Gość shadow1966 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Witam wszystkich entuzjastów Subaru.! Jest zielony w tej marce, ale zamierzam kupić Subaru OUTBACK dla żony i na rodzinne wyjazdy. Nie mogę się zdecydować na silnik 3,0 czy może 2,5, lubię dynamiczną jazdę (samjeżdzę M3) ale nie wiem jak będzie ze spalaniem, serwisem itp? Czy bardzo sie różni 2,5 od 3,0 ? I podstawowe pytanie, kupić lepiej auto z USA czy wersję europejską? Jakie są różnice i ew. niebezpieczeństwa zakupu auta z USA? Mam takie dwie , myślę ciekawe propozycje: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8183951 lub http://www.allegro.pl/item595722350_sub ... 50_km.html Prosze o radę, a może zostanę również członkiem klubu Subaru! Sprawa pilna! Z góry dziękuję i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 O ile 2.5 (4 cylindry) nadaje sie spokojnie do jazdy, to 3.0 (6 cylindrow) bedzie szybszy i bardziej dynamiczny. W 3.0 jest lancuch rozrzadu i sie go nie wymienia, w 2.5 jest pasek i powinno sie go zmienic przy 100kkm albo 160kkm. Co do spalania, to przy spokojnej jezdzie na trasie nie powinno byc duzych roznic. Jesli zona bedzie czesto jezdzila w miescie na zakupy po kilka km, to 3.0 spali duzo wiecej. Na forum jest Andrzej Koper, napisz do niego i zapytaj czy zna ten samochod. W tym drugim, przebieg wydaje mi sie troche podejrzany, ale to mozna zweryfikowac po wygladzie fotela kierowcy, kierownicy i tapicerki w okolicy kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Ten pierwszy to naszego kolegi z forum, zobacz tu masz więcej informacji: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123743 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 To tu masz na temat ile pali: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#739217 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Czy bardzo sie różni 2,5 od 3,0 ? Od 07 bardzo się różnią. Dla mnie to prawie dwa zupełnie inne auta (gdy przejechałem się jeden po drugim). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Co do spalania, to przy spokojnej jezdzie na trasie nie powinno byc duzych roznic. Jesli zona bedzie czesto jezdzila w miescie na zakupy po kilka km, to 3.0 spali duzo wiecej. Spalanie 2.5 AT w mieście u mnie dochodzi do 13 litrów. Przy spokojnej jeździe emeryckiej na trasie wychodzi 10,6. Raz (o czym pisałem) zszedłem na poziom 8 litrów ale jechałem równo z TIRami na autobahnie. Średnia po 5 tysiącach mil wychodzi 11,76 litra (80% trasa - 20% miasto) Co do przyspieszenia na trasie - tragedii nie ma. Wyprzedzam to co chcę. Nie jest to samochód do drogowych szaleństw. Jest natomiast problem z hamowaniem. OBK waży swoje więc trzeba posiadać przywilej hamowania aby mieć prawo do przyspieszania. Mnie po głowie chodzi wymiana tarcz i klocków na coś lepszego bo czasami mam wrażenie że staję na hamulcu aby zahamować a on dalej jedzie ale wcześniej miałem auto ważace 1000 kg z tarczami Brembo i klockami DS Performance Co do wersji USA czy Euro nic Ci nie powiem ponieważ nie jechałem żadnym Euro. Sam mam z USA i po odamerykanizowaniu go jestem bardzo zadowolony - może poza cholerną kontrolką TPM, której nie udaje się wyłączyć i świeci. Wersje EURO używane będą miały duże przebiegi. USA zdecydowanie mniejsze. Coś za coś. Ja trafiłem na OBK z dobrego źródła, z przebiegiem 10.000 mil z 2007 roku w bardzo dobrej cenie. Tom [ Dodano: Nie Kwi 05, 2009 11:10 am ] W tym drugim, przebieg wydaje mi sie troche podejrzany, ale to mozna zweryfikowac po wygladzie fotela kierowcy, kierownicy i tapicerki w okolicy kierowcy. VIN i Carfax czasami pomagają podjąć dobrą decyzję co nie znaczy, że nie trzeba sięgnąć po inne środki sprawdzenia stanu auta Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadow1966 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi, każda uwaga jest dla mnie cenna! Czekam na następne! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 A czy OBK 2.5 XT nie bylby dobrym wyborem? W wersji US mozna go jeszcze troszke podkrecic zeby bylo wiecej mocy przy pomocy Accessporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 pamietaj o jedynym ze outback US jest robiony w USA a outback EU jest robiony w japoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Podejrzewam że zostało niewiele US Speców godnych uwagi. Opłacało sie sprowadzac kiedy $ był po 2 złote. Czyli od paru mieśięcy nic nowego na rynek raczej nie trafiło. Zostały te dośc mocno przebrane. Co do 3 vs 2.5, żaden nie jest demonem prędkości. Dodatkowo 3 l jest tylko w automacie i to ponoc dość kiepskim. 245 mułów raczej niż koni. Ale jeśli dla żony tylko to 2.5 EU Spec powinno być ok :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Podejrzewam że zostało niewiele US Speców godnych uwagi. Opłacało sie sprowadzac kiedy $ był po 2 złote. Czyli od paru mieśięcy nic nowego na rynek raczej nie trafiło True, true Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Jest natomiast problem z hamowaniembez przesady, tak źle nie ma :wink: Wersje EURO używane będą miały duże przebiegiZa niedługo będzie wersja euro z małym przebiegiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Pytanie co się kryje pod hasłem " mały przebieg". Wszystko zależy od punktu odniesienia i użytkowania. Bez problemów można skatować OBK przez 60k km w mieście bardziej niż przez 150k km w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 No to może i ja się wypowiem... Cieszy mnie zainteresowanie moim autem :wink: Shadow1966 - odpisałem już na PW. Informacje, które wygrzebał Kuba na temat spalania potwierdzam - sam je w końcu napisałem Zmieniło się tyle, że nie jeżdżę bez przerwy w korkach, a co za tym idzie spalanie miejskie spadło do 15-16 litrów. Co do wersji USA vs. Europa - ja, jako właściciel wersji EU mam jedyne możliwe zdanie. Niestety nie podam żadnych nowych argumentów dla podtrzymania tej tezy niż te, które już padły. Dla mnie wystarczającym jest miejsce montażu, o którym wspomniał ppmarian... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się