Skocz do zawartości

Czy zaufać Subaru?


sailor

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli możesz jeszcze trochę poczekać, to zrób to, bo lada chwila będzie dostępny nowy Legend, V6 3.5 o mocy 300KM i stałym napędzie na 4 koła.

cena będzie trochę wyższa niż obecnego modelu.

 

 

http://www.world.honda.com/news/2004/4041007.html

Link przedstawia nowy system napędu 4 x 4 który moze się okazać rewolucją wynika tak przynajmniej z pierwszych testów w Japoni.

Sprawdza się lepiej niż systemy Nissana , Subaru , Mitsubishi.

http://www.world.honda.com/HDTV/news/2004-4040401a/

tekst z testu przeprowadzonego w JP na torze Tsukuba w roli głównej nowy Legend od Mugena.

 

While visiting Japan last week I picked up the latest issue of BestCar Magazine. Inside this issue is a multi-page article regarding the new RL. The article is currently being translated, but so far there are some very interesting points.

 

The author of the article says he has been tracking the development of the RL/Legend since a development prototype was tested at the Nürburgring last year. According to the article, an RL/Legend test mule with a prototype SH-AWD sytstem was tested at the 'Ring against a Skyline GT-R. The article states that the RL's lap times consistently bested the GT-R. The author makes the statement that the SH-AWD's performance dynamics are so innovative that he's convinced current systems from Nissan's GT-R, Subaru's Imprezza (WRX), and Mitsubishi's Lancer - leaders in AWD technology, are a step behind. He goes further and suggests that SH-AWD's performance handling dynamics are so groundbreaking that it threatens to surpass BMW's M5 class (hmmm - we shall see).

 

The next part of the article discusses the RL's styling and how within the Japanese press there had been many speculative drawings and CG graphics of the car's expected design. Upon the release of the RL concept sketches by Honda on April 1st, the reaction was said to be generally quite favorable. The consensus was this new RL/Legend design was very appealing, innovative and sporty. The article includes several CG (computer generated) images of the car, showing front and rear views, and they are quite accurate (this particular issue of the magazine hit newstands only 3 days after the official photos of the Legend/RL were released by Honda/Acura).

 

The RL's motor is discussed briefly, and it mentions that it will be dubbed "S-VTEC". It's unclear whether the "S" represents "Super" or "Sports". The writer predicts that the motor will be the blueprint for the powrplant of the next NSX. As we've heard from the NYIAS, there is extensive use of carbon and aluminum components in the engine, drivetrain and aluminum die-cast panels/parts in the body structure with the purpose of minimizing weight, while maintaining structural strength. Definitely with this new RL/Legend, the focus is on sports performance - it is evident in the powertrain and the bolder design of the car.

 

The (speculated) dimensions and specs listed are as follows*:

Length: 196.5 in. (193.5 in.)

Width: 72.8 in. (72.6 in.)

Height: 57.0 in. (57.1 in.)

Wheelbase: 114.3 in. (110.2 in.)

Weight: 3,748

Engine (mentioned above): J35A S-VTEC

Displacement: 3.5L

Horsepower: 280 @6200 rpm, 300 (for North America)

Torque: 260lb-ft @ 5000 rpm

Price: $40K USD

 

Tu krótki filmik z Legendem oraz za kierownicą legenda Best Motoring Tsuchiya. Szczegółnie imponująco pokonuje jeden zakręt !!!!

 

http://www.honda.co.jp/LEGEND/driving-movie/tsuchiya/index.html

 

Szczeolnie polecam się wczytać w opis systemu SH-AWD

System reaguje nie tylko na warunki zewnetrzne, ale i uwzglednia styl jazdy kierowcy. Moment obrotowy przekazywany jest na przednia i tylnia os w stosunku zmiennym w zakresie od 30:70 do 70:30, a regulacja rozdzialu momentu obrotowego na kolach tylnych (prawe - lewe) odbywa sie w zakresie od 0:100 do 100:0. Tego nie potrafi nawet elektroniczne dyferencjaly Evo VIII!

