piter Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 to niedobrze 100 stopni max, rozumiem pedał do podłogi od 80, czy dopiero przy 100? zależy od oleju, czujnika, auta czy czego? to jeszcze zależy ... gdzie masz czujnik ? i jaki masz olej ? ale, upraszczając, od ok 70-80 możesz już szybciej jechać, przy 110-120 należałoby zwolnić (choć tu ważniejszy będzie EGT, który pokaże kiedy przeginasz) przy często utrzymujących się 120stC można pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americandolar Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam wszystkich. Zamieszczam zdjęcia mojego dziadka 3 tygodnie temu i teraz. Chyba nie będę musiał zaznaczać kiedy zrobione były poszczególne zdjęcia Ogólnie zmieniona została blenda klapy bagażnika, klosze na zderzaku, oryginalny tłumik oraz został przyklejony świniak na zderzak Mega się jaram, bo w końcu zadek mojego Suba wygląda tak jak chciałem, a dźwięk z tłumika jaki się wydobywa jest symfonią dla moich uszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 to niedobrze 100 stopni max, rozumiem pedał do podłogi od 80, czy dopiero przy 100? zależy od oleju, czujnika, auta czy czego? to jeszcze zależy ... gdzie masz czujnik ? i jaki masz olej ? ale, upraszczając, od ok 70-80 możesz już szybciej jechać, przy 110-120 należałoby zwolnić (choć tu ważniejszy będzie EGT, który pokaże kiedy przeginasz) przy często utrzymujących się 120stC można pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju czujnik z góry bloku silnika. olej millers, ale wyleciało mi całkiem jaki dokładnie:/ a jak po dłuższej jeździe po mieście mam normalnie 100 i się utrzymuje? toooo? mam się martwić, czy zostawić temat? bo trochę się teraz poddenerwowałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @@Shadowaty pilnuj poziomu oleju i się nie przejmuj. Masz osłonę pod silnikiem?Czy to fabryczną czy inną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 osłona fabryczna czyli plastik, poziom oleju sprawdzany regularnie a czujnik na górze bloku silnika gdybym miał alu to jeszcze by szło zrozumieć wysoką temp, ale tak... nie wiem czy się nie zacząć martwić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 osłona fabryczna czyli plastik, Akurat ta fabryczna jest bardziej rozbudowana i przyczynia się do wyższej temperatury oleju niż te dorabiane. Zdjęcie osłony,to spadek temperatury oleju o ok.5-10 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @americandolar, Wyszło super...Nagraj ten dźwięk i wyślij mi mmskiem jak dasz rade...No i czekam na spotkanie to sam ocenie osobiście Pozdro i resztę dogadamy na PW...ale dziadek gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 americandolar dziadek zacny oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 osłona fabryczna czyli plastik, Akurat ta fabryczna jest bardziej rozbudowana i przyczynia się do wyższej temperatury oleju niż te dorabiane. Zdjęcie osłony,to spadek temperatury oleju o ok.5-10 stopni. czyli że norma? gdzieś ktoś podsunął sugestię że to zapowiedź upg. prawda czy fałsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 W dłuższej jeździe po mieście z zamontowaną osłoną - to norma,mowa o temp.oleju.Pewnie jak przejedziesz trochę dłuższy odcinek, bez postoju na światłach,to temperatura lekko spadnie. gdzieś ktoś podsunął sugestię że to zapowiedź upg. prawda czy fałsz? Bzdura,jeśli sugestia dotyczyła temp.oleju.Pierwsze oznaki są trochę inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 cybel jezdzac nawet z oslona po miescie,stojac w korkach to temp za wysoka a teraz pizdzi na placu a co bedzie jak bedzie +30-35 na placu jak bylo latem ,to ile on wtedy bedzie mial? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) U mnie nie ma osłony pod silnikiem i jak się kulam po mieście,to temp.oleju lekko czasem przekroczy 90 stopni nawet teraz.Latem jest parę stopni więcej. Natomiast w trasie mam kłopot z utrzymaniem temp.80 st.,podczas upalanie jest 110 st. nawet podczas upałów.Mam się martwić? Pytanie na jakim oleju silnik pracuje? Edytowane 7 Listopada 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Ja mowie o spokojnej jezdzie po miescie w takich warunkach pogodowych jak teraz to temp oleju100-100+ mysle,ze zawysoka natomiast jak dajesz do pieca to wysoka temp.oleju norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A ja po mieście jeżdżę jak emeryt. Nie przekraczam 4-4,5 tys.obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 W dłuższej jeździe po mieście z zamontowaną osłoną - to norma,mowa o temp.oleju.Pewnie jak przejedziesz trochę dłuższy odcinek, bez postoju na światłach,to temperatura lekko spadnie. gdzieś ktoś podsunął sugestię że to zapowiedź upg. prawda czy fałsz? Bzdura,jeśli sugestia dotyczyła temp.oleju.Pierwsze oznaki są trochę inne. jakie dokładnie powinny mnie zmartwić? jeżdząc nie daje do pieca, trzymam się max do 4 tys obrotów przy zmianie biegu, nie stoje w megakorkach, ot jade z pracy do domu, może z 5-7 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @@Shadowaty napisz jaki to zegarek,jakieś mody silnika i jaki olej zalany? Możliwe,że wskaźnik trochę oszukuje albo czujnik.Pomiar ciśnienia oleju na gorącym silniku,wyjaśni sprawę definitywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @@Shadowaty napisz jaki to zegarek,jakieś mody silnika i jaki olej zalany? Możliwe,że wskaźnik trochę oszukuje albo czujnik.Pomiar ciśnienia oleju na gorącym silniku,wyjaśni sprawę definitywnie. Tak tez moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @@Shadowaty, nie stresuj się tak tą temperaturą sprawdzaj co jakiś czas poziom oleju i płyn w chłodnicy (jak go nie wymieniałeś przez ostatnie 2 lata to go wymień) ... i jeździć i się nie przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Doczytałem,wskaźnik to auto gałgan.Ich precyzja wskazań może być umowna,do dokładnych nie należą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 po testach: prędkość ok 120-140 km/h strzałka podchodziła pod 100 stopni i nie chciała drgnąć wyżej, przy prędkości dojazdowej, w mieście spadło do ok 90 st. więc trochę mnie to uspokoiło. możliwe że 100 na mieście uzyskiwane jest przez mniejszy pęd powietrza i lekkie korki? czy temp nie podeszła wyżej właśnie przez wysoką prędkość <140> bo było dobre chłodzenie? nawet biorąc pod uwagę precyzje zegara to 100 stopni na miasto, przy "dziadkowej" jeździe to trochę dużo... @@Shadowaty napisz jaki to zegarek,jakieś mody silnika i jaki olej zalany? Możliwe,że wskaźnik trochę oszukuje albo czujnik.Pomiar ciśnienia oleju na gorącym silniku,wyjaśni sprawę definitywnie. pełna seria 5w40. czujnik w bloku silnika, na górze. w przyszłym tygodniu, dla potwierdzenia i świętego spokoju zrobię pomiar ciśnienia oleju. jakie wartości powinny mnie zaniepokoić a jakie są standardowe? i pytanie: pomiar to skomplikowana operacja? @@piter, poziom oleju sprawdzany na bieżąco, płynowi w chłodnicy się muszę przyjrzeć, ew. zmienić. Coś polecasz, jakiś konkretny? nie umiem się nie przejmować, Świnia to moje oczko w głowie. co rano siwieje jak słyszę piston slapa, zastanawiam się czy nie podjechać na reg zaworów, może by go to trochę uspokoiło @@cybel,dzięki za odpowiedź, łap punkta, soga, czy jak to się u nas na forum nazywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Shadowaty zawsze taj jest,ze jak wieksza predkosc =wiekszej ilosci przechodzonego powietrza czyli mocniej chlodzi,natomiast mnie zmartwilo,ze podskoczylo ci na jakies 110st ale ,moze tak byc jak pisal cybel,ze wskaznik cos nie tak lub czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 na 100 stopni, więcej nigdy nie było! i to 100 st mnie zaniepokoiło, a nie sto dziesięć. jeśli napisałem inaczej wkradła się literówka <cyfrówka?> jazda po mieście to ok 100 st, jak nie ma pędu powietrza i jak trzeba się pary razy zatrzymać w korku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Odebrałem auto od kolegi maciekSubru - naprawiony fotel kierowcy i pięknie obszyta kierownica Założyłem wycieraczki Valeo Silencio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Odebrałem auto od kolegi maciekSubru - naprawiony fotel kierowcy i pięknie obszyta kierownica jakieś fotki byś wrzucił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 dokladnie a szczegolnie kierowniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się