SS.Forester Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam. Denerwuje mnie, ze gdy odpalam - na zimnym silniku - Forka (2.0 D MY 09, przeb. ok 5000 km), po chwili staje się on glosny (w przedziale obrotow 1500-2200). Gdy sie rozgrzeje glosne dzwieki (takie jakby stuki metaliczne) ustaja. W ASO powiedzieli, ze ten typ diesla tak ma bo ponoc komputer "ustwaia" prace silnika. Czy spotkaliscie sie z podobnymi objawami w Waszych autach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 podejrzewam że bedziesz miał problem z odpowiedzią szybką bo chyba za wiele tych aut jeszcze tu nie ma, ale jak to mawią "szukajcie a znajdziecie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 ...Czy spotkaliscie sie z podobnymi objawami w Waszych autach? Legac 2.0D ma to to samo. Spalanie stukowe benzynowki to przy tym dyskretny szmer... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 u mnie nie ma tego problemu ale auto stoi w garażu więc nie odpalam przy niższych temp niż 10 stopni Zauważyłem że zaraz po uruchomieniu są o jakieś 200-250RPM wyższe obroty na jałowym po chwili jak tylko silnik się nagrzewa spadają w okolice 700rpm ogólnie żecz biorąc diesel jako taki zimny jest mało kulturalny chyba że chodzi tobie o rezonans z wydechu czy turbiny który np w moime objawia się w przedziale 2000-2500 RPM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS.Forester Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 No wlasnie. Malo ich jezdzi i trudno zebrac opinie. Objawia sie to tylko na calkiem zimnym silniku. Zobacze jak bedzie przy wyzszych temperaturach o poranku. Idzie wiosna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktostam Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Mam to samo ale pojawilo sie dopiero przy 19k. Ten metaliczny wydzwiek jest dosc ostry znika zanim zgasnie kontrolka temperatury silnika. Dziwne o tyle ze nie bylo a jest. -- Pn gru 13, 2010 9:31 am -- Jak z problemem? Rozwiazany? Jak? U mnie jutro panowie chca ladowac nowy soft. Tak im Powiedzialo S. Mi sie niestety wydaje ze mam oleju po zmianie za duzo (przeglad na 15k). Nie przybywa ale jest za duzo. Czyli juz w srode rano po nocy bede wiedzial czy pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 U mnie jutro panowie chca ladowac nowy soft. Tak im Powiedzialo S. Zastanów się, zanim będzie za późno! Jeśli nie ufasz moim niekiedy awanturniczym wypowiedziom, poczytaj opinie innych - są tu co najmniej 2 wątki na ten temat. I jeszcze uwaga: S. zaleca, ale nie może Cię do tego zmusić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelbujalski Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam, w moim Foresterze jest podobnie rano po odpaleniu auta silnik pracuje głośniej, jak się doda mocniej gazu wyraźnie słychać metaliczne stuki i słychać je aż do rozgrzania silnika (najpierw ustają stuki w silniku potem gaśnie lampka) Po rozgrzaniu silnika stukanie ustaje i robi się cisza silnik cichutko mruczy. Panowie w ASO mówili że ten typ tak ma i że to normalne ….. Przebieg: 20 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się