 

I na koniec Legen by Mugen (oficialny tuner Hondy)

http://www.forumfree.net/?t=2738991&st=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...przedstawia nowy system napędu 4 x 4 który moze się okazać rewolucją wynika tak przynajmniej z pierwszych testów w Japoni.

Sprawdza się lepiej niż systemy Nissana , Subaru , Mitsubishi....

 

No w końcu mamy 21 Wiek, a tamte rozwiązania są z 20 Wieku :) !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli możesz jeszcze trochę poczekać, to zrób to, bo lada chwila będzie dostępny nowy Legend, V6 3.5 o mocy 300KM i stałym napędzie na 4 koła.

cena będzie trochę wyższa niż obecnego modelu.

 

Lada dzien... Za wielką wodą już idzie jak ciepłe buły, do Polski ma zawitać oficjalnie w 2006 roku - tak informują sprzedawcy Hondy, ale mogą ściemniać żeby ludzie nie czekali tylko brali to co zalega ze starych zapasów :wink: Twierdzą jednak, że na zamówienie sprowadzą.

Znajomy był strasznie napalony pod koniec zeszłego roku ale wtedy jeszcze nic konkretnego nie potrafili odpowiedzieć więc olał i kupił A6.

 

Trochę wyzsza cena - "stara" kosztuje brutto 190k nową szacują na 250 - 260, ale to się okaże.

W US stara kosztowała zdaje się 42k$ lub 45k$, nowa zaczyna się od 49k$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że byłem ostatnio stałym bywalcem forum Toyoty, to pozwolę sobie przytoczyć fakt, że był tam jeden pechowiec, co zakupił nowiutką avensis i dwa dni po zakupie, miał mały potop, bo okazało się, ze przeciekało mocowanie relingów dachowych. W efekcie zalane pół kopitu, sporo elektroniki, przedni słupek itp. O ile pamiętam to od 3-4 miesięcy buja się po serwisach toyoty, wysyła pisma to TMP i jest totalnie olewany. Wykonywane naprawy są doraźnie i nie usuwają wskazanych usterek. Wymianę pojazdu na wolny od wad to chyba w sądzie musiałby wywalczyć. A jak (nie)działa elektronika po zalaniu, to większość potrafi sobie wyobrazić :) Odnośnika do wątku teraz nie mogę podać, bo akurat aktualizują bazę na forum :) Niemniej, prawdziwa sieć serwisowa jak widać problemu nie rozwiązuje, a wtopienie 120 tys zł w auto które przecieka jak kabriolet bez zamkniętego dachu jest przykrym doświadczeniem.

 

No to poczytaj starsze watki na tym forum.

Nie jeden przyprawi Cię o palitacje serca.

Głównie nie chodzi o to, że dach był dziurawy, albo coś tym rodzaju.

W przypadku Subaru autoryzowany serwis potrafi zabić twój zupełnie dobry samochód, dlatego kpiną jest ranking na najlepszy serwis SIP :evil: przyklejony na tym forum.

 

Sam opowiedział bym Ci dwie historie, od których włos się jeży...

... ale to późna pora więc... lepiej śpij dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poczytaj starsze watki na tym forum.

Nie jeden przyprawi Cię o palitacje serca.

Głównie nie chodzi o to, że dach był dziurawy, albo coś tym rodzaju.

W przypadku Subaru autoryzowany serwis potrafi zabić twój zupełnie dobry samochód, dlatego kpiną jest ranking na najlepszy serwis SIP :evil: przyklejony na tym forum.

 

Sam opowiedział bym Ci dwie historie, od których włos się jeży...

... ale to późna pora więc... lepiej śpij dobrze :D

 

Heh :) Mój pierwszy szuwarek nie jest najmłodszym autem, więc nie specjalnie jest sens z nim do ASO jeździć, bo poziom cen jest kosmiczny w porównaniu do moich możliwości. Dlatego auto robię w nieautoryzowanym warsztacie, ale znającym się dobrze na marce. Zapewne kilku forumowiczów z Krakowa też korzysta z tego warsztatu :) Jak na razie auto opuszcza warsztat w stanie lepszym niż dojeżdża :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego nowego napedu Legenda to juz byly rozmowy na ten temat.

