Piskoor Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na: a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą. jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony. c.) w związku z tym że to łaczenie wypada przy osłonie, końcówka nie wpasowała się idealnie w miejsce pod zderzakiem i trzeba było troszkę rurę przed tłumikiem wygiąc :? d.) orginalny tłumik ma mocowania w kształcie grubych prętów. A H&S w kształcie haczyków ale wykonanych z cieńszego pręta. I po zamontowaniu jest troszkę luzów w gumowych uchwytach na których montuje się tłumik .... no i to tyle....... Pozatym jeszce raz........MIODZIO
Jakublad Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Ten luz jest nie tylko w Foresterze. U mnie w GT również to wszystko troszkę lata i tłucze się czasem, ale tylko na wolnych obrotach. Poza tym to łączenie jest faktycznie koło dyfra i przez to jest niżej nad ziemią.
Adimas Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Hi Piskoor!!! Wow... to w końcu słyszysz, że masz boxera. Gratulacje i do zobaczenia na następnym spotkaniu w Wawce. Mam nadzieję, że jakoś niedługo. Pozdrawiam, Adimas.
Polini Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Wow... to w końcu słyszysz, że masz boxera. Gratulacje i do zobaczenia na następnym spotkaniu w Wawce. Mam nadzieję, że jakoś niedługo. Również mam taką nadzieję. trzeba skonsultować, czy dźwięk jest taki fajny. 8) :wink:
Saval Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Panowie!!! Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)?
Jakublad Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? Słychać, ale jak założysz H&S słychać jeszcze lepiej. :-) O wiele lepiej. Więc jak porównasz Imprezę z H&S do tej z układem fabrycznym, to faktycznie nie słychać. ;-)
Polini Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Panowie!!! Czy to wszystko sie oznacza, ze seryjny uklad wydechowy jest ...nieakustyczny (czyt. nie slychac, ze to boxer)? No tak sobie... Po krótkiej rundce mogę powiedzieć, że chodzi całkiem zwyczajnie, bez ekscesów, które są pożądane. Ale i tak ekstra autko...
shodan Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 No ja wreszcie założyłem i .....łoł !!!!! Ciesze się, że w końcu się udało i że jesteś zadowolony z efektu Ale jeżeli ktoś planuje zakup to niech zwróci uwagę na: a) długośc center pipe- u mnie okazało się że była za długa, na szczęście Shodan miał drugą krótszą. To była ewidentna pomyłka. BTW, krótszą rurę dostałeś od mojego wspólnika, który nie czyta tego szacownego forum :roll: jeżeli ma się osłonę tylnego dyfrencjału to wypada tam akurat łączenie center pipe z elementem końcowym i napieprza to w bok tej osłony. Szczepan rozwiązał to przyklejając kawał gumy na boku tej oslony. Kształt wydechu nie przewiduje dodatkowych modyfikacji, takich jak osłona tylnego dyfra, która zajmuje dodatkowe miejsce. Rozumiem, że to był główny powód problemów podczas instalacji. Ale oczywiście dla Szczepana nie jest to problem. Pozatym jeszce raz........MIODZIO Poczekaj, aż założysz downpipe i wyrzucisz kata :wink: Wtedy robi wrażenie Cieszę sie, że jesteś zadowolony... pozdrawiam!
TomekEl Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 Ten luz jest nie tylko w Foresterze. U mnie w GT również to wszystko troszkę lata i tłucze się czasem, ale tylko na wolnych obrotach. Poza tym to łączenie jest faktycznie koło dyfra i przez to jest niżej nad ziemią. Mam u siebie turboback SS i montaz byl dziecinnie prosty, nic nie lata i nie stuka
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.