Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

No wygląda to nie najlepiej, a z tym powietrzem też jest tak, że powyżej pewnej prędkości i tak aerodynamika Legacy I powoduje omijanie wlotu, więc doopa z wiatrem wówczas... Wiedzę to po wskaźniku temperatury w dolocie jak jestem na jakimś szybkim długodystansowym odcinku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, frisco napisał:

@adamski tempomat masz podpięty? 

 

BTW, Ładna kiera JDM GT;)

 

Kiera, jak i cały samochód to JDM GT, tak jak napisałeś :thumbup:

Tempomat nie podpięty, bo to był automat i został razem z kierą, a wleciał manual. Może kiedyś, choć przy moich przebiegach kompletnie nie potrzebuje.

 

P.s.- kiera jak z Poloneza :twisted:

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, adamski napisał:

kiera jak z Poloneza

 

Dla mnie to najładniejsza oem kiera z 1gen, dużo ładniejsza niż Momo cobra z RS'a. Choć w niektórych RS te czteroramienne też były montowane, ale z trochę inna części środkową (przy klaksonie widać różnicę):

autowp.ru_subaru_legacy_7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, frisco napisał:

 

Dla mnie to najładniejsza oem kiera z 1gen, dużo ładniejsza niż Momo cobra z RS'a. Choć w niektórych RS te czteroramienne też były montowane, ale z trochę inna części środkową (przy klaksonie widać różnicę):

autowp.ru_subaru_legacy_7.jpg

To prawda! Mi też się bardziej podoba dlatego ja zostawiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś to była prawdziwa motoryzacja, styl i jakość, a nie jak te plastikowe plejady obecnie, gdzie jakość materiałów wnętrza jest jak w Hyundai z lat '90 i za 10 lat wszystko będzie rozlatane i połamane..

 

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oktan napisał:

Kiedyś to była prawdziwa motoryzacja, styl i jakość, a nie jak te plastikowe plejady obecnie, gdzie jakość materiałów wnętrza jest jak w Hyundai z lat '90 i za 10 lat wszystko będzie rozlatane i połamane..

 

To prawda! Fotele skórzane (choć, czy to skóra..) wyglądają b.dobrze i nie jest to odosobniony przypadek, bo w 2.2 też miałem i były o.k!

 

IMG_20181106_141438.jpg

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojtas. napisał:

Jakby ktoś sie chciał odprężyć to wrzucę krótki filmik. ;)

 

 

'Uczeń' przerósł 'mistrza' !! Brawo! Zawias też widzę robi robotę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2019 o 12:47, gumas_72 napisał:

 2 WD :evil2:

The second generation.

"With the exception of the American market, the J platform did not continue into the 1990s. Not having the resources to develop a mid-size car on their own, Isuzu forged a short-lived alliance with Subaru. This provided for Isuzu to supply Subaru with Isuzu Bighorns (rebadged as the Subaru Bighorn), while Isuzu rebadged Subaru's mid-size Legacy sedan as the Isuzu Aska, beginning in June 1990. Both rebadged models were sold only in the Japanese market. There was also a Subaru Leone Van version briefly available, badged as the Isuzu Geminett II.

The EJ series engine was offered. in both 1.8 and 2.0 liter displacements. The engine has either single or double overhead camshaft architecture and pent-roof, cross flow cylinder firing chambers.

The 2.0 liter fuel delivery was managed with sequential multiport fuel injection, and the 1.8 liter engine used a modified fuel delivery system with single point throttle body fuel injection called SPFI. The DOHC 2.0 liter non turbocharged engine had a dual stage intake manifold.

The 2.0 liter vehicle came optional with Subaru's AWD system while the 1.8 came with FWD only. As with all other Askas, this was only ever available with four-door saloon bodywork. The Aska was discontinued in May 1993, as the Subaru deal came to an end."

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2019 o 20:08, Oktan napisał:

Gumas on nie ma pasować, ona dać dużo zimnego powietrza do IC.

Ale że się z Tobą zgadzam to w moim rallidziadku w przyszłości będzie seryjna maska i frontowy IC ;)

Pod jakim zderzakiem będziesz upychał ten frontowy IC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2019 o 20:30, wojtas. napisał:

1. Oktan Ty tu nie mistrzuj tylko przyjeżdżaj na dolny śląsk.

 

Za rok może dwa :P

W dniu 25.09.2019 o 22:27, BartZ napisał:

Kurna, dokładnie to obstawiałem :huh:

Taaa jasne, jasnowidz się znalazł :biglol:

15 godzin temu, Bibuł napisał:

Pod jakim zderzakiem będziesz upychał ten frontowy IC?

Pod zmodyfikowanym seryjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, BartZ napisał:

No nie jestem w stanie tego udowodnić, ale fakt, nie wziąłem pod uwagę, co z DCCD ;)

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.09.2019 o 12:02, Oktan napisał:

Kiedyś to była prawdziwa motoryzacja, styl i jakość, a nie jak te plastikowe plejady obecnie, gdzie jakość materiałów wnętrza jest jak w Hyundai z lat '90 i za 10 lat wszystko będzie rozlatane i połamane..

 

 

Wnętrza w subaru z roku na rok są coraz lepsze. Myślę, że śmiało można napisać, że różnice między poszczególnymi generacjami są ogromne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...