 

A filmik jest podejzany. On naprawde szybko przejezdza te zakrety, a na kierowce prawie nie dzialaja zadne sily. Nawet nozke trzyma caly czas w tej samej pozycji :roll: Chyba, ze karoseria jest jakos naelektryzowana i wytwarza pole elektromagnetyczne eliminujace wiekszosc sil :lol:

 

A to, ze na torze pokonal WRXa to zadne zaskoczenie :roll:

 

 

Poczekajmy, az to wejdzie na rynek europejski i az minie w USA poczatkowy zachwyt :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawy na gwarancji:

- tarcze przednie + klocki

- łączniki stabilizatora

- błędy komputera

 

W sumie niewiele jak na 45 kkm w ciągu roku.

Mam też Toyotę LJ 70 255 kkm i 14 lat - zero napraw.

 

Brać te 3 L, brać, brać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh :) Mój pierwszy szuwarek nie jest najmłodszym autem, więc nie specjalnie jest sens z nim do ASO jeździć, bo poziom cen jest kosmiczny w porównaniu do moich możliwości. Dlatego auto robię w nieautoryzowanym warsztacie, ale znającym się dobrze na marce. Zapewne kilku forumowiczów z Krakowa też korzysta z tego warsztatu :) Jak na razie auto opuszcza warsztat w stanie lepszym niż dojeżdża :)

 

Wydaje mi się, że zbaczamy z tematu.

Temat brzmi: na co wydać $100k ?

Taki jegomość chciałby nie tylko kupić "dobry" samochód ale też odwiedzać "dobry serwis" i w czasie przeglądu korzystać z auta zastępczego, a może też napić się dobrej kawy, zanim oddadzą mu auto ...itp...

 

Aflinta,

jestem pewien, że wiesz o czym mówię

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że zbaczamy z tematu.

Temat brzmi: na co wydać $100k ?

Taki jegomość chciałby nie tylko kupić "dobry" samochód ale też odwiedzać "dobry serwis" i w czasie przeglądu korzystać z auta zastępczego, a może też napić się dobrej kawy, zanim oddadzą mu auto ...itp...

 

Aflinta,

jestem pewien, że wiesz o czym mówię

:lol:

 

No fakt, to zupełnie inna perspektywa :) $100k to sporo kasy, ja bym se kupił dwa auta, jakby się jedno rozsypało to wtedy będę miał zastępcze ;) Być może są ASO w których pracują mechanicy, którzy kochają auta które naprawiają (ale nie tak, że auto co drugi dzień do nich wraca, tylko tak, by zawsze było dopieszczone), ale ja się z takim jeszcze nie spotkałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam justy ma dokladnie 14 lat. Nie jestem tak w 100% zadowolony z tego samochodziku pomijam spalanie :lol: ale od października wymienilem juz wał sprzengło całe hamulce (wszystko łacznie z rurkami) ostatnio przestała działać tylna wycieraczka przedni przegub także ledwo zipie chłodnica wycieków było juz z 5 6 hmmm? juz nie licze...To oczywiscie nie jest koniec może połowa czarnej listy :shock: .Jestem 2 właścicielem poprzednim była kobieta wiec nie katowała samochodzika!Choć nie sądze aby również się przejmowała losem swojego autka :? .Aczkolwiek ma coś w sobie :?: nie wiem co to jest ale chce się nim jeżdzić jedyne co wychodzi na plusa :wink: to blacha korozji prawie brak jak na ten wiek.Ogółem mówiąc w skali od 1 do 10 moje justy dostanie 5 bo jezdzi...(wszystkie awarie jak narazie idzie wczesniej wykryć) To jest DUŻY plus. :roll:

 

Huzar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...