eddie_gt4 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 co prawda nie przy Subaraczku, ale DLA Subaraczka kupilem dzisiaj cat-back BLITZ Nur Spec R... nie moge sie doczekac, az go zaloze do GT'eka... to za jakichs pare tygodni... bedzie glosno 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 A ja właśnie kupiłem olej, mam nadzieję że ogarną i paczka jutro dotrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wymieniłem dywaniki- niby nic, ale jak cieszą oko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja to ciągle coś robię przy moim, jakoś nie mogę usiedzieć i tak po prostu jeździć. Ostatnio np zrobiłem mu całkowitą regenerację lakieru. Oto efekty (niestety nie mam za bardzo zdjęć 'przed'): Ten kawałek nad bagażnikiem to tak celowo zostawiony Takie trochę 'before' i 'after'. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Pacek, ładny lakier. Czym działałeś ? A ja dziś full serwis klimy zrobiłem. Ostatnio ciężko pracuje, więc warto w trakcie sezonu looknąć 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Co prawda nie sam, ale też się liczy... Wczoraj odebrałem autko. Przegląd, wymiana śrub głowicy na szpilki ARP, wymiana uszczelki głowicy i innych drobniejszych uszczelek, które wymienia się przy okazji, serwis klimy, oczywiście wymiana filtrów, oleju i płynu chłodzącego. Olej zalałem Lotos quazar 10W40, który wygrałem na Plejadach, trochę z ciekawości. To pierwszy raz kiedy auto jeździ na innym oleju niż Motul, zobaczymy czy zacznie brać bo Motula nie chciał... . Wszystko robiłem w ASO Point Łódź i z usługi jestem na razie naprawdę zadowolony. Jest z kim merytorycznie pogadać i cena też nie zabija jak na taką robotę. P.S. Nie wiem jak na dłuższą metę mechanika, ale auto myją znakomicie - mucha nie siada ))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Przypiąłem maskę żeby nie podskakiwała :arrow: Uploaded with ImageShack.us 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 wymiana śrub głowicy na szpilki ARP, wymiana uszczelki głowicy To i Twoje auto cierpiało na "zespół 2,5T" :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zrobiłem dzisiaj u p. Kopera przegląd 90 000 w moim foresiu. Napiszę tylko tyle: przez pięć lat nie spaliła mi się nawet żaróweczka, robię przeglądy, leję paliwo i gdyby nie VW mojej żony, to myślałbym, że auta wogóle się nie psują Jedyny problem jaki był, to termometr temperatury zewnętrznej - trochę trwa, zanim po wyjeździe z garażu urośnie do rzeczywistej :wink: ale się przyzwyczaiłem. Miałem w życiu troszkę samochodów, ale foreś jest najmniej awaryjny i cały czas mnie cieszy (zwłaszcza po wymianie wydechu na SS) :wink: PS mam nadzieję, że podnoszona na tym Forum awaryjność 2,5 T dotyczy tylko STI, a nie foresterów i WRX ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 To i Twoje auto cierpiało na "zespół 2,5T" :?: :shock: Tak do końca to nie wiem, ale od czasu do czasu mam zamiar wyskoczyć do Miedzianki więc pewnie wcześniej czy później i tak by trzeba było to zrobić. Jak się człowiek naczyta forum to mu odwala . Te śruby ARP podobno nic nie dają, ale zawsze pozostaje niepewność... diabeł tkwi w szczegółach. Teraz czuję się pewniej, a moje zdrowie psychiczne jest bardzo ważne :wink: W trakcie rozmowy dowiedziałem się, że właśnie wymieniali uszczelkę w Forku 2,5XT - przebieg 200 tys. km (pierwszy raz oczywiście) więc dużo zależy od stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 To i Twoje auto cierpiało na "zespół 2,5T" :?: :shock: Tak do końca to nie wiem, ale od czasu do czasu mam zamiar wyskoczyć do Miedzianki więc pewnie wcześniej czy później i tak by trzeba było to zrobić. Jak się człowiek naczyta forum to mu odwala . Te śruby ARP podobno nic nie dają, ale zawsze pozostaje niepewność... diabeł tkwi w szczegółach. Teraz czuję się pewniej, a moje zdrowie psychiczne jest bardzo ważne :wink: W trakcie rozmowy dowiedziałem się, że właśnie wymieniali uszczelkę w Forku 2,5XT - przebieg 200 tys. km (pierwszy raz oczywiście) więc dużo zależy od stylu jazdy. Czyli wymiana "dla zdrowotności" Ale teraz to już masz super doinwestowane auto (z super wydechem ). Może czas na STi :arrow:wtedy poproszę PW o sprzedaży WRX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Może czas na STi :arrow:wtedy poproszę PW o sprzedaży WRX-a He he, myślę już bardzo poważnie o STI albo mocno zrobionym klasyku ale to raczej na wiosnę. W każdym