Yacho Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 czesc. w chwili obecnej mam tak: - jak jest chlodny i nie za mocno upalany wszystko jest ok. - po jakims czasie upalania nie wkreca sie powyzej 4500, 5000, 6000, roznie. dlawi sie jakby nie mial paliwa albo pradu, prycha, strzela, potem czuc paliwo i nie wkreca sie wyzej. odcina go poprostu jakby i nie ma sily zeby sie wkrecil poza ten prog. - po zdjeciu przeplywomierza efekt zostaje - bledow brak (oprocz 23 spowodowanego zdjeciem przeplywki) - przestygnie, postoi i wszystko wraca do normy - swiece maja okolo 20tys, okolo 10tys po remapie. historia tego jest taka, ze mialem tak raz po myjni i myciu podwozia (nie od razu ale po jakichs 5 mninutach), ale moze to przypadek bo teraz jest sucho i cieplo i tez sie pojawia jak opisalem wyzej. co Wy szanowni eksperci na to? swieczki? przewody? cewka? map sensor? poradzcie cos. z gory dzieki i zdroowka bracia! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ja bym polecił sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa. Nie jest też wykluczone że musisz wymienić filtr paliwa i tam też się przydławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Ja bym popatrzył na kable WN, pompę paliwa ( ciśnienie na listwie) i filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 a ja bym nie dumal przed monitorem, tylko pojechal na profi diagnostyke :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 a ja bym nie dumal przed monitorem, tylko pojechal na profi diagnostyke :wink: Abt ma rację, nie ma co się domyślać. Trzeba podpiąć kabelek, przejechać się i zobaczyć może coś z parametrów wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 cewka? Yacho, ekspertem nie jestm ale wim jedno ...... ...jak to cewka to wal do mnie na PW bo takowa posiadam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam!!! Miałem podobny objaw... na zimnym wszystko OK na ciepłym powyzej 4 tyś nie kręcił... pompa paliwowa z Audi V 8 ( bo taka została mi w spadku po Clio ) załatwiła problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Abt ma rację, nie ma co się domyślać. Trzeba podpiąć kabelek, przejechać się i zobaczyć może coś z parametrów wyjdzie. a mozesz mi podeslac nr. telefonu do siebie na :arrow: PW? :razz: zdroowka! [ Dodano: Czw Maj 14, 2009 5:57 pm ] turdziGT, dzieki! jutro diagnozujemy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się