AdaSch Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 na tyle nie ma jak pokręcić kołami bo semi-szpera trzyma. [ Dodano: Sro Lis 04, 2009 7:33 pm ] myślę, że aso by się nie walnęło... :roll: [ Dodano: Sro Lis 04, 2009 7:34 pm ] ściana się ugina od certyfikatów i szkoleń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Dyfer u Asowców na rozbiórce i niestety pierwsze oględziny nic nie wykazały.Łożyska wyglądają niestety dobrze Bo to wcale nie muszą wyć łożyska. Kluczowe jest to: plus ustawienie czegoś tam czyli odpowiednie ustawienie względem siebie wałka atakującego i koła talerzowego - wystarczy minimalne złe pokrywanie się zębów i dyfer będzie głośny - swoją drogą jest to bardzo precyzyjna robota do której trzeba i odpowiednich przyrządów jaki gościa który naprawdę ogarnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 czyli się zgadza, że czekałem 3 mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 patrz dyfer, gdybym mił dośwoiadczenie serwisowe wiedział bym które łożyska padają i zacząłbym od nich. Albo wogóle pomierzył bym zęby itp. Przecież teoretycznie ci ludzie mają szkolenia itp. więc powinni znać ścieżkę do rozwiązania problemu ale niestety tak nie jest. Przynajmniej odniosłem takie wrażenie. ciekawe ilu kumatych ludzi odeszło z Aso i założyło swoje własne własne warsztaty. Według wytycznych dyferencjałow się juz od dłuższego czasu nie naprawia ...Dyferencjały , podobnie jak maglownice , układy korbowe ...się wymienia. Może to i głupie pytanie, ale mój prosty, chłopski rozum nie ogarnia dlaczego więc ten wadliwy nie został wymieniony w ramach gwarancji? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 nie pytaj, bo nie wiem wizyty w aso: pierwsza odpowedż - wina oleju - zmieniono było chwilowo ciszej. druga - pod koniec gwarancji zalatwimy temat trzecia - 2 tyg przed końcem gwarancji - to już za późno a po za tym koszt to pewnie łożysko 350 pln, ale to spoko, naprawi się później czwarta tak to dyfer, kiedyś trzeba się tym zajać piąta to dyfer, to no dobra proszę o termin i dostaję za 3 mc szósta - obecna naprawa, ale spoko robi fachowiec pozdro [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 11:41 am ] spec składa... cieszę się, że jednak mają speców od takich spraw. No i duzy plus dla aso ponieważ dostałem opcje do wyboru co robimy. Wybrałem opcję dobrą dla dyfra, czyli czekam na dodatkowe części. Zresztą coraz bardzej odbudowują swoją renomę od momentu kiedy się pozbyli badziewiaków. btw dyfer i łożyska wyglądają dobrze, więc raczej to kwesta drobnego zużycia dyfra i założenia dystansów. Może komuś się to przyda. Przebieg prawie 100kkm. a co do łożyska w kole to może się tak uwalić, że będzie wyło tylko przy danej prędkości? pozdrawiam [ Dodano: Pią Lis 13, 2009 9:59 am ] dyfer naprawiony wymienione łożyska, zrobiona regulacja - satysfakcja jak na razie 100% jednak maksymalnie zaskoczyła mnie sytuacja z olejem moje ASO wlewa i zaleca Castrol EPX 80W/90 GL-5!!! czyli 100% mineralny podsumowując kolejny duży plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się