tomoking Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Mam pytanie Sti 2007 Czy ma sens wymiana seryjnego downpipe z katalizatorem za inny z poszerzonym kołnierzem oczywiście bez katalizatora i pozostawienie reszty seryjnego układu wydechowego. Chodzi mi o to aby mój wydech nie był za głosny ale abym go "odetkal" przed strojeniem Ecutekiem .... ... jaką średnicę ma seryjny układ wydechowy w estiaju ? Dzięki Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Chodzi mi o to aby mój wydech nie był za głosny ale abym go "odetkal" przed strojeniem Ecutekiem .... ... jaką średnicę ma seryjny układ wydechowy w estiaju ? Znane mi firmy strojące Ecutekiem nie wystoroją Ci wozu, jeśli nie będziesz miał pełnego przelotu. Ale mogę się mylić. A co do głośności: to w dużej części kwestia tego, jaki wydech zastosujesz i czy weźmiesz 2.5", czy 3". Ja mam przelot 2.5" H&S i nie jest on męczący - jak ostatnio wiozłem kolegów-Forumowiczów z Trójmiasta (SebastianZ1, kashmere, Niumen), stwierdzili, że coś cicho u mnie . Seria ma 2.5". Chyba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ak ostatnio wiozłem kolegów-Forumowiczów z Trójmiasta, stwierdzili, że coś cicho u mnie . jest cicho :wink: Jak będziesz miał wydech 2,5 cala to będzie ok z głośnością. Są ciche wydechy takie jak np HKS silent power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 tomoking, jest to bez sensu, zrobisz przelot na początku a później będziesz miał zatkany wydech. Zacznij od 2 strony wymień końcowy a później resztę. Albo jeżeli już chcesz coś wymienić to też możesz zacząć od wymiany up=pipe`a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 W poprzendiej Imprezie mialem Supersprinta od turbiny do konca na sportowym katalizatorze (z zestawu Supersprinta) zejscie od turbo niestety waskie. Wydech ani nie byl meczacy ani glosny, do tego nie bylo problemu z przeladowywaniem i check engine. Zestaw kupiony w ASO Koper za posrednictwem forumowicza Raju. Moge polecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 [Albo jeżeli już chcesz coś wymienić to też możesz zacząć od wymiany up=pipe`a. po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Adam., no...żeby mieć EGT w okolicach 1100 Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoking Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 w poprzedniej Imprezie mialem Supersprinta od turbo do konca 3" (kolnierz na downpipe byl dodatkowo poszerzany) .. bylo BAAARDZO glosno . Myslalem, ze najbardziej wydech przytkany jest katalizatorem .... aha , w starej Imprezie (2001) mialem Cold Air Intake .... warto kombinowac z dolotem w nowych modelach, czy sobie odpuscic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 był głośny bo 3" dolot zostawiłbym seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 w poprzedniej Imprezie mialem Supersprinta od turbo do konca 3" (kolnierz na downpipe byl dodatkowo poszerzany) .. bylo BAAARDZO glosno .Myslalem, ze najbardziej wydech przytkany jest katalizatorem .... aha , w starej Imprezie (2001) mialem Cold Air Intake .... warto kombinowac z dolotem w nowych modelach, czy sobie odpuscic ? Ja mowilem o Supersprincie 2,5 , czy cos kolo tego, ze sportowym katalizatorem a nie seryjnym Co do dolotu to spotkalem sie juz z niejedna opinia ze nie ma sensu zmieniac dolotu na stozek, warto pozostawic seriw tyle ze czesto wymieniac filtr powietra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoking Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 pokombinuje wiec z 2,5 " od turbiny do konca a z dolotem sobie odpuszcze. Aha.... jak panowie widzicie sprawe z kolektorem wydechowym i uppipe ? .... korci mnie zestaw APS .... http://www.airpowersystems.com/us_spec/ ... 06_sti.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 dokładnie - montowanie stożka mija sie z celem odnośnie kolektorów - słyszałem opinię, że rzadko który daje wymierne efekty, a jeśli już to taki z górnej półki cenowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Też jakoś nie wierzę w magiczną moc wymiany kolektorów. Dodam, że wymianą kolektorów możesz zabić bokserowy bulgot, a to jest trochę skórka za wyprawkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się