gucio1200 Opublikowano 6 Stycznia Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia (edytowane) Hej, nie będę otwierał nowego wątku, mam trochę pytań, jeżeli ktoś był by w stanie mi odrobinę pomóc lub mnie nakierować. Auto nie było nigdy dzwonowane i nie wygląda nigdzie aby było naprawiane, a przynajmniej ja o tym nic nie wiem. Nie mogę odkopać poprzednich wyników geo przed renowacją. Jest to WRX po konwersji na STI, po pełnej renowacji - cały zawias został zrzucony do gołej budy i montowane wszystko na nowo po malowaniu. Po złożeniu geometria wyszła jak na załączonym zdjęciu. Moje przemyślenia i pytania: - Przód i WSZ można ograć podkładkami. - Co z tyłem ? Czy przesunięcie koła na osi tylnej -7mm wynika z przesunięcia belki i trust angle nie na 0 stopni 0' ? Belka ma regulacje według spec. 30' w obie strony. Przy odrobinie liczenia i założeniu że długość tylnej osi to 1480mm - wychodzi ok. 6.44mm regulacji w każdą stronę - czyli max różnica między LT a PT kołem ~ 13mm. Pytanie czy wahacz wzdłużny pozwoli na jakiekolwiek przesunięcie kół względem siebie. - Różnica rozstawów osi również mogła by wskazywać na nie symetryczne przesunięcie belek/sanek względem siebie. Czy wgl. źle interpretuje wyniki pomiaru geometrii ? Za wszelaką pomoc w zrozumieniu i tipach ogromnie podziękuję pomukami Edytowane 6 Stycznia przez gucio1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 23 godziny temu, gucio1200 napisał(a): Czy przesunięcie koła na osi tylnej -7mm wynika z przesunięcia belki i trust angle nie na 0 stopni 0' ? Belka ma regulacje według spec. 30' w obie strony. Przy odrobinie liczenia i założeniu że długość tylnej osi to 1480mm - wychodzi ok. 6.44mm regulacji w każdą stronę - czyli max różnica między LT a PT kołem ~ 13mm Ja bym pojechał jeszcze gdzie indziej na ten pomiar i jeśli masz warunki to pod autem możesz zrobić porównanie długim drutem z jakiejś cewki elektr. (sznurki zbyt elastyczne) ale tylko po przekątnych nadwozia i potem zawieszenia - wahaczy, zwrotnic -złapać odpowiadające sobie punkty. Czy auto ściąga? Przy tych ustawieniach pewnie niekoniecznie , tylko WSZ o pół stopnia się różni. Obliczyłeś dobrze, tylko czy jesteś w środkowym zakresie regulacji? Bo może być tak ,że w tą dobrą stronę akurat się nie przesuniesz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia A auto ściąga?, albo jakieś inne objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Hej, jeszcze tego nie wiem, bo nim nie jeździłem. Na tą chwilę zostały przemapowane wtryski aby móc wgl. auto odpalić i się toczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się