marek790 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Czy to normalne? Wieczorem odkryłem, że przesuwając np. śrubokrętem po przewodzie WN a końcówką dotykając bloku silnika da się na końcu śruibokręta zauważyć lekką niebieską iskierkę. Tak jest na każdym przewodzie WN. Dodam, że przewody mają 3 m-ce a w aucie jest LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nie powinno tak być :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 carfit, można zatem przewody czymś owinąć-zaizolować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 carfit, można zatem przewody czymś owinąć-zaizolować?tak, ............ bandazem, koniecznie elastycznym :wink: A tak poważnie to nie, jedynie wymiana na nowe :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Ja ma podobnie ale tylko jak jest strasznie ciemno i pryskam sprayem z wodą na przewody. To wygląda tak jakby powietrze jonizowało się wokół przewodów. W porównaniu do właściwej iskry to można powiedzieć że one w ogóle nie istnieją, na nowych oryginalnych jest to samo. Miałem kiedyś walnięte przewody ale nie w Subaru. Tam normalnie było słychać że iskra przeskakuje a tutaj zero efektów dźwiękowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 to nie ma sensu wymieniać skoro na orginalnych jest podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nie wiem jak to wyglądało dokładnie u Ciebie ale u siebie musiałem chwile postać w całkowitych ciemnościach (adaptacja wzroku) i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć :shock: :shock: :shock: Ale po co Ty to robiłeś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć :shock: :shock: :shock: Ale po co Ty to robiłeś :?: To chyba oczywiste - dla dobra nauki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 hehe, masz racje że dziwnie to wygląda. Miałem problem z silnikiem i próbowałem sprawdzić czy to nie wina kabli. Aby spotęgować efekt popryskałem wodą Też zastanawiałem się nad tymi iskierkami i kupiłem oryginalne kable. Zainstalowałem i nic kompletnie się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 GeOrGe, a jak problem z silnikiem? ustał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Dalej mam te przerywanie na zimnym silniku, już mi się pomysły skończyły i to po prostu olałem. Musze wybrać się do jakiegoś gościa który mocno w subaru siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 GeOrGe, mi ten problem powraca co jakiś czas. Też nie wiem co to i skad to szarpanie na małych obrotach. Teraz zaizolowałem przewody wzmocnioną taśmą. Idę zobaczyć jak to się będzie miało do ich przebijania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Ja nie mam szarpania na wolnych obrotach tylko przy delikatnym przyspieszaniu w przedziale 2500 do 3000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Pryskanie spryskiwaczem na przewody po ciemku, to stary sposób sprawdzenia w jakiej kondycji są przewody. Tak samo tracą iskrę jak jest wilgotne powietrze. Przeskok iskry eliminuje takie kable. Nadają się tylko na wymianę. To nie jest normalny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Hogi, nie masz jakichś kabli z odzysku? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Hogi, nie masz jakichś kabli z odzysku? :smile: Nie udało się wyjąć z rozbitka, były przygniecione. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Hogi, to jak co ja poczekam :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Zezłomowany został dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się