grzywaczewski Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Moze sie nie dalo inaczej, a moze masz ustawione do Nascar, zeby stale skrecac w jedna strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Jak może się nie dać na fabryczne ustawienia... Do nascar to miałbym prawe półośki dłuższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 porządny negatyw wygląda tak ↓ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 To sie na pewno sprawdzi w kanale burzowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja ustawilem ostatnio tak: -1.5 na wszystkich kolach przod zbiezny na 0 i tyl rozbiezny 1 - jestem zadowolony auto zachowuje sie bardziej neutralnie i mniej wyjezdza przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 To mamy dwie szkoly (ro)zbieznosci z tylu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 PrzódKat wyprz lewy 3st 40 min kat pochyl -0st 35min Prawy 4st -0st 35min Zbież przód -1 Tył kat poch lewy -1st 35min Prawy tak samo Zbiez tył 1,1 Co wy na to? _________________ Coś chyba źle przeczytałeś... zbieżny tył na 1.1 stopnia? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 hmm... koledzy zonk pojechałem dziś na ustawienie geometrii i się okazuje, że tylne lewe koło nie ma regulacji pochylenia :shock: prawego nie ruszaliśmy, bo ma -1,42 generalnie chcę osiągnąć: pochylenie przód 1'30 na stronę, zbieżność 0, pochylenie tył 1'50 na str, rozbieżnie 0'10 na str. Tak żeby za bardzo opon nie zjadało. Co wy na to ?? Najbardziej brak regulacji pochylenia tyłu mnie zdziwił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Bardzo fajnie, tylko przód powinien mieć większe pochylenie niż tył, tak ze 2 st. byłoby ok na jesień i zwykłą oponę. natomiast rozbieżność z tyłu super sprawa, tylko przy 10 minutach trzeba uważać na szybkich zakrętach zeby z kontrą zdążyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 hmmm, 2 powiadasz... to chyba tył zmniejszę na 1 bo przecież przy pochyleniu 2' z przodu nie będzie jadło ale wchłaniało opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 hmmm, 2 powiadasz... to chyba tył zmniejszę na 1 bo przecież przy pochyleniu 2' z przodu nie będzie jadło ale wchłaniało opony Jak se frania woli :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jasne tylko nie rozumiem jednej sprawy: w drugim wątku o geometrii podawane są dane dla rozbieżności w [ mm ], a może ktoś to na stopnie / minuty przełożyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 dla kazdego kola inaczej bedzie po przelozeniu mm na stopnie/minuty [ Dodano: Wto Gru 08, 2009 9:08 pm ] hmm... koledzy zonk pojechałem dziś na ustawienie geometrii i się okazuje, że tylne lewe koło nie ma regulacji pochylenia :shock: prawego nie ruszaliśmy, bo ma -1,42 generalnie chcę osiągnąć: pochylenie przód 1'30 na stronę, zbieżność 0, pochylenie tył 1'50 na str, rozbieżnie 0'10 na str. Tak żeby za bardzo opon nie zjadało. Co wy na to ?? Najbardziej brak regulacji pochylenia tyłu mnie zdziwił... obawiam sie, ze mozesz nie trafic w droge przy 10 minutach rozbieznie na strone, chyba, ze chcesz bokami jezdzic to jest to jakas opcja tyle ze neutralnie na pewno nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 rozumiem, że dla bezpieczeństwa swojego i innych na drodze lepiej to zmienić ? na ile, 0'05 ? i pochylenie przód 1'37 zostawić , a tył cofnąć na 1'10-15 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 zrob sobie rozbieznie po 3 minuty na strone z tylu w kwestii pochylenia uwazam podobnie do bryka ( z przodu nieco wieksze niz z tylu ) ustawil bym ok -2 z przodu i 1'20-1'30 z tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Ok, zobaczymy ile mi wydolą seryjne mimośrody z przodu :wink: a tył się okaże :cool: dzięki chłopaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 hmmm, 2 powiadasz... to chyba tył zmniejszę na 1 bo przecież przy pochyleniu 2' z przodu nie będzie jadło ale wchłaniało opony Ja mam 2,5 z przodu a na tyle 1,25 i z oponami nic się nie dzieje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 2,5 na ulice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 W sumie na "lotnisko" sobie na 'unibalu' przestawiłem a że dobrze mi się jeździło (a leniwy też jestem :razz:) to tak zostało - a potem z ciekawości pojechałem zobaczyć ile wyszło (oczywiście pisze cały czas o kacie pochylenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Jak ustawić zawieszenie w Outbacku XT MY07 AT by mniej wyjeżdżał przodem nie pogarszając trzymania się tyłu. Aktualnie sprawa wygląda tak ze ruszając ze skrzyżowania na śniegu jeśli się da troche wiecej gazu to wyjeżdza przodem i ESP jakoś nie reaguje, ale jeśli ruszając ze skrzyżowania przyśpieszy się solidnie w odpowiednim momencie to ładnie zarzuci tyłem i jest ok:) Problem polega na tym że matka chcąc włączyć się szybciej do ruchu nie naciska gazu ostro wchodząc bokiem tylko właśnie tak średnio wyjeżdżając przodem. Pytałem w serwisie czy wiedzą jak to ustawić to powiedzieli że nie mają pojęcia, ale jak im podam jakieś ustawienia jak najbardziej mogą je ustawić. Opony w bardzo dobrym stanie Michelin Alpine cisnienie przód:2.2 tył.2.2 Podsumowując potrzebuje jakieś sugestie jak ustawić geometrie by auto mniej wyjeżdżało przodem, ale nie trzymało się gorzej tyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Ja mam ustawione tak: Przód: pochylenie max na minus ile się da na seryjnych śrubach i bardzo delikatnie zbieżnie. Tył: zbieżność na 0 Prócz tego stabilizatory 22mm, sprężyny Eibach Prokit i AGX. Auto to gc8 i zachowuje się bardzo neutralnie i nadsterownosc bardzo łatwo wywołać gazem. Nie wiem czy to wina setupu czy wyczucia auta ale podsterownoscia już mnie bardzo dawno nie zaskoczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordpix Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Odświeżam trochę temat ponieważ potrzebuję informacji nt ustawienia geometrii. Otóż jutro odbieram auto po wymianie sprężyn z Eibachów na STI. Wypadałoby więc wszystko poustawiać. Czy jak pojadę na stację to mi to zrobią od ręki czy muszę mieć jakieś konkretne dane? Chodzi mi o standardowe ustawienia. Czy ta tabelka ma sens? Jest dosyć pilna sprawa ponieważ w czwartek wyjeżdżam i nie chcę mieć niespodzianki po drodze;) DEIT: na szczęście facet na stacji miał dane do Subarów więc jest już ustawione. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez lordpix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się