Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Do mojej Alfy nowy motor przyszedl w 5 dni Auto zastepcze - (uwaga!) Doblo ... Szkoda że nie mam Cossiego na gwarancji chciałbym zobaczyć minę pracownika zamawiającego nowy motor za który ma zapłacić dealer. Dopowiem że to najwyższa kwota w całym systemie cześci zamiennych Forda ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Loucyphre, cos w tym jest klowa skrzynia jeszcze bardziej halasuje w koncu ;-) aflinta, grzechotanie? u mnie jest poprostu wycie... podobne jak na wstecznym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Poza tym ukradli jeden fotel z tylnego rzedu i po awanturze go oddali. Wow!!! Liczyli na to, że nie zauważysz braku fotela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszW Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 U mnie też wyje i to od nowego a mam MY05. co gorsza z tyłu zaczęło coś pukać przy ruszaniu i na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Poza tym ukradli jeden fotel z tylnego rzedu i po awanturze go oddali. Wow!!! Liczyli na to, że nie zauważysz braku fotela? Tak, bo to "ciezarowka" byla, wiec cztery fotele byly. Ale nikt z Pug Polska nie wyjmowal foteli, tylko odkrecali pas i razem z fotelem wkladali do bagaznika. A Ci skubani, wzieli i zakosili fotel (moze dlatego, ze skorzany), a pas zostawili. Straszna siara... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Kurde jeździłem ładnymi paroma Subarakami i nie słyszałem żeby coś wyło. Odrobinę hałąsu pracującego tylnego napędu ale toprawie niesłyszalne przywyciszeniu w Subarce. Nie wiem o co wam chodzi. W Michalowym Solbergu na pewno nic nie wyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Kurde jeździłem ładnymi paroma Subarakami i nie słyszałem żeby coś wyło. Odrobinę hałąsu pracującego tylnego napędu ale toprawie niesłyszalne przywyciszeniu w Subarce. Nie wiem o co wam chodzi. W Michalowym Solbergu na pewno nic nie wyło. Ale OGSowi chodzi o wycie w WRXie. WRX ma zupelnie inna skrzynie, tyle ze glosno "wyc" tez nie powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 WRX nie jeździłem, ale kilkoma GT tak i tam nic nie wyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 WRX nie jeździłem, ale kilkoma GT tak i tam nic nie wyło. Ja kilkoma jezdzilem, ale tez nic nie wylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 A moze po prostu OGS zwrocil na cos uwage, na co nikt inny nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 He he ;-) moze ja poprostu jestem przewrazliwiony... ale chyba nie bo kumpel odrazu na to zwrocil uwage ale stwierdzil, ze to pewnie Dyfer... bede w serwisie zeby mi wylaczyli dzwonek niezapietych pasow bo mnie doprowadza do pasji szewskiej jak przejezdzam przez parking z miejsca na miejsce... to zapytam o to rowniez... Ale mam nowe wiesci... dzisiaj sprawdzilem olej... i jak miarka od E do F ma 1,5 cm... to olej mam 1 cm nad F !!! teraz samochod stoi na parkingu - poczekam az sie ochlodzi i pojde sprawdzic... jak zalali za duzo i pojda uszczelniacze to nie wiem co im zrobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 He he ;-) moze ja poprostu jestem przewrazliwiony... ale chyba nie bo kumpel odrazu na to zwrocil uwage ale stwierdzil, ze to pewnie Dyfer... bede w serwisie zeby mi wylaczyli dzwonek niezapietych pasow bo mnie doprowadza do pasji szewskiej jak przejezdzam przez parking z miejsca na miejsce... to zapytam o to rowniez... Dyfer raczej nie, taki rodzaj halasu jaki opisujesz pochodzi ze skrzyni. Co do przypominajki o pasach, to tez mnie wkurzala, po tym jak zalozylem pasy szelkowe. Roboty na 5 (slownie piec) sekund. Zanurkuj pod fotel kierowcy i odlacz przewod idacy do zatrzasku pasa bezpieczenstwa. W STi to dziala. W WRX moze jednak wystac problem z poduszkami, gdyz WRX ma w fotelach boczne poduszki. STi ich nie ma. Ale mam nowe wiesci... dzisiaj sprawdzilem olej... i jak miarka od E do F ma 1,5 cm... to olej mam 1 cm nad F !!! teraz samochod stoi na parkingu - poczekam az sie ochlodzi i pojde sprawdzic... jak zalali za duzo i pojda uszczelniacze to nie wiem co im zrobie... hmmmm..... Daj znac, bo zaczyna sie ciekawie robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 nie panikuj z olejem, tylko sprawdz na zimnym. na goracym silniku stan powinno sie kontrolowac miedzy dziurka a gornym podcieciem w bagnecie. na zimnym natomiast miedzy wspomnianymi literami. jedno trzeba sobie szczerze powiedziec. bagnet do oleju to jedna z g..ych rzeczy w subaru. nigdy nie mam 100% pewnosci jaki mam dokladnie poziom (z jednej strony inaczej niz z drugiej. np w bmw poziom odcinal sie rowno po obu stronach i dla pewnosci byla skala). pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 foto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Bo w BMW jak wsadzisz bagnet (zresztą w większości innych aut też) to jest on pionowo, a w szuwarkach jakoś się wygina i leży jakoś na ukos i z tąd te różnice (tak przynajmniej się dowiedziałem w znanym nam warsztacie ), zaiste dziwna to konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 moze to przez boxera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Możliwe, ale może zmiast tradycyjnej miarki trzeba co innego zaprojektować? Zresztą ja się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Foryś też mi wyje podczas hamowania silnikiem, na serwisie powiedzieli, że to normalna rzecz. Zapytaj się, przy okazji skonfrontuję fachowość serwisu. W Rav4 ojca też wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 W cinquecento 0.9 też mi wyło (a raczej grzechotało), no ale to był tani fiat a nie limuzyna średniej klasy (fakt, że leciwa, ale jednak kilka oczek wyżej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 A mi Foryś wcale nie wyje a silnikiem hamuję permanentnie, jedyny objaw to lekko głośniej na początku jest silniczek ale żeby skrzynia lub dyfer to na bank nie. Muszę stwierdzić,że z wszystkich aut jakimi jeździłem silnikiem ten sprzęt hamuje najlepiej-i za to go lubię....też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Tez uwazam, ze swietnie hamuje silnikiem... jednak kazdy kto ze mna jedzie pyta co tak wyje i czy tak ma byc... sam sobie i pasazerowi odpowiadam, ze tak... ale mam mieszane uczucia :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Tez uwazam, ze swietnie hamuje silnikiem... jednak kazdy kto ze mna jedzie pyta co tak wyje i czy tak ma byc... sam sobie i pasazerowi odpowiadam, ze tak... ale mam mieszane uczucia :? Ja uwielbiam jak wyje ! Kiedy hamuje silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Mnie się tez zdarza, że jest głośno. Ale podczas przyspieszania. Szczególnie STi-em. Gdy obok siedzi moja żona. No ale wyciem bym tego absolutnie nie nazwał A co do konkretnego samochodu - na odległość diagnozy nie postawię. Nie potrafię nawet powiedzieć, czy jest to normalne (pamiętajmy, że Subaru ma 3 dyfry zamiast jednego !)czy też nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 OK - pojawie sie na serwisie do zmiany oleju to poprosze zeby to sprawdzili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się