cypis Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Jako ze mialem wczesniej do czynienia tylko RWD i tam mialem z 3 dyfry zalerznie jak od pory roku , kaprysu na upalanie itp .....Zaczeło mnie zastanawiac jak to jest w imprezie, czy awd. Mam Gl z tego co ja wiem tylni dyfer jest otwarty, jest mozliwość swapa dyfru z GT zeszperowanego?? Maja inne przełożenia, czy te same ??? Jak bedzie sie zachowywal GL z dyfrem od GT ?? Cala reszta jest kompatybilna??? Pytanie teoretyczne jak bedzie dzialal naped po zmiane przełożeń tylnego dyfra (pytanie tylko teortyczne!!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Pytanie teoretyczne jak bedzie dzialal naped po zmiane przełożeń tylnego dyfra (pytanie tylko teortyczne!!) Po takiej zmianie zaopatrz sie od razu w nowe visco. CZyli generalnie nie psuj sobie auta sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 musisz dobrac dyfer o takim samym przelozeniu jak w Twojej skrzyni. w przeciwnym wypadku ugotujesz wiskoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Właśnie Adam., a czy przełożenie główne i dyfer od Wolnych Ssaków (4.11) wytrzyma moc i moment Antycznego Legaca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 a jakie bylo przelorzenie w GT a jakie ma GL w imprezach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 GT - 3.9 N/A - 4.11 ,a AT - 4.44 ,ale żeby być pewnym należy spojrzeć do książki serwisowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 GT - 3.9 N/A - 4.11 ,a AT - 4.44 ,ale żeby być pewnym należy spojrzeć do książki serwisowej... przelozenia sa tak pomieszane, ze nie da sie tego okreslic tak jak napisales w gc8 turbo sa od 3.9 do 4.44 w wolnossacych tez. automaty zazwyczaj maja 4.11 [ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 1:43 pm ] Właśnie Adam., a czy przełożenie główne i dyfer od Wolnych Ssaków (4.11) wytrzyma moc i moment Antycznego Legaca? a dlaczego ma nie wytrzymac ? ps ja chyba 4.44 wloze :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ...ps ja chyba 4.44 wloze :cool: :shock: sprawdzałeś ile wtedy vmax wyjdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ja mam AT N/A czy jest jakikolwiek dyfer zeszperowany o takim przelorzeniu, ktore mi podpasuje Chodzi mi glownie o polepszenie trakcji na śniegu w gorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 podaj oznaczenie skrzyni to odpowiem na Twoje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 oj to mnie zagioles.....a bylo kilka AT w imprezach??? Skad je moge wziąść, w ktorym miejscu sa bite??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 oj to mnie zagioles.....a bylo kilka AT w imprezach??? Skad je moge wziąść, w ktorym miejscu sa bite??? na obudowie przy bloku silnika bedzie nalepka - biala prostokatna z numerem skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Zastanów się czy to gra warta świeczki.. Tylna szpera w GT strasznie słabiutka jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Tylna szpera w GT strasznie słabiutka jest.. Oj tak! Przez długi czas po kupnie GT-ka jeździłem i nie zorientowałem się że wogóle jakaś szpera w tylnym dyfrze jest :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 slaba tzn jaki ma procent spięcia??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 slaba tzn jaki ma procent spięcia??? Nie czegoś takiego jak procent spięcia.. Ma tam jakiś opór wstępny i potem ten opór wzrasta wraz ze wzrostem temperatury wewnątrz wiskozy aż osiągnie jakąś tam wartość.. Podaje się ten opór w Nm/kGm.. Kiedyś Azrael podawał jaka jest ta wartość dla tyłu w GT ale nie mam pamięci do cyferek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 z tego co wiem to tez podaje sie w procentach??? Np w poprzednim aucie 328bmw mialem serie szpere 25% potem zmienilem na Alpine 40% i takie wartości byly podawane na dyferemcjale i w tabelach !!! To sa chyba max wartości w ilu procentach spinany jest dyfer .....nie wiem jak to opisać dokladnie:((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Ale w procentach czego ?? Procent nie jest jednostką.. A parametry szper płytkowych (bo o takie pewnie w tych BMW chodzi) podaje się w Nm/kGm jeśli chodzi o preload i w stopniach jeśli chodzi o ramp angles, z których wynika czy szpera jest 1-, 1.5- czy 2-way.. I jeszcze overrun (tak to się chyba zwie) też w Nm/kGm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 zalerznie tylni :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Co do procent nie wiem co to bylo podawane, ale przynajmniej w katalogach bmw nie bylo inaczej podawane niz procentowo.... Laik trochę jestem pod wzgledem teorii, wiec moze ktos to lepiej wytlumaczy niż ja Jak odszukam odpowiednie artykuły to podam linka Ps dzis rozmawialem z jedna osoba i impreza ma szperę lepkościowa (wisko ) a bmw ma szperę mechaniczna i nawet orginalny program BMW podaje w % nie w innych jednostach !!! Moze wynika to z zupelnie innego sposobu budowy i dzialania szpery?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się