Jump to content

silniczek krokowy


jaRek

Recommended Posts

Czesc,

 

mam pytanie - nigdzie nie mogłem znaleźć. Gdzie dokładnie znajduje się silniczek krokowy w GT'00 ?

Auto straciło wolne obroty po odłaczeniu aku i chcę wyczyścic krokowca ale nie wiem gdzie go szukać...

Prośba o zaznaczenie na fotce gdzie się on znajduję oraz co dokładnie wyczyścić - całego go rozkłręcic, czy tylko jakąś część?

 

engineq.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak z ciekawości- za co odpowiada ten silniczek i czy w WRX'ie jest w tym samym miejscu?

w WRX'ie jest w podobnym miejscu (taki dynks na przepustnicy przykrecany 2 srubkami)

Link to comment
Share on other sites

niebieski708, dzięki.

 

Jeszcze jedno pytanie - gdzie jest przepływka i czy ją też się da wyczyścić ?

Po wyczyszczeniu sil. krokowego jest jakby lepiej ale obroty ciągle nie są stabilne.

Co jeszcze moze być ?

Link to comment
Share on other sites

niebieski708, dzięki.

 

Jeszcze jedno pytanie - gdzie jest przepływka i czy ją też się da wyczyścić ?

Po wyczyszczeniu sil. krokowego jest jakby lepiej ale obroty ciągle nie są stabilne.

Co jeszcze moze być ?

 

Przepływka jest za filtrem powietrza. (licząc zgodnie z kierunkiem przepływu powietrza)

Możesz mieć po prostu uszkodzony silniczek krokowy.

Link to comment
Share on other sites

Ja go odkręciłem i wymyłem tą część , kóra była schowana przed wykręceniem - taki powiedzmy to bolec.

Bardziej rozebrać się go chyba nie da

 

Czy jest jakas metoda na sprawdzenie czy silniczek jest sprawny czy nie - poza podmianą na sprawny oczywiście ?

I jak objawia się padnięta przepływka?

Link to comment
Share on other sites

Czy jest jakas metoda na sprawdzenie czy silniczek jest sprawny czy nie - poza podmianą na sprawny oczywiście ?

 

Musiałbyś sprawdzić procedurę a jakiejś Autodacie czy czymś podobnym.

Będą tam podane wartości el. jakie powinny być.Wystarczy pomierzyć multimetrem.

Link to comment
Share on other sites

Silniczek jest niestety nie rozbieralny. Obroty za niskie trzyma czy cały czas latają, w jakich granicach ? jak za nisko spadają to zrób uszczelkę z np, kartonu miedzy silniczek, a obudowę do której go przykrecasz. Sprawdz jak bedzie, jak za wysokie obroty to dokrec bardziej jeśli sie da silniczek, albo zrób z czegos cieńszego uszczelkę - zazwyczaj pomaga na kończące sie silniczki :grin: troche drutem podlatuje ale zawsze coś :wink:

Link to comment
Share on other sites

Obroty falują po nagrzaniu w granicach 0-1000. Na chwilę sie potrafi ustabilzowaćna 700-800 by po chwili znowu zacząć skakać.

Pare razy silnik zgasł. Poza tym żadnych niepkojących objawów nie ma, przyśpiesza płynnie, nie przerywa, itp

 

Spróbuje z tym uszczelnieniem :idea:

Link to comment
Share on other sites

Tu bardziej chodzi o odsuniecie silniczka,niz uszczelnienie. Wiecej powietrza wpada i silnik ma wyzsze obroty. Co do mycia to to wlej troche benzyny do srodka i zostaw na jakies 10 min ja go utopiłem całego i zostawiłem na te 10 min. Potem biedak dochodził do siebie dobre 3-4 min :D spawdzałem tez jak sie zachowuje po WD40 chodzi jekby lepiej, ale na jakis czas (około 15-30 min)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam obecnie problem z zawieszającymi się obrotami, obstawiam krokowca więc wskrzeszam temat.

Jak stoję na luzie albo zmieniam bieg (zbyt długo) to obroty powinny być na 800 i czasem grzecznie tak są ale bywa tak że zatrzymują się pomiędzy 1300-1500, jak przegazuje do 3000-4000 to dopiero spadają do 800.

Co myślicie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...