Jump to content

Parujący reflektor


owoc666
 Share

Recommended Posts

Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni.

Na szybce od wewnętrznej strony zbiera się woda.

Coś da się z tym zrobić, czy trzeba kupić nowy?

 

Dzięki.

 

 

PS. To w Hondzie, więc proszę nie wiązać z żarówkami w Legacy :)

Link to comment
Share on other sites

Mowia, ze to nieszczelny reflektor. O ile wiem, to czy da sie z tym cos zrobic, zalezy od budowy samego reflektora - u mnie parowala tylna lampa i podobno nie dalo sie nic zrobic...

Podjedz do zakladu gdzie naprawiaja/kleja reflektory.

To w Hondzie

To TAKIE rzeczy dzieja sie w Hondzie?! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mowia, ze to nieszczelny reflektor

Wydaje mi się, że odwrotnie - właśnie zrobił się szczelny - zatkał się otwór wentylacyjny.

Tak, czy siak, wyjąć, oglądnąć, zdiagnozować - jak będzie otwór wentylacyjny to udrożnić, jak nie to tak jak dętkę w rowerze - spróbować pompować powietrze do środka i sprawdzać którędy uchodzi.

Jeżeli będzie nieszczelny to najprawdopodobniej na łączeniu część przezroczysta - część tylna (tylnia? - Hogi jak powinno być?)

Link to comment
Share on other sites

Coś da się z tym zrobić, czy trzeba kupić nowy?

 

W ASO dowolnej marki takie rzeczy wymieniają na gwarancji, nie naprawiają, tak że nie można wykluczyć konieczności kupienia nowego.

 

Moja mama ma w citroenie coś takiego od nowości, wóz ma już 4 lata, a jej się nie chciało niczego z tym zrobić, gdy jeszcze była gwarancja i reflektor nadal działa bezawaryjnie, tak że nie jest to "choroba śmiertelna" :D.

 

tylna (tylnia? - Hogi jak powinno być?)

 

Hogi Ci nie odpowie :twisted:.

 

"Tylna".

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni.

Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję?

Wiem, że warszawskie ASO wkładało jakieś woreczki z czymś wchłaniającym wilgoć. Ale czy potem wymieniali na gwarancji, czy kleili - nie pamiętam.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio mam taki problem, że paruje mi reflektor od środka, szczególnie np. po wizycie na myjni.

Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję?

Wiem, że warszawskie ASO wkładało jakieś woreczki z czymś wchłaniającym wilgoć. Ale czy potem wymieniali na gwarancji, czy kleili - nie pamiętam.

To chyba częsty problem wszystkich producentów, miałem w nowym Toledo a teraz w Outbacku też. Tyle, że żeby wymienić trzeba poczekać na wilgoć i być akurat w pobliżu serwisu :mrgreen:

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Moja mama ma w citroenie coś takiego od nowości, wóz ma już 4 lata, a jej się nie chciało niczego z tym zrobić, gdy jeszcze była gwarancja i reflektor nadal działa bezawaryjnie, tak że nie jest to "choroba śmiertelna" :D .

 

Jedyna rzecz, której się boję, to to - że w zimie może pęknąć...

 

 

Dzięki za odpowiedzi, zaraz poklikam "pomogły".

 

 

Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie? Tzn. szybciej się za to zabrać?

 

[ Dodano: Wto Cze 17, 2008 11:01 am ]

Z tego co pamiętam, to standard w Civicach. Masz jeszcze gwarancję?

 

Była do stycznia :mrgreen: .

 

A wtedy jeszcze nie parował :evil:

Link to comment
Share on other sites

hej,

IMHO gdzieś się rozszczelniło łączenie klosz-korpus

zdemontuj lampę,podgrzej nieco "klej" opalarką lub piekarnikiem:)

zdejmij klosz, oczyść wszystko ze starego "kleju" i przy okazji możesz umyć lampę w środku preparatem do czyszczenia el. optycznych (taki spirytus w sprayu).

kup taśmę butylową (to jest ten tajemniczy klej) pasek 70cm długi 15mm szeroki - nałóż odpowiednią ilość, podgrzej i złóż lampę.

mi w civicu EK4 przestała parować :grin:

Link to comment
Share on other sites

Hogi Ci nie odpowie .

To ile mu jeszcze zostalo ?

:mrgreen:

Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie?

Legalny ?

umyć lampę w środku preparatem do czyszczenia el. optycznych (taki spirytus w sprayu).

A dokładnie ten alkohol to isopropanol (izopropanol)

Eee, to olewam na razie

To po jakiego grzyba my się produkujemy :?:

:evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że odwrotnie - właśnie zrobił się szczelny - zatkał się otwór wentylacyjny.

Opisalem swoj przypadek - ale tez masz racje.

Czy to, że jest ksenon ma jakieś znaczenie?

Jesli byl dokladany, to moze miec.

Link to comment
Share on other sites

Ksenon jest fabryczny, nie jakaś rzeźba, jak większość ma w Imprezach do '06

A co? Masz wäty?! Pal Giewonty! :wink:

Ja tak mam i u mnie NIE PARUJE! O!

Na razie... :oops:

Link to comment
Share on other sites

U mnie w Focusie woda para/krople zbierała się tylko zimą. Latem mam sucho. Z tego co widziałem to efekt taki mam dzięki łatanemu po stłuczce reflektorowi. Jest ewidentnie nieszczelny na łączeniu.

Mimo wszystko tematu bym nie olewał właśnie ze względu na to, że to ksenon. Jak padnie to koszt znacznie większy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...