razie szkoda mi wrx-a do zabawy dlatego zamierzam kupić jakieś starsze STI/GT żeby sobie częściej pojeździć na tor + jakiegoś zwykłego legaca do wożenia dupska. Cały czas śledzę rynek. Generalnie będę sprzedawał jak już znajdę STI bo o trafienie dobrej sztuki nie jest łatwo a nie chcę być później pół roku czy rok bez subaraka To już ci twoja czarna strzała nie wystarcza ? Przecież 160 kucyków to też nie mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 To już ci twoja czarna strzała nie wystarcza ? Przecież 160 kucyków to też nie mało Ja nie mówię, że za mało :wink: , ale jak się zacznie dokładać dodatkowe elementy (hamulce, szpera etc.) to wyjdzie, że taniej po prostu kupić WRX-a, który ma to wszystko w serii (a mając WRX-a pewnie z tych samych względów szuka się STi ) A taki, jak Twój (remap, wydech, ARP itd.) bardzo by mi przypasował 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Dziś wymieniłem sobie filtr powietrza i paliwa. Zajęło mi to 10 min. W poniedziałek jadę wymienić olej i filtr oleju. Zrobiłbym to sam, ale nie mam warunków... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Umyłem i odkurzyłem, niby nic ale jednak cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Dzień pod znakiem "kaca" = detailing robaka By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 By plasma555 at 2010-09-05 Efekt ogólny: By plasma555 at 2010-09-05 Nowy wosk Turtle Wax + Clay + Sonax + inne fibry nie fibry i lakier zabezpieczony na zimę JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Złączyłem przegnity kabelek pod nadkolem - dzięki temu działa mi centralny zamek, kontrolka otwartych drzwi, świeci zegarek i działa przycisk 'bright' Wymieniłem przepalony kabel pod puszką bezpieczników - dzięki temu świeci mi lewa przednia lampa Wymieniłem przepalony przekaźnik gdzieś głęboko pod deską - dzięki temu mam światło stopu i nawiew Inaczej podłączyłem reflektory dalekosiężne - dzięki temu zlikwidowałem przyczynę różnego rodzaju zwarć i pożarów (mam nadzieję) Zostało mi naprawić światła awaryjne. A do wszystkiego doszedłem sam 8) bez użycia żadnego sprzętu do elektryki, po po kawałku rozbierałem peszle i po kablach leciałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 A do wszystkiego doszedłem sam 8) bez użycia żadnego sprzętu do elektryki, po po kawałku rozbierałem peszle i po kablach leciałem łoooo.... szacun normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 ciąg dalszy: pod lewym nadkolem aż puszki bezpieczników, wiązki idącej do lampy, do kierunku i pozycji oraz do połowy wiązki idącej pod chłodnicą rozebrałem wszystkie izolacje i rurki, obczyściłem kabelki z błota, poizolowałem wątpliwej jakości miejsca, porozplątywałem i podzieliłem co gdzie ma iść, pozakładałem nowe peszle i zaizolowałem na nowo, wymieniłem kostkę lampy i pozycji bo mi się nie podobały. Już żaden kabelek nie dynda luzem Jutro taka operacja po prawej stronie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 wymieniłem niedziałający zegarek w moim robaczku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 plasma555, daj mi proszę cynk, jakie dokładnie specyfiki trzeba kupić i raz na jaki czas - też bym czasem mojemu zapodał taką kurację 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Przemeq- dla Ciebie to tylko SwissVax - http://www.swissvax.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 plasma555, zainspirowałeś mnie Ja też postanowiłem zabezpieczyć lakier w moim szybkimwolnymssaku. Podobnie jak u Ciebie turtle wax i inne specyfiki Przy okazji małe odpryski pomazałem Touch-up paint 02C, a ryski spolerowałem Jakieś 6 roboczogodzin :shock: rozłożonych na dwa dni, ale teraz jest miodzio, aż szkoda wyjeżdżać z garażu Zdjęcia nie oddają w pełni osiągniętego efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Sobota była dniem jak najbardziej poświęconym na ogarnięcie paru rzeczy mianowicie pod nieobecność zaprzyjaźnionego mechanika postanowiłem wymienić sam turbo :shock: satysfakcja 100% natchniony sukcesem wziąłem w rękę wax i teraz ślicznie się błyszczy i jeździ potem jeszcze środeczek posprzątałem i ..... zatankowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 To ja, tylko zatankowałem... Ale też mam satysfakcję bo po raz pierwszy od wymiany skrzyni, paliwa starczyło mi na więcej niż 120 mil! No i jeszcze miałem w baku 12l! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się