Jump to content

Klika uwag dla przyszłych posiadaczy H&S


Piskoor

Recommended Posts

Posted

No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! :P:P:P

Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na:

a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą.

B) jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony.

c.) w związku z tym że to łaczenie wypada przy osłonie, końcówka nie wpasowała się idealnie w miejsce pod zderzakiem i trzeba było troszkę rurę przed tłumikiem wygiąc :?

d.) orginalny tłumik ma mocowania w kształcie grubych prętów. A H&S w kształcie haczyków ale wykonanych z cieńszego pręta. I po zamontowaniu jest troszkę luzów w gumowych uchwytach na których montuje się tłumik ....

no i to tyle.......

Pozatym jeszce raz........MIODZIO

Posted

Ten luz jest nie tylko w Foresterze. U mnie w GT również to wszystko troszkę lata i tłucze się czasem, ale tylko na wolnych obrotach. Poza tym to łączenie jest faktycznie koło dyfra i przez to jest niżej nad ziemią.

Posted
Pełny założyłeś

 

Center pipe + końcowy

Posted

Hi Piskoor!!!

 

Wow... to w końcu słyszysz, że masz boxera. :D

Gratulacje i do zobaczenia na następnym spotkaniu w Wawce. :)

Mam nadzieję, że jakoś niedługo.

 

Pozdrawiam,

Adimas.

Posted
Wow... to w końcu słyszysz, że masz boxera. :D

Gratulacje i do zobaczenia na następnym spotkaniu w Wawce. :)

Mam nadzieję, że jakoś niedługo.

 

Również mam taką nadzieję. trzeba skonsultować, czy dźwięk jest taki fajny. 8) :lol: :wink:

Posted

Panowie!!!

 

Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? :cry:

Posted
Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? :cry:

Słychać, ale jak założysz H&S słychać jeszcze lepiej. :-) O wiele lepiej. Więc jak porównasz Imprezę z H&S do tej z układem fabrycznym, to faktycznie nie słychać. ;-)

Posted
Panowie!!!

 

Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? :cry:

 

No tak sobie... Po krótkiej rundce mogę powiedzieć, że chodzi całkiem zwyczajnie, bez ekscesów, które są pożądane. :P Ale i tak ekstra autko... :)

Posted
No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! :P:P:P

 

Ciesze się, że w końcu się udało i że jesteś zadowolony z efektu :D

 

Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na:

a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą.

 

To była ewidentna pomyłka. BTW, krótszą rurę dostałeś od mojego wspólnika, który nie czyta tego szacownego forum :roll:

 

B) jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony.

 

Kształt wydechu nie przewiduje dodatkowych modyfikacji, takich jak osłona tylnego dyfra, która zajmuje dodatkowe miejsce. Rozumiem, że to był główny powód problemów podczas instalacji. Ale oczywiście dla Szczepana nie jest to problem.

 

Pozatym jeszce raz........MIODZIO

 

Poczekaj, aż założysz downpipe i wyrzucisz kata :wink:

Wtedy robi wrażenie :mrgreen: Cieszę sie, że jesteś zadowolony...

 

pozdrawiam!

Posted
Ten luz jest nie tylko w Foresterze. U mnie w GT również to wszystko troszkę lata i tłucze się czasem, ale tylko na wolnych obrotach. Poza tym to łączenie jest faktycznie koło dyfra i przez to jest niżej nad ziemią.

 

Mam u siebie turboback SS i montaz byl dziecinnie prosty, nic nie lata i nie stuka :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...