Skocz do zawartości

Przeróbka 2.0 wolnossaka prosze o pomoc:)


Draupnir88

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie moje przewody?

w drodze czarnuchu - aczkolwiek powinienem powiedziec "orange boy" :mrgreen:

PS. Mysle, ze jutro beda we Wrocku

 

zeby nie bylo OT - to mysle, ze nie ma sensu nic w owym 2.0 zmieniac bo efektu specjalnego nie bedzie

 

No chyba, że swapik jakiś. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby nie bylo OT - to mysle, ze nie ma sensu nic w owym 2.0 zmieniac bo efektu specjalnego nie bedzie

 

No poradźcie koledze... a świece? filtry? doloty? wydechy? magnetyzery? węższe opony? wypatroszenie samochodu? :smile:

 

Czasami wydanie kilku złotych na takie gadżety poprawia samopoczucie i subiektywne odczucia związane ze wzrostem mocy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na powaznie, to chyba najlepszy efekt da zwiekszenie pojemnosci, czyli przeszczep bloku 2.5l do osprzetu, ktory kolega posiada. Pozniej strojenie za pomoca jakiegos prostego piggybacka typu SMT. Ewentualnie mozna sie pozbyc katalizatora i znowu wystroic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat kiedys walkowalem (grzebalem bmw 328) robilem podejście do mojego N/A i darowalem sobie.....

Primo - nie zakladaj ze masz tyle mocy ile podaje katalog..... jak osiagniesz serie to juz sie ciesz i to bedzie kosztowalo ci kilka zlotych (moze kilka tys..).

Mozesz wywalic swiece, kable, sprawdzic cisniene na pompie paliwa , zafundowac jakis dobry dedykowany dolot (mnie kosztowal 650zl nie polecam dziwactw z Aledrogo ) Dac do zrobienia, lub kupic wydech (ok 3-4tys zl z kolektorami itp)

Zalewac V-Powerem 99+ , dobr olej, poprsotu stracisz majatek a uzyskasz moze 20PS nie warto!!!

 

DUO- zainwestuj lepiej w zawieszenie (dobre amorki , nowe gómki itpok 4tys) kup porzadne spowalniacze (jakies dobre tarcze, klocki , weze płyn ok 2tyszl)

Bedzie to lepsze dla ciebie i auta.....

Albo sprzedaj i kup GT:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat kiedys walkowalem (grzebalem bmw 328) robilem podejście do mojego N/A i darowalem sobie.....

Primo - nie zakladaj ze masz tyle mocy ile podaje katalog..... jak osiagniesz serie to juz sie ciesz i to bedzie kosztowalo ci kilka zlotych (moze kilka tys..).

Mozesz wywalic swiece, kable, sprawdzic cisniene na pompie paliwa , zafundowac jakis dobry dedykowany dolot (mnie kosztowal 650zl nie polecam dziwactw z Aledrogo ) Dac do zrobienia, lub kupic wydech (ok 3-4tys zl z kolektorami itp)

Zalewac V-Powerem 99+ , dobr olej, poprsotu stracisz majatek a uzyskasz moze 20PS nie warto!!!

 

DUO- zainwestuj lepiej w zawieszenie (dobre amorki , nowe gómki itpok 4tys) kup porzadne spowalniacze (jakies dobre tarcze, klocki , weze płyn ok 2tyszl)

Bedzie to lepsze dla ciebie i auta.....

Albo sprzedaj i kup GT:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

No kolego masz troche racji :) co do ulebszania zawieszonka itp. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poradźcie koledze... a świece? filtry? doloty? wydechy? magnetyzery? węższe opony? wypatroszenie samochodu?

Dokładnie, po dołożeniu naleśnika optycznie przybyło mi ok 20 kucy :mrgreen: , a po wizycie w el-tecu akustycznie + 30KM :cool: i jest teraz OK :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...