Felix Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Mam taki malusi dylemacik . Przy odpaleniu czuć przez pewien czas paliwem . Nie wiem czy ma to związek ale od czasu do czasu przy spokojnej jeździe delikatnie mi przerywa auto . Mocniej zaczęło strzelać z tłumika znaczy się częściej . Czyściłem przepływkę ale pomogło na jakiś czas ale nadal było odczuwalne szarpanie bardziej przerywanie bardzo w małym stopniu wyczuwalne. Podczas ostrej jazdy nie czułem przerywań a ni zadławień . Co mogę sprawdzić w sprawie tego paliwa śmierdzącego przy uruchamianiu silnika . STI 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Mam taki malusi dylemacik . Przy odpaleniu czuć przez pewien czas paliwem . Nie wiem czy ma to związek ale od czasu do czasu przy spokojnej jeździe delikatnie mi przerywa auto . Mocniej zaczęło strzelać z tłumika znaczy się częściej . Czyściłem przepływkę ale pomogło na jakiś czas ale nadal było odczuwalne szarpanie bardziej przerywanie bardzo w małym stopniu wyczuwalne. Podczas ostrej jazdy nie czułem przerywań a ni zadławień . Co mogę sprawdzić w sprawie tego paliwa śmierdzącego przy uruchamianiu silnika . STI 2.0 wymień przewody paliwowe pod maską i kolektorem ss. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 wymień przewody paliwowe pod maską i kolektorem ss Ile na taki zabieg potrzeba czasu? P.S. Na NASIOCu jest nawet post DIY :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Mam taki malusi dylemacik . Przy odpaleniu czuć przez pewien czas paliwem . Nie wiem czy ma to związek ale od czasu do czasu przy spokojnej jeździe delikatnie mi przerywa auto . Mocniej zaczęło strzelać z tłumika znaczy się częściej . Czyściłem przepływkę ale pomogło na jakiś czas ale nadal było odczuwalne szarpanie bardziej przerywanie bardzo w małym stopniu wyczuwalne. Podczas ostrej jazdy nie czułem przerywań a ni zadławień . Co mogę sprawdzić w sprawie tego paliwa śmierdzącego przy uruchamianiu silnika . STI 2.0 wymień przewody paliwowe pod maską i kolektorem ss. :cool: carfit ma rację, te ori przewody twardnieją z wiekiem....(odwrotnie jak u carfita... :razz: )i zaczynaja puszczać paliwo, to nasili się jeszcze w zimie....załóż w oplocie stalowym i spoko, pozamiatane.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 W sprawie śmierdzenia paliwem, to nic nowego nie mogę powiedzieć. Można założyć nowe przewody lub dociągnąć opaski. Jedna i druga opcja wymaga zdjęcia kolektora dolotowego. Co do podszarpywania i strzelania w wydech, pytanie. Zawór upustowy jest seryjny? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 nie Robercie nie . Zawór jest blitz chyba kurde nie pamiętam . W wydech strzelało mi zawsze ale nie z takim nasileniem co teraz . W sumie mi to nie przeszkadza ale z racji tego ze dodatkowo mi podszarpuje chciałbym coś na to poradzić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Nadmierne strzelanie z wydechu, zapach paliwa, poszarpywanie to chyba coś więcej niż nieszczelne przewody. Owszem wymienić przewody paliwowe warto ale to wszystko razem wygląda jakby za mocno się podlewał paliwem i nie dopalał mieszanki - może przepływka oszukuje? nieszczelny dolot, BOV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 stawiam na blow offa, takie same objawy byly u Kamcio w sti i tez na blow offie blitza. sprawdz tez wezyk od regulatora paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 BOV Blitza model DD bodajże jest jednotłoczkowy - często się przycierają, niedomykają i wystarczy przesmarować tłoczek i wszystko wraca do normy. Rozebranie i złożenie to 10min i jest banalnie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 To jak z tym czasem w ogarniającym warsztacie? 2 godziny? 2 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 się okazało że zawór upustowy sie przycinal i to było głównym powodem dziwnego dławienia szarpania i czucia paliwa .:-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 jako no i pomuka nie dał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a tyle się nagadalim..... