AdaSch Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Cześć, szukam małego wskaźnika doładowania, takiego jakiego można było kupić jak ododatek do forka, na kolumnę kierownicy... czy ktoś wie skąd zdobyć? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Cześć, szukam małego wskaźnika doładowania, takiego jakiego można było kupić jak ododatek do forka, na kolumnę kierownicy... Obrazek czy ktoś wie skąd zdobyć? Pozdrawiam nr. katalogowy - H5010SA010, uderz z tym do ASO (znajac zycie bedzie kosztowal FORTUNE :roll: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 aso zapytane i czekam na cenę, ale może ktoś ma i leży i mółby sprzedać. pewnie z aso to z 600pln plus instalacja 200 pln a taka kwota przyniesie mi więcej bólu niż radoci z posiadanego wskaźnika. Inne np z allego mi nie odpowiadają, za duże, brak osłon, za mała podziałka itd. więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 plus instalacja 200 pln odpuść sobię instalację za taką cenę, da się to zamontować za 50zł jak nie taniej. Poza tym moim zdaniem wskaźnik ma sens jak ma pamięć lub/i warning. Przecież nie będziesz się ciągle w niego ślepo patrzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 a możesz coś zaproponować fajnego i nie rzucajacego sie w oczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 a możesz coś zaproponować fajnego i nie rzucajacego sie w oczy? Kup np. STRI lub jakiegoś Gaugana z warn i peak. Na pewno będziesz zadowolony. Możemy potem sprawdzić czy zegar pokazuje właściwe wartości i będziesz miał pewność, że jest ok. Zegary A-G jednego z forumowiczów :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=St7MKD2_jEQ P.S. Zamontować mogę Ci pomóc, potrzebne podstawowe narzędzia + czteropak. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 dzięki za propozycje, tak przyokazji zapytam, czy są zintegrowane z temperaturą oleju? btw jak się mierzy temeraturę oleju? podłacza się pod czujnik samochodu, czy to jest jakieś dodatkowe ustrojstwo?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Zintegrowane raczej nie, chyba, że myślimy o np. Defi-Link Display. Co do czujnika, wkręca się dodatkowy w bloku silnika, jest na to fabryczne miejsce. Wykręcasz zaślepkę, wkręcasz czujnik. Czujniki w korkach spustowych czy zamocowane na podkładce pod filtrem oleju nie do końca spełniają swoją funkcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 No to fajnie, chciałem skromnie ale spodobał mi się ten filmik i tez tak chce Ciekawe czy do forka dostanę maskownicę na lewy słupek i pasujące do tego zegary, boost temp oleju i co tam jeszcze potrzeba np ciśnienie oleju. Gwarancja się skończyła, więc można grzebać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ja będę u siebie montował w daszku zamiast zegarka, w słupku mnie się nie podobie. :razz: Jak nie dostaniesz, to podjedź do jakiegoś zakładu car-audio. Temp. oleju, boost i EGT, ciśnienie oleju nie potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 no spoko, ale gdzie podłaczysz sonde? Bedzesz robić dodatkowe dziury w wydechu?? czy wywalisz oem i wstawisz szerokopasmową ? Czy tylko chcesz czytać temperaturę spalin czy AFR?? Mi by najbardzej odpowiadał odczyt AFR, ale "psucie? układu wydechowego jest wykluczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Termoparę będę montował na kolektorze wydechowym, zaraz przy bloku na 4-tym cylindrze, inne miejsce nie ma sensu, bo temperatury mogą różnic się znacząco, poza tym za kolektorem spaliny się mieszają i temperatura będzie zafałszowana, a jak wiadomo czwarty cylinder jest najbardziej narażony na przegrzanie. Do AFR potrzebna jest szerokopasmowa sonda, inaczej wyniki będą raczej orientacyjne. Sonda + kontroler + wyświetlacz to koszt conajmniej 1000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 to faktyczine dobre rozwiązanie, czwarty jest najbliżej kierowcy?? prawda? tak przy okazji czy tego chłodzenia nie da się poprawić poprzez lepszy płyn ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Tak, czwarty jest najbliżej kierowcy. Lepszy płyn nic nie da, to kontrukcja bloku i zasilanie paliwkiem nie daje rady. Gorsze chłodzenie oraz niewłaściwe zasilanie paliwem czwartego cylindra bardzo często prowadzi do piston slap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 a niby dlaczego gorsze zasilanie paliwem?? dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Była kiedyś dyskusja na ten temat na forum, to chyba przez nieco niedopracowaną konstrukcję listw paliwowych, trzeba by techniczny przeczesać. P.S. Może nagramy jakieś logi z Twojego XT, kiedyś tam wieczorem na obwodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 plus instalacja 200 pln a taka kwota przyniesie mi więcej bólu niż radoci z posiadanego wskaźnika oszczędzę Ci bólu - instalację możesz zrobić samemu, to nie jest problem jeśli chodzi o ten wskaźnik, tu masz wszystkie potrzebne informacje wraz ze zdjęciami (po zalogowaniu się): http://www.scoobymods.com/forums/turbo_ ... t2408.