lukaszk Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 podlacze sie do rozmowy, macie jakies doswiadczenia z hamulcami: K Sport 330mm (maja 8 tloczkow). sa do kupienia w calkiem rozsadnej cenie i zastanawiam sie czy nie kupic ich zamiast Brembo z STI (ciezko znalezc). warto kupowac czy szukac Brembo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Sporo ludzi na tym jeździ i są zadowoleni. Hamuje toto dobrze, tarcze ponoć są pancerne i ma jedną znaczącą przewagę nad Brembo z STI - stanowczo więcej felg na to wchodzi. Podobno minusem jest spory koszt klocków do tego zacisku, ale tu już może niech się wypowie jakiś użytkownik tego wynalazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_K Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ja mam D2 z klockiem DS2500. Zestaw przejechał ponad 20 000 w tym parę Ułężow, Kielc i Tych i jest ok. D2 czy KSport to chyba to samo albo bardzo zblizone. Generalnie polecam. Z tego co wiem to należy od razu wywalić klocki które są w komplecie ( a przynajmniej z D2 tak było ) i kupić coś lepszego czyli np. ferodo ds2500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 macie jakies doswiadczenia z hamulcami: K Sport 330mm (maja 8 tloczkow). w tamtym tygodniu założyłem taki komplet i jestem zadowolony (klocki DS2500) polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 stanowczo więcej felg na to wchodzi. seryjna od wrx eu wejdzie czy nie? (Zestaw hamulcowy K-Sport 330 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04) bo Zestaw hamulcowy K-Sport 304 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04 wiadomo że wejdzie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 stanowczo więcej felg na to wchodzi. seryjna od wrx eu wejdzie czy nie? (Zestaw hamulcowy K-Sport 330 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04) bo Zestaw hamulcowy K-Sport 304 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04 wiadomo że wejdzie tak? Jeżeli dobrze pamiętam, to Harvester miał przez pewien czas KSporta 330mmpod felgą OEM WRX, ale niczego sobie za to uciąć nie dam Na oko wystaje to to w bok mniej niż zestaw z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 ok, dzięki a czemu tylko przez pewien czas, coś nie tak z tym zestawem? Harvester do tablicy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 stanowczo więcej felg na to wchodzi. seryjna od wrx eu wejdzie czy nie? (Zestaw hamulcowy K-Sport 330 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04) bo Zestaw hamulcowy K-Sport 304 mm Subaru Impreza GDB WRX 02-04 wiadomo że wejdzie tak? wejdzie seryjna felga na ksport 330mm jesli szukasz hamulcow do wrx to mam ap racing pod 17ke i zestaw od sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 lukaszk bierz od Adam. AP Racing, to okazja roku, najlepsze hamulce za super cene! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 ok, dziękia czemu tylko przez pewien czas, coś nie tak z tym zestawem? Harvester do tablicy! Teraz ma inne fegi, bowiem poprzednie się... hmmm... zużyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzio Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Kończą mi się hamulce z tyłu. Czy da sie przejść z bębnów na tarcze w miare rozzsądnym kosztem?? buda GD silnik 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Kończą mi się hamulce z tyłu.Czy da sie przejść z bębnów na tarcze w miare rozzsądnym kosztem?? buda GD silnik 1,6 Przejść się da - wystarczy wymienić zwrotnice z piastami na montowane w GT-kach, dołożyć odpowiednie zaciśki i tarczobębny, klocki, szczęki ręcznego itp. Koszt, ciężko powiedzieć, ale na pewno więcej niż prosta wymiana/regeneracja/czyszczenie ori bębnów... Powstaje pytanie: po co? Do 1.6 chyba nie do końca jest sens, lepiej się za tą kasę przodem zająć, ew. odłożyć do skarpety na coś z wiatrakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Moim zdaniem mozesz zostac przy bebnach. Jesli sa sprawne, to hamowac beda niewiele gorzej (lub identycznie) jak tarcze. Tyl jest relatywnie lekki, wprawdzie nie tak jak w osce, ale i tak istnieje ryzyko zbyt wczesnego blokowania tylnych kol przy hamujacych jeszcze przednich. Tu na prawde nie potrzeba grzebac. Dzis juz sie w nowych autach prawie nie stosuje bebnow, bo ich obsluga i regulacja w porownaniu z tarczami jest klopotliwa, sa ciezkie, slabo odprowadzaja cieplo i maja efekt 'samowzmocnienia' w trakcie hamowania. Ale np. w niektorych pojazdach terenowych sa montowane z uwagi na szczelnosc. Miedzy tarcze a zacisk co chwila jakies kamienie sie dostaja - w bebnach nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 lukaszk bierz od Adam. AP Racing, to okazja roku, najlepsze hamulce za super cene! dzieki ale juz mam Brembo z STI, na razie przod bo na brakujace czesci do tylu jeszcze czekam. pewien kolega z forum trenuje moja cierpliwosc (czekam na hamulce dopiero 2 miesiac...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 ...a ja dzisiaj w trakcie upalania na Torze Kielce stracilem hamulce... pedal w podlodze, czasem lapie czasem nie... stawialismy na przegrzanie (bo klocki jak nowe). Ostygl, kilka okrazen... nadal kicha. Wkurzylem sie, postanowilem wracac do domu, zmieniam kola... lewa przednia piasta niemal odpadla Odkrecila sie centralna nakretka (nie byla zaklepana). Proba zmiany zwrotnicy w warunkach polowych nie powiodla sie bo sruby na aucie pekaly zamiast sie krecic. Ekipa 4T jakos to poskrecala, podrutowala i dowleklismy sie do domu. Najlepsze zas ze po takim skatowaniu lozysko nie wyje, nie grzeje sie, a przeciez dostalo po dupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Pedal w podlodze oznacza wode w plynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Pedal w podlodze oznacza wode w plynie. Zwykle tak, ale nie w tym przypadku. Tarcza bila KILKA CENTYMETROW i rozpychala zaciski. Tez mnie zdziwilo, ABSow nie ma, czemu przez jedno uszkdzone 'kolo' przestaly dzialac wszystkie cztery??? Ale tak sie stalo, a po poskrecaniu hamowanie wrocilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Właśnie wymieniłem hamowanie na złote brembo. Potwierdziły się wszystkie wasze sugestie. Generalnie: - tył wymaga zestawu DBA ze średnicą bębna z WRX, a tarczy z STI - felgi z WRX-a już wystawiłem do sprzedania Poza tym wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Zwykle tak, ale nie w tym przypadku. Tarcza bila KILKA CENTYMETROW i rozpychala zaciski. Tez mnie zdziwilo, ABSow nie ma, czemu przez jedno uszkdzone 'kolo' przestaly dzialac wszystkie cztery??? Ale tak sie stalo, a po poskrecaniu hamowanie wrocilo.odpowiedź jest prosta odkręć jeden prewód i postaraj sie odpowietrzyć hamulce :wink: to sie nie da bo pompa musi mieć ciśnienie a bijąca tarcza taki efekt daje ze ciśnienie znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Do kogo mam się zwrócić jak chce kupić zestaw brembo + DS2500? Podłączę się do pytania. Gdzie kupujecie klocki DS2500 ? IC, hamulce.net, jakieś inne/tańsze miejsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się