Skocz do zawartości

Klika uwag dla przyszłych posiadaczy H&S


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! :P:P:P

Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na:

a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą.

B) jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony.

c.) w związku z tym że to łaczenie wypada przy osłonie, końcówka nie wpasowała się idealnie w miejsce pod zderzakiem i trzeba było troszkę rurę przed tłumikiem wygiąc :?

d.) orginalny tłumik ma mocowania w kształcie grubych prętów. A H&S w kształcie haczyków ale wykonanych z cieńszego pręta. I po zamontowaniu jest troszkę luzów w gumowych uchwytach na których montuje się tłumik ....

no i to tyle.......

Pozatym jeszce raz........MIODZIO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? :cry:

Słychać, ale jak założysz H&S słychać jeszcze lepiej. :-) O wiele lepiej. Więc jak porównasz Imprezę z H&S do tej z układem fabrycznym, to faktycznie nie słychać. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie!!!

 

Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? :cry:

 

No tak sobie... Po krótkiej rundce mogę powiedzieć, że chodzi całkiem zwyczajnie, bez ekscesów, które są pożądane. :P Ale i tak ekstra autko... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! :P:P:P

 

Ciesze się, że w końcu się udało i że jesteś zadowolony z efektu :D

 

Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na:

a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą.

 

To była ewidentna pomyłka. BTW, krótszą rurę dostałeś od mojego wspólnika, który nie czyta tego szacownego forum :roll:

 

B) jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony.

 

Kształt wydechu nie przewiduje dodatkowych modyfikacji, takich jak osłona tylnego dyfra, która zajmuje dodatkowe miejsce. Rozumiem, że to był główny powód problemów podczas instalacji. Ale oczywiście dla Szczepana nie jest to problem.

 

Pozatym jeszce raz........MIODZIO

 

Poczekaj, aż założysz downpipe i wyrzucisz kata :wink:

Wtedy robi wrażenie :mrgreen: Cieszę sie, że jesteś zadowolony...

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten luz jest nie tylko w Foresterze. U mnie w GT również to wszystko troszkę lata i tłucze się czasem, ale tylko na wolnych obrotach. Poza tym to łączenie jest faktycznie koło dyfra i przez to jest niżej nad ziemią.

 

Mam u siebie turboback SS i montaz byl dziecinnie prosty, nic nie lata i nie stuka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...