Grzegor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 witam Mam problem - montuje silnik z imprezy RS MY06 w innym samochodzie , czy ktoś mógłby mi łopatologicznie wytłumaczyć - jak przebiega zasilanie paliwem tego silnika ? Problem mój polega na tym ze na silniku sa tylko dwa króćce - zasilania i oparów - nie ma zwrotu nadmiaru paliwa - we wszystkich dostępnych mi dokumentacjach widnieją trzy króćce . Jak wiec to powinno być w tym silniku ? Jakie powinno byc podane ciśnienie paliwa na zasilanie ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 up, niech ktoś pomoże koledze bo podobny projekt robimy ale niech pierwszy przejdzie tę drogę :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 łatwo sie wklada ta 2 litrowke 160KM do starej imprezy? bo tez mi sie taki projekt podoba :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 chodzi o vw t3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam Wkładam silnik 2,5 NA do VW T3 Syncro . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Problem mój polega na tym ze na silniku sa tylko dwa króćce - zasilania i oparów - nie ma zwrotu nadmiaru paliwa - we wszystkich dostępnych mi dokumentacjach widnieją trzy króćce . Ale jak na silniku? Na listwach paliwowych czy na czym? Jak masz listwę paliwową to musi być zasilanie i powrót, seryjnie obie listwy są połączone szeregowo. Co do filtra oparów to możesz go wogóle wywalić albo zaślepić żeby nie było czuć benzyny i też będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 chodzi o vw t3 eee zawiodlem sie :sad: myslalem ze budujecie wolnssaka do upalania :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 eee zawiodlem sie :sad: myslalem ze budujecie wolnssaka do upalania :wink: busa do driftu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam Kruk - na silniku - starsze silniki maja trzy króćce dwa 8 mm na szybkozłączkę - zasilanie i powrót i 6mm na ewaporacje bez szybkozłączki . Mój silnik ( subaru impreza RS MY06 2,5 NA) ma tylko dwa króćce - 8mm na szybkozłączce ( zasilanie ) i 6mm bez szybkozłączki czyli ewaporacja - brakuje mi powrotu żeby to bezkolizyjnie połączyc z instalacją VW . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 eee zawiodlem sie :sad: myslalem ze budujecie wolnssaka do upalania :wink: busa do driftu wsadz do niego jeszcze skrzynke biegów z subaru zeby naped mial wlasciwy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 i co by to było? 5 biegów do tyłu i jeden do przodu? :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 i co by to było? 5 biegów do tyłu i jeden do przodu? :roll: :?: Fracuski czolg. Bieg do przodu na wypedek gdyby wrog zaatakowal podstepnie od tylu. Lusterka tez sa wazne - zeby obserwowac przebieg bitwy Pelen szacun za pomysl. Jesli ogarniecie, to podjade Astra... wrzucicie mi jednego boksera tam gdzie dawniej byla kanapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 i co by to było? 5 biegów do tyłu i jeden do przodu? :roll: :?: zamontujesz zwolnice w kolach z Hummera i bedzie jezdzic w odpowiednim kierunku :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam Widze że wątek sie rozwija - szkoda tylko że nie na temat . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Grzegorz wracajac do tematu moze zamiesc kilka zdjec z zaznaczonymi kroccami, moze bedzie innym latwiej ci wsakazac tego ktory szukasz, nie kazdy ma wyjety silnik przed soba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Widze że wątek sie rozwija - szkoda tylko że nie na temat . jakbyś zaczął rozdawać pomuki to jeszcze elek i eddie by tu wpadli, może któryś z nich by coś przydatnego napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Grzegorz wracajac do tematu moze zamiesc kilka zdjec z zaznaczonymi kroccami, moze bedzie innym latwiej ci wsakazac tego ktory szukasz, nie kazdy ma wyjety silnik przed soba :wink: Graf - Jeśli ktoś nie rozumie o co pytam to raczej nie bedzie potrafił mi odpowiedzieć , ale prosze : Tak wyglądają króćcew silnikach do których mam dokumentacje - u mnie są tylko dwa : zasilanie i ewaporacja. [ Dodano: Sro Wrz 02, 2009 8:44 pm ] Witam A moze ktoś wie co to takiego - jest zamontowane na przewodzie zasilania paliwem . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się