sosna Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam, Przy cofaniu (najczęściej pod górkę na nierównym podłożu i przy skręconych kołach) z tyłu samochodu dobiega głośny nieprzyjemny metaliczny dźwięk! Występuje on tylko podczas cofania, przy jeździe do przodu nic takiego się nie dzieje. Poczytałem trochę forum i w podobnych przypadkach pisano żeby przede wszystkim sprawdzić tuleje metalowo-gumowe mocowania tylnego mostu(wrzucam fotkę- wg mnie chyba są OK, jeżeli się mylę to proszę mnie wyprowadzić z błędu). Jak kupiłem Subarynke miała (i ma dalej) pewien drobny szkopuł, mianowicie przy ruszaniu bez dodawania gazu (np w korku) strasznie szarpie, podobnie jest przy redukowaniu biegów. Poprzedni właściciel twierdził, że zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła! Ma to jakiś związek ze sobą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2k Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 U mnie było to samo - przy demontażu skrzyni mądrale urwali poduszkę skrzyni i coś namieszali przy łapie biegnącej od ściany grodziowej do silnika - taki łącznik. Szarpało niemiłosiernie - sprawdź to. Poduszki najlepiej obadać patrząc od spodu, zaciągasz ręczny i delikatnie popuszczasz sprzęgło - widać czym szarpie i gdzie. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 zacznij od tego co koleg ci pisal, posprawdzaj luzy na wale, wszystkie laczniki i sroby czy dobrze sa podokrecane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosna Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Dzięki za info. Muszę to sprawdzić! Ale trochę mi brakuje czasu! Jeżeli będę z tym jeszcze trochę jeździł to chyba nic się nie stanie, co? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 hmmmm ogolnie jak cos stuka to znaczy, ze jest luźne, niedokrecone ulamane itp....w koncu moze dojsc do wyrobienia lub zmeczenia danego elementu i poprostu urwania!!! Co moze sie skonczyć wiekszymi kosztami lub w wersji exrem dzwonem!!! Takich objawow sie nie lekcewarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 cypis, ja Cię proszę, zacznij w końcu używać jakiegoś automatycznego podpowiadania składni, czy coś. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 ale mój ostatni post zawierał kropki, przecinki i był w miare gramatyczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Mam pewien problem i nie wiem co to. Kiedy cofam, auto cos trzyma.Kiedy potem chcę ruszyć wydaje się ,że auto ujest na ręcznym.Po chwili jedzie i podczes jazdy na wprost nie ma problemu. (Niedawno wymieniałem sprzegło). Objaw jest taki,że ruszając wydaje się,że auto jest na ręcznym.A nie jest.Kilkanaście razy wydawało mi się,że ruszam z ręcznego aż w końcu doszedłem,że po jeździe do tyłu coś auto trzyma . Myślę o : 1) Hamulce: ZA: po epizodzie coś smierdzi,jakby hamulce PRZECIW:żadne koło się nie grzeje,cofając tył się nie podnosi Dyfer: ZA: nie używam hamulca.Wyglądzającą samoblokujący,krzywa okładzinę,hamulce nie biorą udziału w akcji PRZECIW:nie bardzo wiem jakby miało wyglądać uszkodzenia aby dac taki efekt Pomoc mile widziana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jacky X, nie masz czasem źle wyregulowanego hill-holdera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 az ma racje chyba PS jak wyglada regulacja hill holdera, czy byl tylko w wersji manual??? Czy to byla opcja dodatkowa i od ktorego roku jest dawany w imprezach?? sorki za delikatny ot! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosna Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Sprawdziłem i okazało się, że są to faktycznie tuleje metalowo-gumowe. Z tym, że nie za mostem ale po bokach (trzymające belkę). I tu pytanie? Skąd takie wytrzasnąć? Szukać używki (może z całą belką)czy lepiej zainwestować i kupić nowe? (występują jakieś zamienniki czy tylko oryginał?) Podobno ok 350 zł za nowe-prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 chyba tylko orginal..... odpuść sobie urzywki, bo to troche roboty jest z wymiana tego, stracisz 2 razy czas i kase!!! Kup nowe przy okazji posprawdzaj reszte gum, i zrób zawias, nie bedziesz żałował!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się