marek790 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Czy to normalne? Wieczorem odkryłem, że przesuwając np. śrubokrętem po przewodzie WN a końcówką dotykając bloku silnika da się na końcu śruibokręta zauważyć lekką niebieską iskierkę. Tak jest na każdym przewodzie WN. Dodam, że przewody mają 3 m-ce a w aucie jest LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Nie powinno tak być :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 7, 2008 Author Share Posted October 7, 2008 carfit, można zatem przewody czymś owinąć-zaizolować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 carfit, można zatem przewody czymś owinąć-zaizolować?tak, ............ bandazem, koniecznie elastycznym :wink: A tak poważnie to nie, jedynie wymiana na nowe :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Ja ma podobnie ale tylko jak jest strasznie ciemno i pryskam sprayem z wodą na przewody. To wygląda tak jakby powietrze jonizowało się wokół przewodów. W porównaniu do właściwej iskry to można powiedzieć że one w ogóle nie istnieją, na nowych oryginalnych jest to samo. Miałem kiedyś walnięte przewody ale nie w Subaru. Tam normalnie było słychać że iskra przeskakuje a tutaj zero efektów dźwiękowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 7, 2008 Author Share Posted October 7, 2008 to nie ma sensu wymieniać skoro na orginalnych jest podobnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Nie wiem jak to wyglądało dokładnie u Ciebie ale u siebie musiałem chwile postać w całkowitych ciemnościach (adaptacja wzroku) i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć :shock: :shock: :shock: Ale po co Ty to robiłeś :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekT Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 i jeszcze spryskać to wodą żeby to zobaczyć :shock: :shock: :shock: Ale po co Ty to robiłeś :?: To chyba oczywiste - dla dobra nauki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 hehe, masz racje że dziwnie to wygląda. Miałem problem z silnikiem i próbowałem sprawdzić czy to nie wina kabli. Aby spotęgować efekt popryskałem wodą Też zastanawiałem się nad tymi iskierkami i kupiłem oryginalne kable. Zainstalowałem i nic kompletnie się nie zmieniło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 8, 2008 Author Share Posted October 8, 2008 GeOrGe, a jak problem z silnikiem? ustał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Dalej mam te przerywanie na zimnym silniku, już mi się pomysły skończyły i to po prostu olałem. Musze wybrać się do jakiegoś gościa który mocno w subaru siedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 8, 2008 Author Share Posted October 8, 2008 GeOrGe, mi ten problem powraca co jakiś czas. Też nie wiem co to i skad to szarpanie na małych obrotach. Teraz zaizolowałem przewody wzmocnioną taśmą. Idę zobaczyć jak to się będzie miało do ich przebijania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Ja nie mam szarpania na wolnych obrotach tylko przy delikatnym przyspieszaniu w przedziale 2500 do 3000obr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Pryskanie spryskiwaczem na przewody po ciemku, to stary sposób sprawdzenia w jakiej kondycji są przewody. Tak samo tracą iskrę jak jest wilgotne powietrze. Przeskok iskry eliminuje takie kable. Nadają się tylko na wymianę. To nie jest normalny objaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 Hogi, nie masz jakichś kabli z odzysku? :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Hogi, nie masz jakichś kabli z odzysku? :smile: Nie udało się wyjąć z rozbitka, były przygniecione. :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Hogi, to jak co ja poczekam :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Zezłomowany został dawno temu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now