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aztec Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Podpinam się. Czy dużo jest roboty ze zdemontowaniem kolektora wydechowego żeby nawiercić otwór pod EGT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Podpinam się. Czy dużo jest roboty ze zdemontowaniem kolektora wydechowego żeby nawiercić otwór pod EGT? Ze zdejmowaniem kolektora jest dużo zabawy, ale podobno nie trzeba tego robić, jak znajdziesz speca, to Ci dziurę pod EGT wypali bez zdejmowania. anakinsky, tak jak wcześniej napisałem: Zamontować mogę Ci pomóc, potrzebne podstawowe narzędzia + czteropak. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Hura, udało mi się kupić oryginał lamco w przyszłym tygodniu instalacja - prawdopodobnie... ustrojstwo ma oryginale kostki. Gdzie się z tym podpinać? jest tam jakieś miejsce? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 AdaSch, gdzie kupiłeś, ile wyniosło ? :wink: może to pomoże: http://www.scoobymods.com/turbo_boost_g ... tml?t=2408 trzeba się rejestrować dla załączników, free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 z rozbitej imprezy wrx wersja usa, cena 100 pln już znalazłem ten manual, dzięki nie wiem gdzie kupić trójnik i specjalną zwężkę aby wskazówka nie latała jak głupia. Zwężka jest na ostatnim slajdzie chyba sam będę musiał to zrobić pozdrawiam [ Dodano: Nie Cze 28, 2009 9:55 am ] Cześć, Chwalę się Zabawy było na kilka godzin, ale wszystko założone z perfekcyjną starannością zgodnie z zasadą chcesz mieć zrobione coś dobrze zrób to sam jedynie teraz nie rozumiem odczytów, przy pełnym bazie licznik wchodzi na początku na 0,8 (3700rpm), a po chwili na 0,6 jakby była jakaś nieszczelność w układzie. Zresztą nagram filmik z butem na 4 biegu od 2000rpm do 5000 rpm i wtedy zobaczymy Pozdrawiam [ Dodano: Pon Lip 20, 2009 9:41 pm ] no i znalazłem wredotę, z głowicy idzie krótka rurka do czegoś okrągłego plastikowego z którego wychodzą dodatkowo 2 węże. Rurka łącząca z głowicą była w mirę luźna. Po założeniu opaski idzie teraz full ciśnienie do 6krpm. Teraz to on wgniata przy wysokich rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 niumen, A nie wiesz może, jak się te wskaźniki auto gauge sprawdzają w nocy? Te na filmiku to chyba model "smoke" i na takie się czaję. Te z tego co widzę, są mechaniczne - na zdjęciach jest w komplecie długi przewód. Znaczy się to taki lepszy pasztet. Konkretnie mi chodzi o to, czy ktoś wie, czy po ściemnieniu (bo mają z tego co wiem przełącznik dzień/noc) są wystarczająco ściemnione do jazdy w nocy. No bo czegoś takiego, jak na tym filmiku to nie zniosę absolutnie - toż to jak na przesłuchaniu bym się czuł. [ Dodano: Pon Sie 17, 2009 6:08 pm ] I jeszcze jedno - czy jest sens montować wskaźnik AFR? Jest taki kawiorowy w zestawie z sondą: http://www.moto.allegro.pl/item71129245 ... owosc.html Przydaje się to do czegoś w codziennym użytkowaniu w ogóle? Mowa o aucie nieco zmodyfikowanym, ale bez remapu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 dzibi, widziałem tylko raz na żywo i nie biło mocno po oczach. Wydaje mi się, że ten kolor amber jest do przełknięcia w nocy, albo jeszcze lepiej zielony. AFR zawsze warto zamontować, bo można szybko dostrzec, że mieszanka jest uboga, a to się czasem zdarza w niemodyfikowanych samochodach, wystarczy, że pompa paliwa nie domaga albo pęknie jakiś przewód podciśnieniowy. W sumie można zamiast tego zamontować EGT i też będziesz wiedział, że coś jest nie tak, bo będzie gorąco w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Jest taki kawiorowy w zestawie z sondą: http://www.moto.allegro.p...uge_nowosc.html Ja polecam http://allegro.pl/item708695706_innovat ... r_afr.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się