Skocz do zawartości

swap tylnego dyferencjału


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze mialem wczesniej do czynienia tylko RWD i tam mialem z 3 dyfry zalerznie jak od pory roku , kaprysu na upalanie itp .....Zaczeło mnie zastanawiac jak to jest w imprezie, czy awd.

Mam Gl z tego co ja wiem tylni dyfer jest otwarty, jest mozliwość swapa dyfru z GT zeszperowanego??

 

Maja inne przełożenia, czy te same ??? Jak bedzie sie zachowywal GL z dyfrem od GT ?? Cala reszta jest kompatybilna???

Pytanie teoretyczne jak bedzie dzialal naped po zmiane przełożeń tylnego dyfra (pytanie tylko teortyczne!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT - 3.9

N/A - 4.11

,a AT - 4.44

,ale żeby być pewnym należy spojrzeć do książki serwisowej...

 

przelozenia sa tak pomieszane, ze nie da sie tego okreslic tak jak napisales

 

w gc8 turbo sa od 3.9 do 4.44

w wolnossacych tez. automaty zazwyczaj maja 4.11

 

[ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 1:43 pm ]

Właśnie Adam., a czy przełożenie główne i dyfer od Wolnych Ssaków (4.11) wytrzyma moc i moment Antycznego Legaca?

 

a dlaczego ma nie wytrzymac ?

 

ps ja chyba 4.44 wloze :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna szpera w GT strasznie słabiutka jest..
Oj tak! Przez długi czas po kupnie GT-ka jeździłem i nie zorientowałem się że wogóle jakaś szpera w tylnym dyfrze jest :???:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slaba tzn jaki ma procent spięcia???

 

Nie czegoś takiego jak procent spięcia.. Ma tam jakiś opór wstępny i potem ten opór wzrasta wraz ze wzrostem temperatury wewnątrz wiskozy aż osiągnie jakąś tam wartość.. Podaje się ten opór w Nm/kGm..

 

Kiedyś Azrael podawał jaka jest ta wartość dla tyłu w GT ale nie mam pamięci do cyferek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to tez podaje sie w procentach???

Np w poprzednim aucie 328bmw mialem serie szpere 25% potem zmienilem na Alpine 40% i takie wartości byly podawane na dyferemcjale i w tabelach !!!

 

To sa chyba max wartości w ilu procentach spinany jest dyfer .....nie wiem jak to opisać dokladnie:(((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w procentach czego ?? Procent nie jest jednostką..

 

A parametry szper płytkowych (bo o takie pewnie w tych BMW chodzi) podaje się w Nm/kGm jeśli chodzi o preload i w stopniach jeśli chodzi o ramp angles, z których wynika czy szpera jest 1-, 1.5- czy 2-way.. I jeszcze overrun (tak to się chyba zwie) też w Nm/kGm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do procent nie wiem co to bylo podawane, ale przynajmniej w katalogach bmw nie bylo inaczej podawane niz procentowo....

Laik trochę jestem pod wzgledem teorii, wiec moze ktos to lepiej wytlumaczy niż ja

 

Jak odszukam odpowiednie artykuły to podam linka

 

Ps dzis rozmawialem z jedna osoba i impreza ma szperę lepkościowa (wisko ) a bmw ma szperę mechaniczna i nawet orginalny program BMW podaje w % nie w innych jednostach !!!

Moze wynika to z zupelnie innego sposobu budowy i dzialania szpery??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...