Skocz do zawartości

stukanie przy glowicy


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

bylismy z innym forumowiczem ogladac GT-ka, ladny, zadbany, przebieg ponizej 110k, niby fajnie ale.... z lewej strony silnika cisza a z prawej cos stuka wyraznie, dzwiek wydobywa sie z okolicy glowicy przy 4 cylindrze.

 

czy jest mozliwe ze niefachowa wymiana rozrzadu doprowadzila do wystapienia tego dziwnego stuku? a moze to cos z zaworem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik

 

szkoda że sie czlowiek musi casem nauczyć na własnych a nie na cudzych błędach :???:

 

trzeba wypić za nowy silniczek :twisted:

 

chojny, a pytaliście właściciela o duży przegląd przy 100tyś.km z regulacją luzu zaworowego itd.?

 

oczywiście, były wymieniane rolki, pasek, napinacze ale bez regulacji zaworów :???:

 

chojny, a jaki to stuk na zimno i pozniej zanika czy na cieplym tez jest a jesli tak to w jakim przedziale obrotow?

 

stuka w całym zakresie obrotów, na zimnym i na ciepłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, były wymieniane rolki, pasek, napinacze ale bez regulacji zaworów
czyli jak zwykle :mad: a potem się ludzie dziwują że auto coś dziwnie chodzi i nie jedzie :roll: Ja u siebie miałem przy 100tyś.km wyregulowane zaworki i auto na serii robiło 5,1sek. do 100km/h i do dziś chodzi jak zegareczek.

 

Co do tych stuków w Waszym przypadku to jak na zimnym i na ciepłym stuka w całym zakresie obrotów to może być panewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ta wade ze nie trzyma parametow na wysokich obr

 

????

 

SI GT MY05 Nie jest wyposażona w silnik wysokoobrotowy. Późniejsze modele też nie, chyba, że o czymś nie wiem.

GpN z 95 kręciła się do 8 krpm bez kłopotów w samoregulowaniu luzów zaworowych

 

polecam ten watek: http://www.streetracing.pl/forum/index. ... =0&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych stuków w Waszym przypadku to jak na zimnym i na ciepłym stuka w całym zakresie obrotów to może być panewka.

 

no na cale szczescie nam nic nie stuka a jedynie wlascicielowi ogladanego GTka, dzwiek stukajacych panewek jest zdecydowanie inny od tego co slyszalem.

 

nie wiem co tam sie dzieje ale obiecalem wlascicielowi ze jezeli ktos cos bedzie wiedzial to dam mu znac. widze ze bez rozlozenia bebechow sie nie obejdzie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik :twisted:

 

Podłączę się... Którym czwartym?? Tym od strony nóg pasażera?? ;) Tzn stojąc przed silnikiem ostatni po lewej??

 

Bo robiłem ostatnio pomiar stopnia sprężania w moim wolnymssaku i właśnie na tym cylindrze mam stopień 9, gdzie pozostałe tłoczą 11.5

 

I muszę sprawdzić, czy to zawór przepuszcza czy pierścienie...

 

I drugie pytanie - stary patent z olejem wlanym do cylindra podczas pomiaru sprężania w boxerze też zadziała??

 

Thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik :twisted:

 

Podłączę się... Którym czwartym?? Tym od strony nóg pasażera?? ;) Tzn stojąc przed silnikiem ostatni po lewej??

 

Bo robiłem ostatnio pomiar stopnia sprężania w moim wolnymssaku i właśnie na tym cylindrze mam stopień 9, gdzie pozostałe tłoczą 11.5

 

I muszę sprawdzić, czy to zawór przepuszcza czy pierścienie...

 

I drugie pytanie - stary patent z olejem wlanym do cylindra podczas pomiaru sprężania w boxerze też zadziała??

 

Thx.

czwarty to ten najbliższy kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik :twisted:

 

Podłączę się... Którym czwartym?? Tym od strony nóg pasażera?? ;) Tzn stojąc przed silnikiem ostatni po lewej??

 

Bo robiłem ostatnio pomiar stopnia sprężania w moim wolnymssaku i właśnie na tym cylindrze mam stopień 9, gdzie pozostałe tłoczą 11.5

 

I muszę sprawdzić, czy to zawór przepuszcza czy pierścienie...

 

I drugie pytanie - stary patent z olejem wlanym do cylindra podczas pomiaru sprężania w boxerze też zadziała??

 

Thx.

czwarty to ten najbliższy kierowcy.

 

Oki, dzięki, czyli tam jest w porządku... Tzn. mam gorszą kompresję na pierwszym cylindrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik :twisted:

mc.li a co można zrobić jak już dojdzie do przegrzania?na czym polegało twoje "przeoczenie"? pytam bo mam podobne objawy i może nie jest za późno (choć sporo bierze mi oleju) a fachowiec też mi powiedział, że w tych silnikach ostatni cylinder lubi się przegrzewać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czwartym cylindrze najszybciej odzywają sie skutki przegrzania, ja przeoczyłem i teraz mam nowy silnik :twisted:

mc.li a co można zrobić jak już dojdzie do przegrzania?na czym polegało twoje "przeoczenie"? pytam bo mam podobne objawy i może nie jest za późno (choć sporo bierze mi oleju) a fachowiec też mi powiedział, że w tych silnikach ostatni cylinder lubi się przegrzewać

Ja kopiłem takie kukułcze jajeczko, skutki możesz obejrzeć w kupie/sprzedam części. Co można robić, ja próbowałem remontować, ale po resekcji okazało sie to nie opłacalne. Ile ci bierze tego oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo brał oleju, a nie lubię druciarstwa, zapoconych, zaolejonych skrzypiących aut, to podjąłem decyzję o remoncie. Resztę znasz. Zresztą przy takiej konsumpcji oleju, to tylko kwestia czasu jak stan będzie się pogarszał. Im szybciej zapadnie decyzja o remoncie, tym koszta niższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, jeśli auto bez turbo to rzeczywiście dużo. W wersjach z turbo nie jest to dużo tym bardziej jak upalane. Ale z powyższych wypowiedzi rozumiem że auto było przegrzane i teraz zużywa tyle oleju? Jeśli tak to pewnie pierścienie po przegrzaniu zaczynają puszczać - trzeba zrobić próbę olejową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...