mariooo Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam, Pam nadzieje ze to wlasciwy watek:) Wczoraj ogladalem Legacy GL z 2000 (pierwsza rej 2001) 2.0 125km. 176kKM Przejechalem sie i BOMBA auto mnie urzekło Niestety nie bylem w stanie zidentyfikowac szyb - czy zgadzaja sie roczniki. Jutro rano jade do serwisu na ogledziny auta. Poradzcie prosze na co zwrocic uwage. W tylnej lampie bylw woda, jednak tapicerka na obiciu klapy nie byla zawilgocona ani zgnila, a jej zurzycie wskazywalo na to ze jest z tego auta. Klapa tez wygladala na oryginalna - poobcierana od uszczelki Strasznie ciezko chodzi sprzeglo (teraz mam Almere i roznica jest ogromna), ale bralo w polowie - czyli chyba ok. Auto na luzie - cisza, dodaje gazu - cisza, jade na biegu lekki huk (czy to praca napedu??? czy cos inego) Auto ma wymieniony pasek - pierwszy z przodu - czy mam od razu szykowac 2000PLN na rozrzad?? czy czekac?? na co zwrocic uwage, bo nie chce wtopic kasy, a z drugiej strony autko mi sie bardzo podoba. troche przeraza mnie spalanie - ale cos za cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Sprzęgło stawia większy opór niż w innych autach, które miałem albo jeździłem, chyba tak ma być. :wink: Jak dodaję gazu, to troszkę słychać silnik. Jadąc jest raczej normalnie, nie słyszę huczenia. Spalanie nie jest jakieś tragiczne, chyba, że będziesz jeździł tylko w okolicach 4 - 6 tys. obr. :wink: Jeśli będziesz w serwisie, to sprawdzą każdą blachę czujnikiem grubości lakieru i napęd też (jeśli serwis Subaru, to będą wiedzieli co i jak). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Sprzęgło stawiające dość spory opór to standard w Subaru. Co do wymiany paska - pierwszy to jest od klimy i później alternatora. :roll: Pasek rozrządu - jeden dłuuugi - masz pod plastikową pokrywą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariooo Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 dzis bylem w serwisie na ogledzinach Legacy 2001 2.0 176kKm - auto bezwypadkowkowe ale malowane progi?? pognieciona podłoga - wgnieciony bak, układ wydechowy, chyba ktos w cos przyp.... podluznice nie ruszone, malowany prawy blotnik (malo szpachli wiec chyba rysy) - szyby ok - silnik ok - cos huczy w skrzyni biegow - podejrzewja ze to lozysko (ok 2000PLN z zrobocizna) - piszczy kolo dwomasowe, nie ma wyciekow z silnika - kierownica obszyta skora wiec trudno ocenic jej zuzycie sam nie wiem. facet chce 20.000 podobno wymieniony rozrzad, oleje klocki i tarcze w dobrym stanie. srodek troszke podniszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 a jak stan napedow? zalezy czego oczekujesz od auta, ten egzemplarz raczej nie jest wielce zuzyty, ciekawi troche pognieciona podloga i bezwypadkowosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariooo Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 auto ma jezdzic. aktualnie mam 2 almery, ale potrzebuje kombi z duzym kufrem. oczekuje - bezawaryjnosci przez 2-3 lata eksloatacji. kontakt z subaru to przypadek szukalem P11 lub 626 ale ciezko. przejechalem sie subaru - wlasnie tym ktore sprawdzalem - i zauroczyl mnie dzwiek silnika oraz prowadzenie. zona nawet jest w stanie przebolec spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 - piszczy kolo dwomasowe, Przerabiałem ten temat, tu możesz sobie poczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 mam Legacy 1999 r piszczenie koło sprzęgła na luzie to na pewno łożysko oporowe. Robiłem go po 150 tyś.Do wymiany najlepiej wyciągnąć silnik(2 godz.)tarcza i docisk był dobry więc nie wymieniałem.Czasami jak dam b. dużo gazu żeby się nie dać spod świateł to koło dwu masowe zapiszczy ale to częsta przypadłość w legacy- inni też to sygnalizują, nie przejmować się tylko jeżdzić super bryką.suba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 dzis bylem w serwisie na ogledzinachLegacy 2001 2.0 176kKm - auto bezwypadkowkowe ale malowane progi?? pognieciona podłoga - wgnieciony bak, układ wydechowy, chyba ktos w cos przyp.... podluznice nie ruszone, malowany prawy blotnik (malo szpachli wiec chyba rysy) - szyby ok - silnik ok - cos huczy w skrzyni biegow - podejrzewja ze to lozysko (ok 2000PLN z zrobocizna) - piszczy kolo dwomasowe, nie ma wyciekow z silnika - kierownica obszyta skora wiec trudno ocenic jej zuzycie sam nie wiem. facet chce 20.000 podobno wymieniony rozrzad, oleje klocki i tarcze w dobrym stanie. srodek troszke podniszczony Legacy MY00-01 z silnikiem 2.0 nie mial kola dwumasowego. Podloga pognieciona od jazdy w terenie, lepiej dac sobie spokoj z tym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się