Kario Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Tak to dobre pytanie bo jak jest w manualu to nawet nie jest zepsute... one porostu szarpią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikaudio7 Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Automat i nie szarpie jak zimny i nie szarpal jeszcze 1000km temu. Mialem przedtem automat Forda (tania marka podlug Subaru) nie szarpal nie psol sie do 160000, kupilem Subaru bo slyszalem ze to niezawodne samochody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Czy wymieniles plyn w skrzyni biegow przy 50 tkm jak zaleca Subaru ? Pozatym warto przczyscic zawor PCV i zawor powietrza biegu jalowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 nikaudio7, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 przeszedlem na full syntetic a jezdzilem przedtem na mineralnym, czy to moze miec jakis zwiazek ? Sorki za OT ale jak sie zachowywal silnik po takim przejsciu?? robiles remont czy tak po prostu zmeiniles tylko olej?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 przeszedlem na full syntetic a jezdzilem przedtem na mineralnym, czy to moze miec jakis zwiazek ? Sorki za OT ale jak sie zachowywal silnik po takim przejsciu?? robiles remont czy tak po prostu zmeiniles tylko olej?? pozdro dokladnie to samo mnie zastanowilo, poza tym kto przy przebiegu ponizej 65 tys. km lał mineral... :roll: jestes pewien tego przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Witam,Posiadam Subaru Outback Wagon 2002 2.5l H4. po kilku minutach gdy sie rozgrzeje zaczyna szarpac, doslownie trzesie sie Zastosuj acupresure (masaż stóp). Moja kobita po rozgrzaniu przestała się trząść. Szarpać nie przestała. Gdyby przestała zarzucił bym acupresurę. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Zastosuj acupresure (masaż stóp). Moja kobita po rozgrzaniu przestała się trząść. A nie prosciej szklane nalac? Piep.. taki serwis pokolei wymieniac czesci to ja moge sobie sam i nie musze im placic 10 razy tyle za godzine takiej amatorszczyzny, co sam zarabiam. Podziekowalem wiec panom za taki serwis, kosztowalo mnie to solidnie i dalo wielkie : nic. Gdyby mieli troche wstydu przeprosiliby i nie wzieli nic.... I to jest wlasnie tragedia...Ja nie mowie, ze maja robic za darmo, ale dlaczego klient ma placic za godziny bezsensownej roboty?! Albo za czesci, ktore nie byly do wymiany? Mialem kiedys podobny przypadek (nie Subaru) - wymienili mi rozrusznik (bo to oczywiste, ze dlatego nie "kreci" silnik), a okazalo sie, ze to byla wina stacyjki! I jak dostalem "kota", ze po calym dniu roboty auto jest dalej niesprawne, a do tego nie bede placil za czesc, ktora zostala wymieniona niepotrzebnie, to mi pan autoryzowany serwisant powiedzial: "i tak by sie zepsul (rozrusznik), predzej, czy pozniej!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 moze inaczej gdzie w Polsce serwis co zna sie na subaru i potrafi naparwic go gdy komputer nie ma zadnych kodo wbledow, co do oleju przeszedlem na full syntetic a jezdzilem przedtem na mineralnym, czy to moze miec jakis zwiazek ? Stary wątek, ale ku przestrodze - są pewne kanony w zakresie obsługi samochodów niezależnie od marki, modelu, kraju pochodzenia i takich tam - przejście z minerała na syntetyk jest jak przejście ze smaru na wodę - to największy błąd jaki można zrobić. Jeżeli już to kierunek jest odwrotny. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale piszą o tym wszędzie. [ Dodano: Wto Gru 23, 2008 1:12 pm ] I jeszcze jedno - olej w automacie jest chyba jeszcze ważniejszy niż w samym silniku, a wymieniać go można tylko na taki jak przewiduje producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale piszą o tym wszędzie. W zasadzie chodzi tylko o to ze gestrzy olej zostawia po sobie osad i w niejaki sposob uszczelnia to silnik. Wiec wyobraz sobie ze masz wlasnie taki "uszczelniony" silnik a tu pelny sysntetyk wyplukuje caly syf, co z kolei rozszczelnia silnik i powoduje ze film olejowy na zurzytych przeciez juz czesciach, jak np panewkach jest ciagle przerywany ze wzgledu na luzy miedzy nimi, co powoduje brak w smarowaniu, a do czego to juz prowadzi to sam pewnie wiesz...do remontu. Ale to czarny scenariusz i mam nadzieje ze u Ciebie nie wystapi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 ... gestrzy olej zostawia po sobie osad i w niejaki sposob uszczelnia to silnik. . Pięknie, mogę to puścić w świat ? I dać ludziom trochę radości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się