sfaragdas Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? A, czym odczytałeś,.. w jakim legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 No właśnie, pojawia się po odpaleniu zimnego silnika, np rano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? NIE RAZ po polsku , błąd klapek dodatkowego powietrza , to są klapki pod ko ss. przed głowica , tam są klapki , silniczki, a po drugiej stronie potencj. Powiem tyle drogo Ale da sie bez tego żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? A, czym odczytałeś,.. w jakim legacy? a co za różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? NIE RAZ po polsku , błąd klapek dodatkowego powietrza , to są klapki pod ko ss. przed głowica , tam są klapki , silniczki, a po drugiej stronie potencj. Powiem tyle drogo Ale da sie bez tego żyć Czyli, że się nie przejmować tym? Akurat w Foresterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 P2441 OK temat roztrzaskany ;-) tak jak Carfit pisał dwa zawory EGR i dodatkowego powietrza ;-) Czyszczenie nic nie daje tak jak to robili nie powiem w jakim serwisie nieautoryzowanym w Warszawie ;-) Oczywiście to tylko do ekologii... Koszt zmiany to 2x 750zl netto + robocizna ;-) Dlaczego 2x?? Bo jak zmieniać to jednocześnie dwa żeby za miesiąc nie zmieniać drugiego ;-) Często pada też przekaźnik od pompy powietrza ale to inny błąd ;-) natomiast jak padnie pompa dopowietrzająca to koszty powyżej 3000zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 witam jak w temacie spotkal sie ktos z tym?? A, czym odczytałeś,.. w jakim legacy? Czym odczytałem na PW, a Legacy to 2.0 z EGR-em i pompą dopowietrzającą czyli te 165km... W Forysiach to samo... a jak ma ktoś gaz to załatwia się pompa dopowietrzająca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Powiem tyle drogo Ale da sie bez tego żyć Tylko tempomat nie działa i każdy kto wchodzi do samochodu pyta co to za kontrolki tak migają. A swoją drogą to proponuję żeby centrala rozesłała informację do serwisów że taki błąd istnieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 hmm drogo zalezy jak dla kogo ;-) jak kogos stac na takie auto to mysle ze 1,5 kloca raz na 137tys km to nie problem ;-) nie liczac lambdy za 800zl ;-) i przekaznika za 60zl ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 najtanszym rozwiazaniem jest kupic sknaer OBD2 na allll....llll...lllegro za 80zl ktory wyswietla jak na kalkulatorze jaki sie ma blad i co wazne ma funkcje ich kasowania ;-) raz na 3 dni kasowac i po problemie ;-) bo ten blad nie wyswietla sie odr razu tylko jak zawor nie moze sie otworzyc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 nie liczac lambdy za 800zl ;-) i przekaznika za 60zl ;-) No cóż, za błędne diagnozy serwisu ktoś musi zapłacić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 ale jakie bledne diagnozy ;-) , sam widziales swoj przekaznik ;-) wiec nic sie nie odzywaj... a sonda dzieki twojej jezdzie dlugo wytrzymala ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczu Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 odkopuje temat, ale u mnie też to wyskoczyło (impreza 2.0 NA my06) serwis skasował błąd, narazie błąd ponownie się nie pokazał - powiedzieli, że "nowe modele tego nie mają i jeżdzą" i że raczej się tego nie naprawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Jest nawet temat na SIDC i NASIOC jak usunac caly system i ktore bledy wylaczyc(jest tam ich powiazanych dosc sporo) Ale nikt mi nie potrafi powiedziecz czy/jak je wylaczyc samemu (tzn.jaki program/kabel) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 No właśnie jakiś interfejs ? Ale sprawdzony kpl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się