AMI Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Dobry wieczor panstwu - mam szybkie pytanie... Czy wtryski sa jakos oznaczane na swojej obudowie, tak zeby rozroznic je pod wzgledem przepustowosci? Powiedzmy, ze mam zolte Subarowe 440cc ale mam tez komplet podobnego koloru wtryskow, Nismo takie faktycznie robilo, ktore podobno maja 550cc - jak sie upewnic, ze faktycznie tyle maja? Tylko test przepustowosci? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny_marcin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 zolte side feed to sa 550cc z tego co wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 hmm... moje sa na pewno zolte i na pewno 440cc - to wlasnie ten problem. A mam do wyrwania rowniez zolte, ktore sa podobno 550cc No nic, ryzyk fizyk - moze beda mialy jakies numery wybite albo cos. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny_marcin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ja mam wlasnie takie zolte do sprzedania i wszedzie gdzie szukalem wychodzi ze sa to 550cc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 kolor nie ma nic do rzeczy. Znalazłem np zółte Nismo 816cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 No wlasnie - i to jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 AMI, a po co Ci wieksze wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 zeby wiecej bioetanolu byc moze lac - powaznie mowie I mam dwie opcje - albo wieksze wtryski, albo wieksze cisnienie. Zreszta tutaj przy remapach i tak podnosza cisnienie idace na 440cc zeby wyjsc ponad 300KM chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 znalazłem takie info, ciekawe czy można sie nim jakoś wzorować: 310cc -- 200~220whp 370cc -- 220~280whp 440cc -- 280~330whp 550cc -- 330whp~380whp 660cc -- 380whp~425whp 720cc -- 425whp~475whp 880cc -- 475whp~525whp 980cc -- 525whp~600whp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 kashmere - to by sie pewnie mniej wiecej pokrywalo z tym, co tutaj w okolicy mowia. Przynajmiej do tych zakresow, ktore mnie interesuja Przy wiekszych domieszkach bioetanolu pewnie sie ew. to moze zmienic - bo etanolu trzeba podawac troche wiecej dla zachowania wlasciwych proporcji tlenowo/paliwowych a takze, czy tez nawet przede wszystkim ze wzgledu na wartosc energetyczna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny_marcin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 kasmere - z tym ze zolte 816cc to sa wlasnie 550cc rozwiercone na 816cc. wtryski z Subaru tak maja ze np niebieskie top feed 440cc rozwierca sie na 740cc - tez mam takie na sprzedaz i sprawdzilem je na wydajnosc przy 3 barach i wszystkie rowno po 740cc. z side feed-ami jest tak samo z tym ze sa bardziej wydajne po rozwierceniu - ale obydwa rodzaje wtryskow j.w. sa z seryjnych Subarakow. i wlasnie kolor ma duzo do rzeczy bo wiadomo jaka byla wyjsciowa wydajnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 I mam dwie opcje - albo wieksze wtryski, albo wieksze cisnienie. Tak dla informacji powiem, że podniesienie ciśnienia na listwie paliwowej o 1bar podnosi wydajność wtrysków o ok.30%. Ja mam u siebie 650cc (żółte top feed) i przy 415KM i 1,7bara spokojnie dają radę bez regulatora ciśnienia i jeszcze trzeba było zdjąć trochę paliwa na mapie bo przelewały więc myślę że bez regulatora ciś.paliwa (tzn. mam na myśli z seryjnym regulatorem :wink: ) do 450KM można dojść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Kruk - tak wiem - z reguly tutaj podnosza do jakichs 3.5bara. Za to duzo sie nasluchalem o slabosciach seryjnego regulatora cisnienia w Subaru, ktory podobno kiepsko dziala czasem przy podniesionym cisnieniu paliwa i moze spowodowac niedostatki paliwa na wtryskach... Dlatego tutaj w zasadzie przy wszystkich modyfikacjach z podnoszeniem cisnienia polecaja aftermarketowe Fuellab, SX1, Aeromotive itp. EDIT - zjadlo sie mnie dwa slowa Przed sniadaniem jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Za to duzo sie nasluchalem o slabosciach seryjnego regulatora cisnienia w Subaru, ktory podobno kiepsko dziala czasem przy podniesionym cisnieniu paliwa i moze spowodowac niedostatki paliwa na wtryskach... Zgadza się - ja mam wpięty manometr i seryjny regulator trzyma mi prawidłowe ciśnienie ale i tak dla pewności i przyszłych modyfikacji zmieniam go właśnie na dobry aftermarket + do tego równoległe połączenie listew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Hm... no dobra, udalo mi sie rozdlubac listwy, walka byla nierowna i krew sie polala, ale mam numery wybite na obudowie wtrysku. Wygladaja na Unisia Jecs (logo UJ na jednym z bokow wtrysku) i maja symbol a46-00. Na gorze z kolei maja numery z jednej strony 780 a z drugiej 0100. Czy jest w stanie ktos okreslic, jakie to sa dokladnie wtryski? Google podaja rozne najdziwniejsze historie, a sam symbol a46-00 wydaje sie nie okreslac jednoznacznie przepustowosci. Jakies pomysly? Bede wdzieczny. Pozdrawiam [ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 12:03 am ] do tego równoległe połączenie listew. Przy mocy Twojego samochodu to moze byc dobre rozwiazanie. Idziesz w gotowca, czy swoje listwy bedziesz modyfikowal? - co w sumie nie jest jakas dramatycznie trudna operacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Idziesz w gotowca, czy swoje listwy bedziesz modyfikowal? Listwy mam już zmodyfikowane - jak spojrzysz na zdjęcia w moim wątku to powinieneś zobaczyć bo małe nie są :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Hm... no dobra, udalo mi sie rozdlubac listwy, walka byla nierowna i krew sie polala, ale mam numery wybite na obudowie wtrysku.Wygladaja na Unisia Jecs (logo UJ na jednym z bokow wtrysku) i maja symbol a46-00. Na gorze z kolei maja numery z jednej strony 780 a z drugiej 0100. Czy jest w stanie ktos okreslic, jakie to sa dokladnie wtryski? ale one sa żółte side feed? STI V5/6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 tak, zolte side feed - i ja wiem, ze seryjnie w sti sa zolte 440cc. ale swoich na razie wyjac nie moge na porownanie A gosc, od ktorego dostalem te twierdzi, ze w swoim P1 robil modyfikacje i to sa 550cc - ale ja tu nikomu nie ufam, za duzo fantastow Nic to, wezme je na test przeplywnosci i czyszczenie przy okazji i zobaczymy. W najgorszym wypadku bede mial wyczyszczone 440cc na wymiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny_marcin Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 AMI - sprawdziles juz wydajnosc wtryskiwaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Niestety z numerkow niewiele dla mnie wynika jak do tej pory. Chyba sie zbiore i zawioze je na test. EDIT: a dowiadywalem sie jeszcze o modyfikacje, ale dopiero jakby co od przyszlego roku... Ktos wie moze, ile w Polsce kosztuje modyfikacja wtryskow na wieksza przepustowosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benny_marcin Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 napisz jakie masz numerki wybite na wtryskiwaczach. zobacze jakie ja mam na swoich - moze sa takie same. z gory dziekuje PS. chodzi o side feed tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Sprawa wyglada tak - na bokach obudowy zlaczki mam z jednej strony symbol UJ - Unisia Jecs jak mniemam, a z drugiej A46-00 (ale ten numer wydaje sie nie do konca przesadzac, bo podobno z takim bywaja o roznych wydajnosciach). Za to od gory patrzac na wtrysk widze dwa numerki z dwoch stron (jesli niejasne, to sprobuje zrobic zdjecia potem) - 0720 i z drugiej 0010. Pozdrawiam [ Dodano: Sro Paź 08, 2008 5:57 pm ] Benny - tak, side-feed. Jesli ta informacja cos mialaby znaczyc - z tego co widze, wtryski maja 4 otwory. [ Dodano: Sro Paź 08, 2008 7:44 pm ] I obawiam sie, ze te numerki 07xx moga tez nie wiem co oznaczac, bo na innym wyciagnietym z listwy mam 0717 np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi