Legacy96 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Witam Musze wymienic pasek i rolki w Oplu Tigrze, to silnik DOHC, taki jak i w Astrze i Vectrze. Auto ma automatyczna skrzynie biegow, pytanie jak odkrecic i przykrecic kolo pasowe na wale korbowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Legacy96, pewnie pneumatem... Zapewne jest specjalny przyrząd do blokowania koła pasowego - do Subaru taki jest. Jak go nie ma to najprostzre co mi przychodzi do głowy to użycie starego paska,albo zblokowanie silnika jakoś o wieniec od rozrusznika, wszystko zależy od konstrukcji auta, na pewno jest patent.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Klucza pneumatycznego nie mam, wiem ze istnieje przyzad blokujacy zakladany na wieniec rozrusznika, ale nie wiem jak wyglada... szkoda, chcialem sam wymienic rozrzad, a tak jakis warsztat zarobi :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Klucza pneumatycznego nie mam, wiem ze istnieje przyzad blokujacy zakladany na wieniec rozrusznika, ale nie wiem jak wyglada... szkoda, chcialem sam wymienic rozrzad, a tak jakis warsztat zarobi :???: Jeżeli nie masz pneumata, to weż poprostu drugą sobę do pomocy niech Ci przytrzyma śrubokręt na wieńcu ( oparty o coś) a Ty odkręcisz sobie śrubę na wale i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jeżeli nie masz pneumata, to weż poprostu drugą sobę do pomocy niech Ci przytrzyma śrubokręt na wieńcu ( oparty o coś) a Ty odkręcisz sobie śrubę na wale i po kłopocie dokładnie :smile: oprzyj śrubokręt na wieńcu i zablokujesz w ten sposób wał, druga osoba odkręca i po kłopocie. Nie pamiętam dokładnie ale powinieneś mieć od dołu skrzyni blachę pewnie do odkręcenia bym mieć trochę koła zamachowego na wierzchu i by móc je zablokować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się