Jacool Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 pytanie z serii "czy to normalne... :?: " : silnik emituje strasznie duzo ciepla, do tego stopnia ze blotniki sa niemal gorace, dodam tylko ze wskazania temp. cieczy sa w normie t.j. ponizej polowy skali... Czy wasze silniki tez emituja tyle ciepla :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Nie masz sie co przejmowac - to normalne. U mnie tez tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 to dobrze bo podziewalem sie uslyszec ze silnik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ja nawet w OBK tak miałem/mam. To chyba normalne ogólnie w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Subaru ma gorące silniki - dosłownie i w przenośni :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 silnik emituje strasznie duzo ciepla, do tego stopnia ze blotniki sa niemal gorace Normalka. Co ciekawe, maska jest wówczas chłodna. Co aluminium, to aluminium 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Nie widzę związku aluminium z faktem, że jest chłodna. Jest pod maską jakaś izolacja cieplna? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jakaś jest . A to nie jest tak, że aluminium szybciej się wychładza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Niby ma ze trzy razy większą przewodność ciepła niż stal, ale akurat maska ma chyba niewiele punktów, w których "przyjmuje" ciepło silnika, w przeciwieństwie do błotników... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się