rafau Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam, Tak mnie cos zaczelo zastanawiac, z roznic pomiedzy Bug Eye wersja EU i US mozemy wymienic miedzy innymi ( z tego co znalazlem po forach) * mniejsza moc wersji amerykanskiej - czy to jest prawda? Jak moc moze byc mniejsza skor sa to to te same silniki...moze ktos to wyjasnic * roznice w zawieszeniu - czy jest to tak naprawde odczuwalne czyt. czy wersja amerykanske jest baaaaaaardzo miekka czy jest to roznica ledo odczuwalna? * czesci eksploatacyjne - czy sa duze problemy w Polsce dorwac czesci do weresji amerykacnkiej? Czy roznice w ich cenach sa duze? Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na madre odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 * mniejsza moc wersji amerykanskiej - czy to jest prawda? Bzdura. * roznice w zawieszeniu Kolejna bzdura. czesci eksploatacyjne - czy sa duze problemy w Polsce dorwac czesci do weresji amerykacnkiej? Czy roznice w ich cenach sa duze? To są, pomimo kilku różnic, tak naprawdę te same auta. Tutaj znajdziesz wszystkie różnice :arrow: http://www.4impreza.pl/roznice-us-ue.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Andrzej_K, czasem! rzadko, ale czasem trafi się jakaś część, która w euroejskiej sieci dealerskiej jest bardzo droga. Poza tym są jakieś idiotyczne róznice, np. nie wiedzieć czemu w amerykańskiej wersji są inne czujniki położenia wałka rozrządu i w związku z tym inne wałki i głowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Andrzej_K. byla to pierwsza strona ktora wyswietla sie w google w wynikach wyszukiwania i byla to tez pierwsza strona na ktorej czytalem o roznicach. Pozniej zaczalem sie w to wglebiac i wyladowalem na jakims forum gdzie byla podobna dyskusja o roznicach i z tego co tam wyczytalem sa roznice w zawieszeniu. Chcialem to potwierdzic i po to ten temat. Jesli piszesz ze nie ma takowych OK, ciesze sie bo ktos gdzies na innym firum sie pomylil. Jesli chodzi o moc to tak jak Azrael napisal jesli silniki roznia sie czujnikiem halla, maja inne walki i czapki to musi stad wynikac jakas roznica, jedno rozwiazanie musi byc trwalsze od drugiego itp. Nie siedze za bardzo w tematach Subaru, choc juz niedlugo bede posiadaczem i chcialbym sie dowiedziec o tym aucie jak najwiecej a zwlaszcza o roznicach pomiedzy US a EU bo teraz dosc duzo sie pojawia egzemplarzy zza oceanu i wybor jest jeszcze ciezszy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Mogą też byc np. różnice modelowe np. różne cześci/funkcje się pojawiały w modelach amerykańskich w innych rocznikach modelowych. Dla mnie mistrzowska jest procedura programowania pilota do drzwi w amerykanach, jakiś kompletny idiotyzm z zamykaniem i otwieraniem drzwi ileś razy i właczaniem i wyłaczaniem stacyjki. W praktyce średnio utrzymanie powinno kosztowac tyle samo i podstawowe osiągi są zbliżone. Oczywiście modele US do 05 włacznie nie posiadają w ogóle takiego wyposażenia jak hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 z hamulcami to wlasnie jest lipa wszyscy na to narzekaaja.....z jednej strony mozna chyba przelozyc hamulce z wersji EU ale wydaje mi sie ze po co kupowac cos co juz na starcie mialbym modyfikowac i jeszcze za to dodatkowo placic. Zainteresowany jestem dwoma egzemplarzami, jedno to werjsa europejska drugie amerykanska: :Subaru WRX US Subaru WRX EU Ceny dosc zblizone, przebiegi dosc rozne, zadalem pytanie w innym watku czy ktos cos wie o tych autach ale jeszcze nie dostalem odpowiedzi. Moze Ty Azrael bedziesz cos mi w stanie o nich powiedziec :oops Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Hamulce w wersji europejskiej też nie są jakieś rewelacyjne, większość ludzi używających ich do zwykłej jazdy na codzień narzeka. [ Dodano: Nie Lis 23, 2008 2:00 pm ] Oba linki nie działają u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Linki zaktualizowane, zapomialem ze nie dziala wklejanie golych linkow tylko trzeba je jakos otagowac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Ja żadnego nie kojarzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jezeli ten amerykanski ma orginalna skrzynie biegow, to musial byc delikatnie jezdzony. To jest MY2002 i one mialy jeszcze ta slaba skrzynie, od MY2003 byla juz wzmocniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Co masz na mysli piszac jezdzony? Nie dziwi Cie tak maly przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Nie patrzylem na opis, w tabelce przebieg jest 270000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDarth Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 http://moto.allegro.pl/item485659112_su ... e_zam.html wygląda naprawdę fajnie, ja mam US Speca z przebiegiem 93000 mil, zrobiłem duży przegląd i tylko leje paliwo . Nie dzieje się nic, klocki pasują od forestera choć fakt są przeciętne a wraz ze wzrostem temp. coraz słabsze, radio się nie nadaje trzeba wywalić , na benzynie vpower95 chodzi lepiej niż na 98 . Zawieszenie jest miększe ale bez przesady, jeśli to zadbany egzemplarz będziesz zadowolony, choć licznik przejechanych kilometrów w milach zawsze będzie drażnił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 witaj! też jeżdżę WRX'em z 2002 roku USspec (przebieg 48tys mil). Jeśli zamierzasz go kupić, dowiedz się czy ma tylną lampę przeciwmgielną (jeśli