Skocz do zawartości

rozrzad impreza GL 97


zofx

Rekomendowane odpowiedzi

ale co rozumierz przez wlasciwy ??

Pasek powinien byc takier firmy i byl na pierwszym montarzu .

Rolki i napinacz orginal mozesz dostac od ruville a w srodku beda rolki KOYO (lub kup takie ale watpie czy znajdziesz, takie szly na montarz japonczyki orginalne)

W tej cenie watpie czy ktos ci policzyl pompę wody orginal jest z GMB (tez pierwszy montarz)

Koszt na tych czesciach powinien oscylowac ok 850zl

 

Jak robisz rozrzad kup odrazu uszczelniacz walu, uszczelniacze walkow rozrzadu uszczelki pod pokrywy zaworow i male uszczelki pod srobki na dekle.(zrob regolacje zaworow)

Warto to wszystko wymienic odrazu bo to jeden koszt a EJ20 silniki maja taka tendencje ze lubia puszczac olej w tych miejscach (to koszt ok 250zl wiecej za te wszystkie uszczelnienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce w ASO bo mi policzyli 2000 zł

drogo coś...zadzwoń do innego ASO.

 

przy rozrządzie wyciąga się silnik czy tylko chłodnica wylatuje z komory, żeby miejsca troche było??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dnl nie widzioalem auta gdzie jest pasek i silnik sie wyciaga do wymiany rozrzadu :roll: :roll:

 

heh, zapomniałem, że u mnie rozrząd był robiony przy okazji uszczelek pod głowicą, stąd to wyjmowanie silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąga się :). Nawet widziałem jak Jasiek z Kiszką wybebeszali silnik z Forestera, żeby zmienić rozrząd :). Ale zgadzam się, że cena jakaś taka z czapki. Z tego co pamiętam, to my nie płaciliśmy więcej niż osiem stówek za rozrząd, gdy ostatnio był zmieniany (w warsztacie subarowym w Gdyni). Zadzwoń np. do chłopaków na Bajecznej w wafce i zapytaj, na pewno nie załowają dwóch tysięcy ;).

 

edit: No dobra, może i się nie wyciąga, ale chyba tak ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie !!!!!

Wymiana rozrzadu popmy wody wymiana uszczelnień regulacja zaworów, zajmuje ok 4godz (tyle czekalem w pewnym warsztacie w katowicach)

Nie wyciagali silnika tylko chlodnice robi sie wtedy naprawde przestronnie i wygodnie!!

Nie mieszajcie ludziom w glowach bo jeszcze ktorys tak zrobi i 5 razy wiecej roboty sobie zrobi!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli musze zamowic z hamburga od tej firmy ruville? nie dostane tych czesci w polsce? :-<

 

a co myslicie o takim zestawie?

http://allegro.pl/item602273358_rozrzad ... egacy.html

 

niby ma w sobie rolki KOYO, i czy ten pasek mitsoboshi bedzie dobry ? bo w sumie to i tak to auto bede mial max 2 lata i nie chcialbym wkladac nie wiadomo jakich pieniedzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bedzie dobry firmy sa naprawde ok, jak pisalem dokup pompe wody gmb (ok 120zl ) i komplet uszczelnien wałki wał i dekle (ok 200zl ) wiesz 2lata to sporo czasu ja zrobilem 70tys wiec nie oszczedzalem bo nie mam ochoty byc gdzies cholowanym.

Auto ma byc tak zrobione ze odpalam rano i mam przejechac cala europe i martwic sie tylko o droge... 400zl z robocizna i czescimi to naprawde niewiele za spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy skąd jesteś?

mógłbym Ci polecić dobrego mechanika z mojej niedalekiej okolicy, facet wymieniał mi rozrząd - pierwszy raz w subaru, i zrobił to naprawdę dobrze, jeżdżę już 20 - ty tysiąc i jest wszystko ok

 

[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 7:25 pm ]

jeśli chcesz namiar ( naprawdę dość tanio ) to napisz na aharych@wp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lodzi jak widac : - P

 

ok dzieki za rady. na pewno kupie pompe i uszczelki.

 

jeszcze by sie przydal dobry mechanior w miare tani w okolicach warszawy lub lodzi :*

 

i jeszcze male pytanie. czy na penwo ten zestaw bedzie pasowal do mojej imprezy GL 1997 2.0 n/a 281 zębów pasek. czy jestescie pewni ze bedzie dobry? :-P

 

czyli zamawiam ten zestaw:

http://allegro.pl/item602273358_rozrzad ... egacy.html

+

http://allegro.pl/item583673173_subaru_ ... 88_02.html

taka pompe

 

a reszte uszczelek chyba dostane w jakims normalnym sklepie wiec nie bede zamawial przez internet.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie rozrządu najlepiej wyjąć chłodnicę, problem robi się, jak auto jest z klimą, bo wyjmowanie chłodnicy klimy łączy się niestety z koniecznością jej napełnienia. jest to też wykonalne bez wyjmowania chłodnicy klimy, ale pracuje się trochę mniej wygodnie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
ale co rozumierz przez wlasciwy ??

Pasek powinien byc takier firmy i byl na pierwszym montarzu .

Rolki i napinacz orginal mozesz dostac od ruville a w srodku beda rolki KOYO (lub kup takie ale watpie czy znajdziesz, takie szly na montarz japonczyki orginalne)

W tej cenie watpie czy ktos ci policzyl pompę wody orginal jest z GMB (tez pierwszy montarz)

Jak robisz rozrzad kup odrazu uszczelniacz walu, uszczelniacze walkow rozrzadu uszczelki pod pokrywy zaworow i male uszczelki pod srobki na dekle.(zrob regolacje zaworow)

Warto to wszystko wymienic odrazu bo to jeden koszt a EJ20 silniki maja taka tendencje ze lubia puszczac olej w tych miejscach (to koszt ok 250zl wiecej za te wszystkie uszczelnienia)

 

Czy wymienione wyzej elementy wymienia sie takze podczas wymiany rozrzadu przy silniku EJ25 (Subaru Legacy 2.5)?

Ktore rolki nalezy wymienic?

Jakiej firmy uszczelniacze na wałek, walki rozrzadu, uszczelki pod pokrywy zaworow oraz uszczelki pod śrubki na dekle polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rolki najlepiej wszystkie (150zl oszczednosc moze byc zludna) uszczelki pod śróby tylko ASO chyba 6zl szt jak pamietam uszczelnienie walu ok 18zl szt uszczelki pod dekle tez mialem orginaly bo koszta byly jakies niewygórowane co do EJ25 nie wiem ale konstrukcja podobna wiec pewnie podobne bolaczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie rozrządu najlepiej wyjąć chłodnicę, problem robi się, jak auto jest z klimą, bo wyjmowanie chłodnicy klimy łączy się niestety z koniecznością jej napełnienia. jest to też wykonalne bez wyjmowania chłodnicy klimy, ale pracuje się trochę mniej wygodnie :lol:

 

Potwierdzam, całkiem nie dawno robiłem rozrząd i wszystkie potrzebne uszczelnienia... Do pracy wystarczy wyjąć chłodnicę i robi się wystarczająco dużo miejsca. Chłodnicy od klimy nawet nie ruszałem i było OK. Koszt samego paska do GT w ASO to 450zł o ile dobrze pamiętam, uszczelnienia w ASO jakieś grosze kosztowały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...