnym i niech ktos nie mowi ze do np golfa mozna np klocki za 45zl kupic bo i mozna za 500zl kupic!!!! GT w zalerznosci jakie jest jego przeznaczenie (jazdna na co dzien czasem tor lub sport) ma ceny takie same jak kazde inne auto. Na co kogo stac i jak jeździ takie materialy kupi, a wybierac jest w czym!! .....a sie zdenerwowalem i jeszcze wino mi sie skonczylo :mad: :mad: :evil: RELAX!! Bo Ci się bania zapiecze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Jak już wchodzimy w cenniki z dokładnością do 20 czy 50 zł to ja podziękuję, pytanie potraktowałem jako prośbę o wskazanie rzędu wielkości a nie dokładny cennik ile kosztuje klocek czy przegób. Jak powszechnie wiadomo, nic do subaru kosztowało kiedyś 100 zł, ostatnio nic do subaru podrożało do 200 zł, cokolwiek kosztuje tysiaka a naprawa od 2 wzwyż jak dla mnie eot = end of topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 harvester - jak tu sie zrelaksowac .....nie masz wina??? tzd - nie mialem zamiaru szkalowac twojej osoby ale sporo wygórowaleś ceny i to nie o 20zl... nie wiem, ale mam porownaie z innymi autami i naprawde nie odbiegaja od reszty aut... Taksamo jak z tuningiem jak kupisz subaru to bedziesz zmienial czesci i udoskonala w nieskonczonosc....mialem takie BMW kiedys i wladowalem w nie 4razy tyle ile kosztowalo (i nie bylo to 4-5tys zl ) wiec jak ktos razl zlapie bakcyla niewazne jakie auto ma bedzie udoskonalal w nieskonczonosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Nie jestem fanem druciarstwa, panów Mietków, Waldków i te pe, czego od razu "druciarstwa"? jest paru Zenków przy których chowa się nie jeden "renomowany" warsztat Zgadzam się, jak najbardziej. Ale jeśli ktoś bierze 5 razy taniej, to albo się nie zna, albo nie ceni swojej pracy definitywny eot, dobranocka Panie i Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się