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a tyle się nagadalim..... :sad:Taaaaa ... Aż Cię palce zabolały . Mnie bolą ręce jak rozmawiam w niektórych językach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a tyle się nagadalim..... :sad: Ja to się nawet narobiłem, chwilkę...., cm3 CRC penetrującego i kółko po toruńskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A nagrodą jest.............. uśmiech szefa odlany w betonie Ja mam to samo w innym temacie bo gościu nie zrozumiał co to 'satelity" w dyfrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 się okazało że zawór upustowy sie przycinal i to było głównym powodem dziwnego dławienia szarpania i czucia paliwa .:-))) czyli rozebrałeś, przeczyściłeś, nasmarowałeś i złożyłeś?czym smarowane? smarem grafitowym? forge też sie rozbiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A nagrodą jest.............. uśmiech szefa odlany w betonie Ja mam to samo w innym temacie bo gościu nie zrozumiał co to 'satelity" w dyfrze . Marek ja to w formie żartu wcześniej. Wiesz, Feliks to mój klient, poświęciłem mu 10 minut, na banalną usterkę, nie chciałem kasy. Miał szczęście, że mnie znalazł bo zapomniałem telefonu tego dnia i czasu było mało. A pomuki to trochę taka wirtualna rzecz. Nie zawsze odzwierciedlająca rzeczywistość. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ja też żartuję . Nie zależy mi na pomukach , ale miło jest spotkać na drodze kogoś kto nam pomógł i odwrotnie . Pomuk , to takie DZIĘKUJĘ i tak to czytam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 się okazało że zawór upustowy sie przycinal i to było głównym powodem dziwnego dławienia szarpania i czucia paliwa .:-))) czyli rozebrałeś, przeczyściłeś, nasmarowałeś i złożyłeś?czym smarowane? smarem grafitowym? forge też sie rozbiera? Nie, na szybko doraźnie na tłok. Do póki Feliks odmy miał podłączone do kolektora dolotowego do póty bov był smarowany, teraz wie co powinien zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Znowu mi śmierdzi paliwo zaraz po rozruchu kiedy na dworze temperatura 2-4 stopnie Celsiusza. Miałem na gwarancji usuwaną tą usterkę... czy wtedy zrobiono to nie dokładnie czy też wada się po czasie powtarza oto jest pytanie ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 carfit ma rację, te ori przewody twardnieją z wiekiem....(odwrotnie jak u carfita... :razz: )i zaczynaja puszczać paliwo, to nasili się jeszcze w zimie....załóż w oplocie stalowym i spoko, pozamiatane.... Elek skorzystał z numeru do wróżki czy cuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 W sprawie śmierdzenia paliwem, to nic nowego nie mogę powiedzieć. Można założyć nowe przewody lub dociągnąć opaski. Jedna i druga opcja wymaga zdjęcia kolektora dolotowego. Co do podszarpywania i strzelania w wydech, pytanie. Zawór upustowy jest seryjny? Pozdrawiam, He mi sie udalo bez sciagania kolektora:D ale jak to zrobilem to slodka tajemnica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 No dobra Panowie, przewody pod kolektorem wymienione, przy filtrze paliwa również (sam filtr naturalnie też), seryjny DV a rano po odpaleniu auta śmierdzi wyraźnie paliwem spod maski Zawsze na pierwszy rozruch włączam silnik i zostawiam na jałowym biegu przez 2-3 minuty to siedząc przy tym w kabinie muszę zamknąć nawiew bo się zerzygać można od stężenia tego smrodu Dzisiaj nawet bez minimalnej przygazówki nachyliłem się nad wlotem powietrza w masce i wyraźnie czuć, może tak już ma kurczę być?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 sprawdź przewody pod dolotem do turbo . może któryś z nich jest luźny miałem w swoim z tym problem udało sie dociągnąć ale pomysłu na wymiane bez wyjęcia kolektora nie miałem :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się