Olleo Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Chodzi mi o aktywny dyferencjal w rozumieniu: http://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... cal_device)#Active_differentials "A relatively new technology is the electronically-controlled active differential. A computer uses inputs from multiple sensors, including yaw rate, steering angle, and lateral acceleration and adjusts the distribution of torque to compensate for undesirable handling behaviors like understeer." Ponizsza strona sugeruje, ze tak: "Subaru also added a steering angle sensor and a mechanical differential to the Driver Controlled Center Differential (DCCD). Subaru says the extra diff improves the system's responses to changing terrain while the new steering sensor betters the computer's ability to determine where you're trying to go and how best to get you there." http://www.edmunds.com/apps/vdpcontaine ... geNumber=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Olleo, ale nie każde miało, zależy od rocznika i regionu gdzie było sprzedawane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Nie no jasne, ze chodzi mi o nowsze - tak powiedzmy od MY'06. Tylko, czy to mozna w pelni nazwac aktywnym dyferencjalem zgodnie z opisem na wiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Olleo, tak, DCCD-A ma funkcje aktywną - to ta literka A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Azrael, ale tylko Ty o tym "A" pamiętasz. No i ja tak trochę, bo mnie nauczyłeś 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Przemeq, bo ja jestem dziwny niereformowalny i w ogóle. [tu chciałem zamieścić cierpki komentarz ale się powstrzymałem] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Az, żeby nie wchodzić w off-top: chodziło mi o to, że nauczyłeś i DOBRZE zrobiłeś 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 A nie wiecie, co to jest to tajemnicze "wstrzasanie powietrzem"? [ Dodano: Wto Sty 08, 2008 6:03 am ] p.s. od ktorego roku byl DCCD-A i czy w type RA w DCCD tez byl brany pod uwage czujnik skretu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chloru Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 A nie wiecie, co to jest to tajemnicze "wstrzasanie powietrzem"? Pytanie powinno trafic do Off-topic ale bede mily i znowu Ci odpowiem. Owe wstrząsanie powietrzem to tzw. luftbrandzlung. ;-) P.S. 1. Fajnie, że czerpiesz wiedze od najlepszych ;-) 2. 3 > 1 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 p.s. od ktorego roku byl DCCD-A i czy w type RA w DCCD tez byl brany pod uwage czujnik skretu? DCCD-A od new age, czujnik skrętu od MY06 Takich informacji to chyba Dział Techniczny powinien udzielać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Na dzial techniczny, to bym pewnie czekal, az bym zapomnial o pytaniu =) Ale dzieki za odpowiedzi. [ Dodano: Wto Sty 08, 2008 10:25 am ] Pytanie powinno trafic do Off-topic ale bede mily i znowu Ci odpowiem. Owe wstrząsanie powietrzem to tzw. luftbrandzlung. ;-) P.S. 1. Fajnie, że czerpiesz wiedze od najlepszych ;-) 2. 3 > 1 ;-) Wiele, to mi to nie wyjasnilo.. Ale widac nic waznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 www.luftbrandzlung.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopalus Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 A czy w sti 2005 by US jest DCCD-A czy DCCD?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 A czy w sti 2005 by US jest DCCD-A czy DCCD?? To jedno i to samo - "DCCD-A" to tylko bardziej poprawne określenie, niż "DCCD". W STI 2005 US jest DCCD-A pierwszej generacji; w MY'06 go lekko zmodyfikowali - w 2005 inicjalny rozkład momentu wynosił 35:65; potem 49:51. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się