Skocz do zawartości

Beus

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia Beus

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. podepne się na szybko :wink: , ile do skrzyni gt '98 z góry dzięki
  2. dokładnie tak samo zrobiłem
  3. Beus

    check engine kod 53

    Rozumiem, że naprawa immobilajzera nie bedzie ani tania ani prosta zatem jest jakiś sposób na to żeby zmusić ECU do tego żeby nie informował mnie o nim mrugającym checkiem ? Wyjęcie żarówczeki nie wchodzi w gre, natomiast czytałem na forum o zamrażaniu błedu. Ja mam auto z 98r. i zdaje sobie sprawe tego, że niemożliwe jest zrobienie remapu stąd pytanie czy możliwe jest pozbycie się tego w jakiś inny sposób ? Pozdrawiam Beus
  4. Beus

    Parujący reflektor

    w zime mgiełka na kloszu szybciej zniknie zaraz po umyciu niz w okresie letnim to jedyna róznica jeśli chodzi o porę roku. Klosz nie pęknie
  5. Beus

    Parujący reflektor

    lampe trzeba rozszczelnić a w zasadzie sprawdzić czy kanalik wentylacyjny jest drożny. Miałem to samo w civicu '94 Pozdro
  6. Beus

    check engine kod 53

    Jeśli to immobilajzer to coś mi sie nie zgadza bo po odpaleniu samochodu mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki i normalnie jeździć. Do niedawna myślałem, że bez kluczyka żadne auta raczej nie jeżdżą. Co do kluczyka to jest w nim zaślepka ale po jej wydłubaniu nie widzę nic związanego z elektroniką ani nawet żadnej blaszki też nie widac, po prostu zwykła plastykowa dziura. "IMM Circuit Failure" to faktycznie jakby obwód immobilajzera nawalił, ale skoro tak to dlaczego odpala normalnie i nic sie nie dzieje poza mrugającym checkiem... nie rozumiem... jakieś pomysły ? Pozdrawiam
  7. Beus

    check engine kod 53

    o FAQ pamietałem, ale sugerowałem sie rocznikami podanymi w nagłówkach, ale mimo wszystko dzięki ... samochód jeździ normalnie, nie zauważyłem czegoś niepokojącego poza mrugającym check engine... Czy ten błąd może wyskoczyć w sytuacji gdy ciśnienie paliwa jest stosunkowo niskie, lub za niskie czego przyczyną mógłby być np. stary juz niedrożny filtr paliwa ? Nie wiem, tak sobie strzelam bo się nie znam na tym. Macie jakieś sugestie biorąc pod uwage, że auto jeździ ok ? Pozdrawiam
  8. Beus

    check engine kod 53

    Witam ponownie Odkąd mam samochód, pali mi sie check.Byłem dzisiaj na kompie i wydrukował mi takie coś Ktoś potrafi to odczytać i od czego zacząć żeby to wyeliminować ? Reset kompa pomaga na jakieś 500m jazdy i znów się zapala z góry wielkie dzięki Beus
  9. Witam serdecznie Mam pytanie do znawców marki Subaru odnośnie wymiany oleju w tylnym dyferencjale. Pytanie to pewnie dośc głupie ale chciałbym zaznaczyc, że jestem początkującym użytkownikiem GT.Wiem jakiego oleju użyć ponieważ temat poruszony był na forum natomiast nie wiem która śruba odpowiada za spuszczenie oleju a która umożliwia wlanie nowego? Patrząc pod samochód od strony wydechu, widze dyferencjał i dwie śruby które odkrecić mozna jakims kluczem w kształcie kwadratu.Jedna z nich jest wyżej, druga niżej.Wydaje mi sie ze to tędy droga ale nie jestem pewien. Jeśli to dobra droga to czy odpowiedni poziom oleju (po przykręceniu dolnej śruby oczywiscie) w dyferencjale wyznacza górny otwór? na zasadzie : ile sie zmieści-> nadmiar sam się wyleje -> przykręcić śrube i gotowe ? z góry wielkie dzieki Beus
×
×
  • Dodaj nową pozycję...