Skocz do zawartości

rafau

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Krakow
  • Auto
    Impreza MY'04 WRX

Osiągnięcia rafau

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. rafau

    Coś mi stuka w GTku

    moze jakis film komórką na youtube wrzuć 8)
  2. znalazlem tam jedna srube i podwojna nakretke przy pedale sprzegla, gdy wkrecilem srube pedal sprzegla zblizyl sie do karoserii o ok. 1-1.5 cm. i bylo podczas przejazdu testowego "twardsze" ale pojawil sie problem slizgania. Gdy odpuscilem sprzeglo calkowicie na biegu i dodalem gazu ewidentnie auto nie przyspieszalo i slizgalo. Podejrzewam ze to co zrobilem to tylko wyregulowalem sam pedal a nie polozenie tarczy sprzegla. Czy cos robie zle?
  3. a to jak tak to chetnie sprawdze czy cos sie zmieni, fajnie by bylo by to tylko to
  4. dzieki za post Gwidon, srubke sprawdze ale czy to nie jest przypadkiem tak ze to jest tylko regulacja wysokosci samego pedalu a nie tego kiedy sprzeglo bedzie "brac" ?
  5. Witam serdecznie, poruszam się Imprezą MY'04 WRX i mam taki problem, że około miesiąc temu wymieniłem sprzegło na nowe (Exedy). Przed wymianą już ślizgało przy bardziej dynamicznej jezdzie, zwłaszcza pod górę. Przez pierwsze kilka dni sprzęgło brało od samego dołu (ok. 2-3 cm od karoserii). Teraz po upływie kilku tygodni sprzęgło bierze ok. 1 cm od góry, nie ślizga nie nic, ale czemu sie to tak zmieniło? wie ktos? Czy jest mozliwosc sprawdzenia bez wyciągania skrzyni? Jak to naprawic?
  6. tudziez niektorzy w Polsce (nazwiska same nasuwaja sie na jezyk) kupowali te wirtualne samochody za jeszcze bardziej wirtualne pieniadze hehe
  7. Slyszal cos ktos o tym Subaru? Moze ktos ogladal z rejonow Olsztyna Subaru otomoto
  8. Jesli kryzys dotyka juz Japonii to nie jest dobrze...a zwlaszcza motoryzacji w kraju kwitnacej wisni :neutral:
  9. Jeszcze sie nie dobudzilem....myslalem ze mowimy o wymianie samych tarcz, oczywiscie jesli wymienimy cale liczniki nie bedzie problemu zwracam honora ;d
  10. MarioF: Jak to moze byc operacja plug and play jesli jeden jest wyskalowany do 260 a drugi do 220 :? przeciez pozycja wskazowki na obu jesli jest w tej samej pozycji to wskazuje rozne predkosci....mozesz wyjasnic co miales na mysli piszac tego posta? LordDarth: Skorzystam z tej strony, dzieki za hinta DNL: Dzieki za info, mialem jutro jechac ogladac ten samochod a teraz mam pewne watpliwosci ;d Na allegro pisze ze auto jest bezwypadkowe, to przykulo moja uwage bo wlasnie takiego samochodu szukam - nie klejonego z dwoch...Jestes pewny ze to ten?
  11. Ja dalej mecze roznice pomiedzy wersja EU i US....rozeznalem sie troszke w temacie i mam kolejna sprawe ktora chcialbym z Wami potwierdzic... Sprawa pod tytulem: liczniki Wersja: Tear drop rok 2004 wersja: WRX Oto dwa zdjecia: oraz wersja amerykanska: O co kaman z predkosciomierzem? Jaka zatem jest maksymalna predkosc WRX MY04 ? Cos wersji amerykanskiej brakuje licznika do ksiazkowego 232......
  12. Dziekuje wszystkim za rzeczowe odpowiedzi, z tego co widze wersja Europeejska jest troszke bardziej "doinwestowana", mam naprawde ciezki orzech do zgryzienia teraz....zastanawia mnie tylko czemu tak malo imprez z serii "bug eye" jest na sprzedaz...znalazlem zaledwie kilka sztuk. Bede musial szukac i uderze do tego kolesia od US Spec zapytac o szczegoly, BTW ten przebieg wydaje mi sie niebotycznie niski jak na 6 letnie autko....
  13. Co masz na mysli piszac jezdzony? Nie dziwi Cie tak maly przebieg?
  14. Linki zaktualizowane, zapomialem ze nie dziala wklejanie golych linkow tylko trzeba je jakos otagowac :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...