Skocz do zawartości

Wskaźnik doładowania -OEM?


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

na popularnym serwisie aukcyjnym na literę "A" :D

 

Jestem bardzo zadowolony, że go mam. Dzięki temu sam sobie naprawiłem "górę" bo widziałem, że ciśnienie drastycznie spada powyżej 5krpm co mnie bardzo zastanawiało. Wg ASO TTTM. Różnica jest ogromna i nie tylko w górze. Zdecydowanie dół się tż poprawił przy jeźdze miejskiej, auto jest dużo płynniejsze i mocniejsze. Komp musiał szaleć, bo uciekało mu gdzieś powietrze i przelewał silnik. O dziwo spalanie nie było jakieś drastycznie większe. Największą różnicą jest to, że przedtem minimalna prędkość licznikowa na piąty bieg było 75km/h do utrzymywania prędkości na płaskim a teraz lekko powyżej 60km/h dziwne. Z drugiej strony i tak tak nie jeżdze bo skrzynie mocno dostaje przy takich zabawach.

 

Wskaźniczek polecam, wada? brak kalibracji. Kalibracja to tylko mechaniczne wyginanie elementu zespolonego ze wskazówką. Trochę durne. Po tym jak go miałem ustawione idealnie po tych kilku m-c używania 0 wskazuje około -0,7. Jak go będę poprawiał to dam mu na 0 +0,8 i pewnie spadnie do prawdziwego 0. Generalnie jak się jeździ to cały czasu oscyluje pomiędzy -1 a 0 no chyba, że się przyciska. Ale gdzie tu przycisnąć w porannych korkach i po południowych korkach?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale nie z takim kawiorem, jak tu mi podesłali linka - sam wskaźnik AFR jakoś tak 1,5kPLN. Fajny, bo w zestawie z sondą itp. itd. No ale tak właśnie sobie myślę, że jak mam wywalić seryjne UP i DP, to chyba sonda lambda też pójdzie na wakacje, bo to ponoć tak średnio działa. Jakieś tam kombinacje niektórzy uskuteczniają z odsadzeniem jej celem odsunięcia od głównego nurtu spalin, ale nie wiem... Tak mi to średnio brzmi. Ty niumen też masz tak zrobione, czy masz wyłączone wyświetlanie błędu?

 

No i wtedy chyba skończy się na wskaźniku EGT zamiast AFR. BTW czy jest jakieś seryjne gniazdo do podłączenia EGT, czy trzeba kombinować? Dużo zabawy z tym montażem pobliżu czwartego cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzibi, ja nie mam odsuniętej sondy, ani wyłączonego wyświetlania błędu. Lampka zapaliła mi się dotychczas tylko dwa razy, oczywiście tylko na trasie przy jednostajnej, równej jeździe. Przy okazji remapu się tym zajmę, ale teraz łatwiej mi to po prostu wykasować.

 

BTW czy jest jakieś seryjne gniazdo do podłączenia EGT, czy trzeba kombinować? Dużo zabawy z tym montażem pobliżu czwartego cylindra?

 

Trzeba wiercić w kolektorze, ale ja bym jednak polecał zamontować to w UP tam gdzie seryjna termopara, może nawet da się do tego podłączyć? Ostatnio mnie taki jeden szpec uświadomił, że inne tłoki też lubią płynąć, więc lepiej nie montować przy jednym cylindrze. Porozmawiamy o tym jak wrócisz. :wink: Możliwe, że niebawem będę miał zegary w dobrej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jednak polecał zamontować to w UP tam gdzie seryjna termopara

 

Oj, czekaj, czekaj... Bo ja mam UP z SMRT, a tam jest chyba jedno gniazdo na seryjną i drugie dodatkowe zaślepione, które można wykorzystać. No to by było gicio - nic prostszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...