nie ma to trzeba trochę pogrzebać przy elektryce- sam jeszcze tego nie zrobiłem). Hamulce, moim zdaniem, do miasta wystarczają, ale i tak je zmienię w przyszłym roku, bo jakieś rewelacyjne to one nie są. W USspecach trzeba też zwrócić uwagę na felgi (standardowo 16x6,5- nie wchodzą na większy europejski zacisk- ktoś na forum pisał, że dystans rozwiązuje sprawę, ale mogę się mylić). Ten EU spec, z jednego z linków, które podałeś, wygląda ciekawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 * mniejsza moc wersji amerykanskiej - czy to jest prawda? Bzdura (...) moze nominalma moc i moment takie same, ale urban legend (poparta wrazeniami wieeeelu juzerow tych aut) glosi, ze USDM WRX ma inne krzywe mocy i momentu (innaczej zestrojone ECU - ekologia ), i dlatego w serii wydaje sie bardziej "zamulony" w poprownaniu do EDM WRX'a... * roznice w zawieszeniu Kolejna bzdura (...) sam bzdury pleciesz... USDM WRX ma inne (bardziej miekkie) sprezyny, i to juz z kolei nie urban legend, a fakt - numer katalogowy USDM i EDMM sprezyn jest inny... poza tym, czytamy co na ten temat (WRX USDM vs. EDM) mowi Szanowna Dyrekcja: Różnic homologacyjnych nie będę wymieniał, dość często była juz o tym mowa.Niektóre różnice techniczne (w nawiasie wersja US, jeżeli cytowane są konkretne dane) Prędkość maksymalna 232 (228) Tuning zawieszenia (bardziej miękkkie, dłuższy skok) Opony 217R17 (205R16) Felgi 17x7 (16x6,5) Hamulec przedni 292 mm (290) Tylny 288mm (262) Grubośc tylnej tarczy 18mm (10) Przełożenie przekładni kierowniczej 2,7 (3.0) Pojemnośc oleju silnikowego 5.0l (4.7) itd.itd. (...) :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=158180#158180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Dziekuje wszystkim za rzeczowe odpowiedzi, z tego co widze wersja Europeejska jest troszke bardziej "doinwestowana", mam naprawde ciezki orzech do zgryzienia teraz....zastanawia mnie tylko czemu tak malo imprez z serii "bug eye" jest na sprzedaz...znalazlem zaledwie kilka sztuk. Bede musial szukac i uderze do tego kolesia od US Spec zapytac o szczegoly, BTW ten przebieg wydaje mi sie niebotycznie niski jak na 6 letnie autko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 rafau przebieg auta w USA zwykle można sprawdzić na stronie www.carfax.com. Jeśli był regularnie serwisowany to wyświetlą się o tym informacje. Ja swojego buga tak sprawdzałem. Płacisz za tą usługę jakoś 25 baksów i działa przez 24h chyba. Warto wydrukować sobie od razu te informacje, albo zapisać cała stronę www, bo później nie uzyskasz już dostepu do tych danych (chyba, że znowu zapłacisz albo wykupisz, za większą kwotę, dostęp na ileś dni umożliwiający sprawdzenie wielu numerów VIN) pozdrawiam Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 sprawdzenie pojedynczego VIN to mniej niz $10 dostep na 30 dni to ok $25-30 przebieg bedzie podany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 sprawdzenie pojedynczego VIN to mniej niz $10dostep na 30 dni to ok $25-30 przebieg bedzie podany nie na carfaxie - właśnie sprawdzałem - 1 CARFAX Report for $29.99 10 CARFAX Reports for $34.99 Unlimited CARFAX Reports for $39.99 sprawdzałem też swoje auto na autocheck.com czy czymś takim, ale nie polecam (mniej informacji i niezbyt precyzyjne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 faktycznie mialem jakies nieaktualne dane albo cos mi sie pomerdalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafau Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Ja dalej mecze roznice pomiedzy wersja EU i US....rozeznalem sie troszke w temacie i mam kolejna sprawe ktora chcialbym z Wami potwierdzic... Sprawa pod tytulem: liczniki Wersja: Tear drop rok 2004 wersja: WRX Oto dwa zdjecia: oraz wersja amerykanska: O co kaman z predkosciomierzem? Jaka zatem jest maksymalna predkosc WRX MY04 ? Cos wersji amerykanskiej brakuje licznika do ksiazkowego 232...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 AFAIR wyjeżdża za licznik lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 co do tych linków na alledrogo, to Harvester dziś pisał na gg, że ten czarny walony z lewej tył- blacha prostowana/wymieniana i przód mocniej- ruszony osprzęt silnika, rama podobno nie tknięta. a co do różnic, EU ma więcej paliwa patrząc na liczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDarth Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 czasem niski przebieg bierze się z tego że auto stoi długo u blacharza.... Jest jeszcze polska strona ERP.PL (eurpejski rejestr pojazdów) wystawiają certyfikat o pochodzeniu auta a przez telefon gość opowiada Ci całą historię samochodu. Carfaxa nie używałem ale z ERP'u wiele mogłem się dowiedzieć przed zakupem... (stany licznika w momencie opuszczania stanów, niemiec , przy wjeździe do Polski, ile kasy wypłacała firma ubezpieczeniowa i na co.....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 rafau sam mam licznik w milach i też jest tak wyskalowany do 140mph=220km/h. Zamykając licznik wskazówka wychodzi poza skalę, trochę to głupie... chyba nie przypuszczali w USA, że ktoś w ogóle jeździ z taką prędkością. Może wynika to z jakichś przepisów, nie wiem. Ktoś na forum zmieniał licznik z US na EU (chyba Śmiech'u)- wysłałem mu PW, ale bez odzewu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się